Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

10-10 Egwene :turkey: Side 7 nachtjes
14-10 MarijeNdv :turkey: Kusadasi 11 nachtjes
17-10 canim24 :turkey: Alanya 14 nachtjes
25-10 xLovato :turkey: Manavgat 22 Nachtjes

******BACK AT

MarijeNdv 26-10
egwene 28-10
xLovato 04-11
canim24 03-11

***- BIRTHDAY’S.

06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
20-12 xLovato
05-01 MarijeNdv
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
03-06 Canim24
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
MarijeNvd : 16 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014
Canim24 : 09 juni 2014

Via Wereldwijzer app

@yildiz: Ik vind jouw verhaal leuk en heel interessant! :-). Waren jullie er in het begin meteen over uit dat jij daar zou komen wonen of hadden jullie ook overwogen dat hij hier zou komen? Ik weet niet hoe het werk over het turkse paspoort, maar die kun je niet krijgen of? Jammer dat je je zorgdiploma daar niet kan gebruiken, maar een baan in de toerisme is ook leuk indd. Het is fijn dat hij een goede functie heeft en jullie nu op zijn salaris kan leven, maar ik snap je behoefte aan iets nuttigs doen wel hoor. Gelukkig kun je daar straks rustig naar op zoek gaan. Waar in Turkije wonen jullie?

@deniz kizi de eerste keer dat ik naar Turkije ging om als au pair te werken was zeker niet voor askim want ik was toen nog niet met hem samen. 2 weken voor mijn vertrek heb ik hem ontmoet. Ik wilde toen geen relatie, na bijna een jaar hier hebben we toen een relatie gekregen. Ik heb toen besloten terug te gaan naar Nederland om te kijken of ik daar een baan kon vinden en we eventueel daar een toekomst konden gaan opbouwen. Na maanden werk zoeken een baan gevonden die niet echt bij me paste. Toen mijn gezin hier me toen vroeg terug te komen heb ik dat besloten omdat ik dan weer bezig zou zijn met iets wat ik leuk vind en iets dichterbij mijn askim. Natuurlijk willen we ooit een toekomst samen maar hoe en waar is nog onduidelijk. Askim moet zijn studie nog afmaken en dan nog in dienst.

Via Wereldwijzer app

Effe heel kort…

Ik ben geloof ik toch echt verliefd…en het is geloof ik echt wederzijds…maar damn was de situatie met pipo al ingewikkeld (pipo is definitief verleden tijd)… heb nu een echte moeilijke ingewikkelde situatie uitgezocht. :-(…ach ja een gigantische uitdaging, het word ons niet makkelijk gemaakt op allerlei fronten…maar ach we zullen zien waar het ons brengt…

Via Wereldwijzer app

2 likes

Deniz kizi… Er zijn zeker veel gezinnen die met kids emigreren. Je kan namen van leden vinden via de pm. En natuurlijk wil je je kind niet schaden. Maar gelukkig heb je nog even de tijd om uit te puzzelen hoe jullie het precies willen gaan doen.
Mijn man en ik hebben 3 jaar samen gewoond voordat we trouwden. Meteen trouwens hoeft dus niet perse.

Woehoeeeee Summie!!!
Vind het super voor je, rustig uitvinden hoe en wat. En ook al is het dit keer ook weer niet makkelijk, geniet want je komt op een roze wolk terug!! :slight_smile:
Kan niet wachten om je verhaal te horen :wink:

1 like

@deniz kizi app heet tango. Echt super handig.

Via Wereldwijzer app

@Summie Goed te horen dat je het naar je zin hebt. Ben ook benieuwd naar je hele soapverhaal

Via Wereldwijzer app

1 like

10-10 Egwene :turkey: Side 5 nachtjes
14-10 MarijeNdv :turkey: Kusadasi 9 nachtjes
17-10 canim24 :turkey: Alanya 12 nachtjes
25-10 xLovato :turkey: Manavgat 20 Nachtjes

******BACK AT

MarijeNdv 26-10
egwene 28-10
xLovato 04-11
canim24 03-11

***- BIRTHDAY’S.

06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
20-12 xLovato
05-01 MarijeNdv
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
03-06 Canim24
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu

Via Wereldwijzer app

Summie: Ik word nou toch wel héél erg nieuwsgierig naar jouw verhaal. Zodra je tijd hebt, moet je dat allemaal maar eens gaan opschrijven haha.

Vrijdag bijna 2 uur lang met askim kunnen skypen. Heerlijk om hem weer eens te zien. Het gaat met ups en downs bij ons. Ik heb echt het idee dat er iets is, maar uiteraard krijg ik nooit te horen wat. Maar fijn nieuws: het is bij hem allemaal nog veilig en hij hoeft niet echt te vechten. Zijn woorden: ik kom naar jou in 2015. Dat was fijn om te horen. Over zijn geweldige plan om met hem te gaan samenwonen heb ik enorme twijfels. Hij woont namelijk samen met 4 van zijn vrienden. Ik zie dat niet zo zitten, omdat het allemaal nog zo zoeken is en pril. Het idee dat zijn vrienden zitten mee te genieten van onze strubbelingen spreekt mij niet zo aan.

Mijn lichaam denkt ook dat het een waardeloos idee is, want het doet er alles aan om te voorkomen dat ik weer weg ga. Eerst die stomme enkels (die aardig genezen, maar ik moet voorzichtig zijn). Nu ook nog een ontsteking bij m’n stuitje, zodat ik niet lekker meer kan zitten. Heb echt zoiets van: WAAROM? Ze willen het niet weghalen omdat het nog niet een volgroeide ontsteking is. Ja hallo, ben ik er eindelijk eens op tijd bij… Afijn: alles komt goed! En uiteraard vertrek ik met of zonder pijn gewoon naar Turkije aankomende vrijdag :slight_smile: Het is gewoon allemaal een beetje frustrerend.

Summie geniet ervan en veel succes meid!!! İk ben heel blij voor jou!!

Egwene niet leuk om daar een ontsteking te hebben, veel beterschap en ik hoop dat je er ginder geen last van hebt!!

Rest grtjes allemaal en knuffel!

Via Wereldwijzer app

Hee Ladys hier ben ik weer kon me niet meer aanloggen Pfff dus heb maar een nieuwe gemaakt ik ben dus gewoon littleone.

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen allemaal!

@miloutjuhh haha nee idd heb geen zin om problemen te krijgen op Schiphol dus maar snel een Nieuwe aangevraagd! Heel veel plezier samen met je moeder!

@kardelen1 fijn dat je een heerlijke tijd hebt gehad met je askim! En wat lief dat die een taart had gebakken voor je verjaardag! Ik snap je bezorgdheid over je askim in het leger meid… Dikke knuffel!

@ladyside ik ben idd heerlijk aan het aftellen! Pff een aardbeving bah bah… Ooh super leuk meid dat je askim naar nl wil komen hoop voor je dat het allemaal lukt! Haha denkt jou askim er ook zo makkelijk over? Die van mij ook…

@egwene jij gaat ook al bijna! Heerlijk meid! En wat fijn dat je 2 uur lang hebt kunnen Skype met je askim! Het lijkt me idd ook niet fijn om daar te gaan wonen met vrienden in huis… Pff wat erg van je stuitje en wat raar dat ze er nu nog niks aan (kunnen) gaan doen…

@lbdss doe het lekker rustig aan meid! Wat verschrikkelijk dat je huisje nog zo vies was… Is het nu wel allemaal gelukt? Balen dat je askim toch moest werken…

@summie Oooh meid ben zo benieuwd naar je soap verhaal haha! En je komt op een roze wolk terug? Super meis!

@isafazli jaa ik leer de mensen op stage nu steeds beter kennen dus dat is idd ook leuk! Hoe is het met jou meid!?

Zo weer alles helemaal bij gelezen!
Niet zo veel nieuws te melden eigenlijk hihi heb weer een druk weekje achter de rug met school en stage ( aan de ene kant wel fijn ) want zo vliegt de tijd wat meer voorbij! Met askim en mij ook alles goed en nog steeds samen aan het aftellen!

Fijne dag allemaal! Xx

Via Wereldwijzer app

Pfoee ik ben kapot!! Ik slaap slecht en overdag heel druk met me huisje! Heb elke nacht nachtmerries!

Droom dat ik zwanger word en t allemaal niet aan kan en elke dag in t ziekenhuis lig omdat me lichaam niet klaar is etc etc! (Ik zit ook aan de pil maar toch die aaaaangst!) In die droom ben ik echt de slechtste moeder OOIT! Word ook echt huilend wakker! Heel vreemd…

Huisje begint op te schieten! Woonkamer, keuken, 1 balkon en badkamer heeeeelemaal schoon en af!! De slaapkamers moeten nog ingericht worden en nog de laatste dozen! Maar dan kom je er natuurlijk achter dat je veel dingen bent vergeten te kopen haha! Dinsdag maar even doen als de winkels 100% open zijn (nu is de helft dicht de helft open!)

Moet woensdag naar het ziekenhuis! Het is DE dag dat ik hoor of ik een operatie moet ja of nee! ZENUWEN GIEREN DOOR ME LIJF!! Kan een operatie er echt niet bij hebben!

Las dat Summie op dr roze wolk is geklommen!!! Ik wacht met spanning af op je verhaal! Genieten meid!

Via Wereldwijzer app

Thanks voor jullie hele lieve reacties…

Nou meiden I’m back in Holland…
Tsja hoe het gaat, ik voel me heel onrustig, ik heb veel om te verwerken, het is een mengelmoes tussen hoop,angst en verdriet. Dus nog niet volledig een roze wolk :wink:

Ook al zijn pipo en mijn nieuwe askim (ja zo noem ik hem ook maar gewoon) echte tegenpolen van elkaar. Pipo is heel levendig echt een jonge lekkere puppie…askim meer het volwassene ‘huisje-boompje-beestje-type’ maar het is echt een schatje. Erg zorgzaam, groot verantwoordelijkheidsgevoel en zo lief…zwijmel… zwijmel…

Tegelijkertijd is er de angst, verdriet en de realiteit…van de week geconfronteerd met een stukje van de Turkse cultuur…de keerzijde hoe heftig het Turkse leven kan zijn. Ik wil er inhoudelijk nog niet teveel over kwijt…maar het gaat voor ons een hele lastige weg worden. De tijd zal het leren of het ons samen gaat lukken…maar samen staan we sterk en we hebben afgesproken om er samen voor te vechten. Dit is voor beiden te bijzonder om te laten gaan…de basis is gelegd, nu hopen we uit te kunnen bouwen!!! :slight_smile:

Wat betreft pipo het is voor beiden lastig geweest om elkaar weer te zien maar uiteindelijk was het wel goed om elkaar weer te zien. Hij heeft de kaken wel stijf op elkaar gehouden. Maar het is goed zo voor beide partijen…

Zeer binnenkort reageer ik ook weer uitgebreid op jullie verhalen hoor :wink:

Via Wereldwijzer app

1 like

@ Summie wat een heerlijk nieuws! Ja het is niet makkelijk die Turkse cultuur daar heb je gelijk in. Niet alleen met askin maar ook met familie en mensen in de buurt. Echte liefde overwint alles vergeet dat niet. Ik hoop dat jullie samen overal bovenuit stijgen wat er ook gebeurd is maar dat komt vast wel goed.

Summie wat leuk om te lezen! Hij klinkt wel als een serieus iemand die echt klaar is voor een relatie wat natuurlijk erg fijn voor je is!
En ja de turkse cultuur is heel erg heftig soms! Vooral omdat het heel erg verschilt met de onze! Maar ik ben er van overtuigt dat jij dat samen met je askim kan overwinnen zolang je maar geeft en neemt en samen blijft vechten :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@LBDSS, ah wat een rotdromen zeg! En dan word je ook helemaal niet uitgerust wakker! Het begint langzamerhand toch echt tijd te worden dat de rust bij je terugkeert incl wat meer stabiliteit in je gezondheid. Ik hoop dat het zhuis bezoek mee gaat vallen!

@Littleone, welkom terug! Gelukkig ben je onder bijna dezelfde naam terug gekomen hier. Was je je inloggegevens kwijt, of kon je gewoon niet meer je account in? Ben zo nieuwsgierig naar je trouwjurk! En je verhalen! Hoe is het met beeb??

@Summie: woehoeeeee! Je zweeft weer! En wer gen gemakkelijke situatie dus… dat is wel weer jammer. Maar je bent sterk, dus je slaat je er wel doorheen! Ik weet het zeker. Probeer gewoon zoveel mogelijk te genieten.
Maar ben super blij voor je dat je weer de kriebels hebt en weer heerlijk verliefd bent.
En dat serieuze huisje boompje beestje type; heeeeeeerlijk! Heb ik 10x liever dan zo’n puppy :wink: Al heeft dat natuurlijk ook wel iets :slight_smile:
Dat jullie maar lang en gelukkig mogen leven!

Hier gaat alles rustig zijn gangetje, heb askim nog niet weer gezien sinds ik terug ben. Skypen heeft meneer geen tijd voor zoals gewoonlijk.
Ik kan het nu wel iets makkelijker accepteren, nu ik heb gezien hoe moe hij is en hoe snel hij in slaap kan vallen als ie ff een momentje ergens zit. Leuk vind ik het trouwens absoluut niet dat we niet meer skypen.
Ik bel hem nu af en toe gewoon, en dat maakt het ietsje beter. We zouden vanavond skypen, maar dan krijg ik weer een berichtje dat ie nog steeds aan eht werk is :S En ik moet morgenochtend vroeg opstaan, dus kan niet wachten…
Oooooh wat zal ik blij zijn als dat rot seizoen achter de rug is zeg! EIndelijk weer wat meer contact als het goed is.
Ik kan dit zooooo slecht!
Maar goed, ik ben erin gestapt… nu moet ik het ook doorzetten en accepteren hoe het gaat. Nu afgesproken om morgen na zijn werk te gaan skypen, dus ik moet opblijven morgen en dan maar zien of het eindelijk weer eens gaat lukken. Zucht!
Verder weinig meegemaakt de laatste tijd, geen aardbevingen meeer :wink: Veel gewerkt afgelopen week.

Hoop dat het met iedereen goed gaat, het is best rustig hier de laatste tijd. Zijn we er allemaal nog dames??!?!

Slaap lekker voor nu!

10-10 Egwene :turkey: Side 4 nachtjes
14-10 MarijeNdv :turkey: Kusadasi 8 nachtjes
17-10 canim24 :turkey: Alanya 11 nachtjes
25-10 xLovato :turkey: Manavgat 19 Nachtjes

******BACK AT

MarijeNdv 26-10
egwene 28-10
xLovato 04-11
canim24 03-11

***- BIRTHDAY’S.

06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
20-12 xLovato
05-01 MarijeNdv
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
03-06 Canim24
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu

Via Wereldwijzer app

Filiz: Wat leuk dat je met je Turkse man en zoontje in Turkije woont! Hoelang zijn jullie al samen? En hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?

Summie: Meid ik ben blij voor je dat je opnieuw verliefd bent geworden. Maar zo te horen is de situatie niet helemaal ideaal. Toch denk ik dat je aan een man die volwassen is veel meer hebt dan aan een jonge puppie. Ben benieuwd hoe het zich verder zal ontwikkelen tussen jullie. Doe lekker rustig aan en geniet ervan!

Egwene: Snap dat je het niet ziet zitten om met 4 jongens samen te wonen. Dat zou ik ook echt niet leuk vinden in zo’n mannenhuis. Ohjee hoe kom je nou weer aan een ontsteking aan je stuitje? Klinkt in ieder geval niet prettig :frowning:

Littleone: Welkom terug! Meid ben echt benieuwd naar je trouwen! Hoe was de bruiloft? En hoe gaat het met de kleine?

LBDS: Meid het lijkt ook wel niet rustig te worden bij jou he! Heb je al eens op internet opgezocht wat zo droom kan betekenen? Weet niet of je daar in gelooft hoor, maar meestal zijn je dromen een verwerking van iets. Misschien komt het wel omdat het allemaal zo druk en onrustig is in je hoofd. Succes in het ziekenhuis!

Pfff mis askim echt heel erg. Heb hem sinds zaterdag niet meer gesproken en kan hem niet bereiken… Natuurlijk maak ik me zorgen, maar zover ik weet heeft Turkije nog geen troepen gestuurd naar Syrie en Irak en zit hij nog gewoon op zijn basis in Van. Maar toch altijd vervelend als ik hem niet hoor :frowning: Gok dat zijn internetbundel op is.