Kardelen dat heb ik nog niet gedaan! Ik geloof er heel erg in! Heb het zelf een beetje genomen als een teken van me onderbewuste dat ik op mezelf moet focusen en mijn lichaam de rust moet geven die het verdient voordat ik grote verantwoordelijkheden aan gaan! (Askims familie zeurt veel over dat askim en ik kinderen moeten maken vandaar miss de baby?) Het schiet idd maar niet op met mij heel erg balen dat wel!
Turkije heeft nog niks gestuurd dus maak je nog maar geen zorgen! De plannen waren er wel maar volgens mij zijn ze terug geroepen omdat er angst was voor oorlog ofzo i dunno askim vertaald het nieuws hier voor mij maar natuurlijk niet een super goede vertaling haha! Gok er inderdaad maar op dat die geen internetbundel heeft, ik hoop wel dat je snel een berichtje of iets krijgt! Sterkte
Ladyside volgens mij heeft het jou wel echt goed gedaan om een kijkje te nemen in je askims leven omdat je nu meer begrijpt waarom dingen soms niet lukken dus minder frustraties? En geen zorgen het seizoen is bijna voorbij! Gaat je askim naar zijn familie of blijft die werken?
Vandaag heel Manavgat doorgelopen om een apotheek te zoeken die open is! Heel irritant als je medicatie precies tijdens bayram op raakt! Uiteindelijk wel gevonden maar door de uren wandelen ben ik nu heel erg moe! Gelukkig hoef ik niet te koken heb nog pannenkoeken yumm!!
Ook bakspullen gehaald kan ik binnenkort weer lekker koekjes maken! Wat heb ik bakken gemist!! ![]()
Met mij en askim gaat het echt heel goed lijkt wel alsof we met de dag gelukkiger met elkaar zijn!
EN!!!
Me zus komt langs!!! Begin november zoveel zin in! Ze gaat askim voor het eerst ontmoeten in het echt! Spannend! Hoop dat ze in het echt net zo’n klik hebben als op skype ![]()
Via Wereldwijzer app