wat leuk dat jullie foto’s gestuurd krijgen…!! ben echt jaloers hoor…!!
ik heb zaterdag ook nog met hem gebeld…was ook blij zn stem te horen:D
kusz kusz
filiz
wat leuk dat jullie foto’s gestuurd krijgen…!! ben echt jaloers hoor…!!
ik heb zaterdag ook nog met hem gebeld…was ook blij zn stem te horen:D
kusz kusz
filiz
Ik heb nog steeds niks van hem gehoord… :mad:
( al 4 weken niet !!! )
Soms denk ik… waarom ga ik op hem zitten wachten, terwijl hij ook geen moeite doet voor mij… om alleen maar even 1 min. te bellen of een brief te schrijven… Dan ben ik ook weer blij…maarja, misschien kan hij helemaal niet bellen…
Groetjes Yoella…
:@ mizz stylow Ik hoop dat je snel van hem kan horen, ik vind ook wel da hij wat moeite voor je mag doen wel raar da je al een maand niks van hem hebt gehoort maar als hij staks lijkt mij 2 dagen verlof heeft wat de meeste ongeveer naar een maand hebben hoop ik da ie dan iets van zich laat horen. Sterkte met je situatie khop da ie snel wat leuker voor je wordt
Ik heb mijn vriend vandaag 2 keer gesproken. Hij belde me al smorgens vroeg toen ik nog lag te slapen kweet nie echt meer want hij heeft gezegd was nog aan het slapen bij het gesprek:P. Mijn vriend heeft deze vrijdag die eerste 2 dagen vrij en zijn familie kwam hem vandaag al bezoeken.Ze zijn voor hem hellemaal naar Ankara gekomen echt leif en leuk voor hem dus hij kon mee ff smsen omdat zijn fam hem bezocht en hij belde mij, echt leif hij was helemaal happy da ie zijn fam weer had gezien moest ie mij ff vertellen n da hij het jammer vind da hij er met kerst nie bij mij kan zijn, maar ik zie hem vrijdag weer voor de cam voor het eerst sinds hij in het leger zit kwil da het nu al vrijdag is:love: .
@mizz…ik kan me heel goed voorstellen dat het onzettend k*t moet zijn voor je!! maar ik zou ook idd even afwachten tot ie een dag vrij heeft. miss kan hij idd nu niet bellen, ik duim voor je dat je snel wat hoort;)maar dat komt wel goed denk ik
@victoria…wat leuk joh:D ook fijn voor hem dat ie zn familie gezien heeft. en alavst heel veel plezier morgen op msn met hem…!! maar dat zal vast wel lukken denk ik:D
luisterde van de week naar dat liedje van shania twain–> your still the one…
haha moest meteen aan ons denken, 't is echt zo een liedje wat we iin februari 2007 met zn alle kunnen gaan zingen heheh:D
naja…dat moest dr ff uit;)
groetjes
filiz
@ filiz…ik snap wel beetje wat je bedoeld met dat je meteen moest denken aan bepaalde dingen toen je dat nr van Shania hoorde. Dat heb ik namelijk ook. In gumbet( waar ik dus afgelopen zomer was) werden er allemaal nummers gedraaid die ik dus nu nog hoor…en jah als ik die nummers hoor moet ik ook meteen denken aan bepaalde momenten in Turkije. Maja dat hou je altijd wel he haha:P
Greets:D
lag gister nog in bed…was 10 uur s morgerns ofzo…kreeg ik een smsje.
jaa…van soner…zijn ouders zijn ook op bezoek geweest en van afgelopen donderdag heeft ie zn gsm:wink: dus we hebben al een paar dagen gesmst…i khelemaal blij natuurlijk…maar in dat smsje stond dus of hij mn e-mail adres kon hebben…natuurlijk:yes: mag jij…
hij had zn eerste dag vrij (vanaf nu iedere zaterdag) en was met een vriend naar een internet cafe gegaan en die vriend had voor hem een acount aangemaakt.
ik snel mn bed uit…!! 3 uur zitten kletsen, met cam…nou ik ben weer helemaal gelukkig natuurlijk:love:
en toen…'s avonds onder all you need is love…belt ie me nog op…ff snel voordat ie ging slapen…:love: de schat…:love:
iedereen nog een fijne kerst…![]()
groetjes
filiz
YAAAAHHHHHHH !!!
BERICHT VAN SELMAN EN ZIJN BROERTJE GEHAD… !!!
OWW IK BEN ZOOOO BLIJ… IK HEB HET ADRES NU… ALLEEN WEET NIET WAT HIJ VOOR DE REST NOG ZEI… ( moet nog even vertaald worden )
Groetjes Yoella…
@miZz…SUPER JOH…BEN ECHT HEEL BLIJ VOOR JE!!!
hey allemaal,
Ik heb mijn vriend da afgelopen 2 dagen ook weer gezien was zo leuk:love: . Ik merk het ook weer aan mijn beltegoed al was het maar 2 dagen maar hij heeft me toch veel gsmst en ik natuurlijk terug. Ik had hem ook gebeld normaal beld hij uit het leger maar ik had hem nu een keer gebeld
een uur lang:jeez: niet dat ik dat erg vond maar mijn vader zal de rekening leuk vinden.
Weet jullie vriend ook al waar hij heen moet voor het leger naar op deze eerste basis te zijn geweest? Mijn vriend gaat waarschijnlijk naar istanbul of of daar in de buurt.
hey misz ik vind het luek voor je dat je eindelijk weer van je vriend hebt gehoort:)
MiZz, helemaal geweldig voor je.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Thanks voor de lieve reacties allemaal…
Ik wordt er zoo blij van…
Ik ben nu druk bezig met brieven schrijven, foto’s bestellen, kaart kopen enz.
Dan kan het deze week nog op de post… ( en dan maar hopen dat het aankomt !! )
Groetjes Yoella…
hey mizz, super voor je dat je eindelijk na lang wachten iets van hem hebt gehoord!!!
mijn schat heeft nu iedere week een dag verlof dus kunnen we op msn op te kletsen enz. heerlijk!!! ik heb zijn adres ook gehad dus ga deze week ook ff een brief schrijven!! nog maar 6 weekjes en dan zie ik hem weer!!!
Ja, super dat je hem al bijna weer kan zien…!! Ik heb net de brief op de post gedaan… En nou maar hopen dat het aankomt… ![]()
Groetjes Yoella…
Krijgen ze geen vrij met oud en nieuw ??
Groetjes Yoella…
verlof is intotaal 30 dagen
de eerste 10 dagen krijgen ze na 1 maand of na 3 maanden
de andere 20 dagen morgen ze verspreiden over de rest van hun diensttijd!
mijn vriend heeft 2 dagen meer gekregen omdat ie volgens zn paspoort geboren is in gumushane (vlakbij de zwarte zee) en ze houden dan rekening met je reistijd! vanmdaar dat ie 2 dagen extra kreeg om te reizen:)
mn vriend woont bij zn ouders vlakbij antalya en had dus 2 extra dagen. ihhiih heeft ie slim gedaan. Je moet namelijk opgeven waar je heen gaat als je verlof hebt en daar berekenen ze die extra dagen dus mee om te reizen.
mijn vriend heeft vrij vandaag en morgen…hij moet wel voor 00.00 terug zijn!
Pff ik ben zoo blij…
maar ook zoo moe… whaha
Selman belde net…!!! haha… om half 9… na nieuwjaar…
Ik lag nog lekker te slapen… gaat me telefoon…
"Askim ?? What are you doing ? I’m sleeping…whaha
Can you come on msn now ?? ik nog een keer : NOWW ??? yess askim…
Pff ik door het hele huis rennen… ben er gewoon duizelig van…haha
Zo uit je bed en op de computer… :o Ik hoop dat ik me webcam niet aan hoef te doen, of ik moet me snel verkleden…whaha… Ik zit nu toch te wachten… dus…
Groetjes Yoella…