hey turkije lover ,
echt fijn is dat!
zal wel een grote opluchting zijn dat je vriend eindelijk uit het leger is!!
Dank je wel Ivanne.
Missmariska,ja ben zeker opgelucht,nu hij weer lekker vrij is en we gewoon kunnen bellen wanneer we dat willen.Maar aan de andere kant hij gaat als het goed is toch weer in het toerisme werken,ik vertrouw hem wel,maar het blijft toch moeilijk hoor!!! Als je begrijpt wat ik bedoel:slywink:
turkije lover
ik weet hoe je je voelt :teeth: super!!
ik begrijp wat je bedoelt ![]()
Denk dat de meesten wel begrijpen wat ik bedoel,zolang het vertrouwen er is,is er niks aan de hand.
Hoe lang moeten jullie vriendjes nog ??
De mijne moet nog beginnen… :crybaby: (oktober 2007)
Ik zie er zwaar tegenop… heb het er nu al zo moeilijk mee.
En dan ja wordt het nog erger é.
Maar ben heel blij voor jou Turkije-lover! :king:
En wat zijn de plannen nu? Jij gaat nu naar daar en dan in de zomer komt ie naar NL. En dan… ?
Ik ben niet nieuwsgierig hoor…:teeth: :teeth:
Veel plezier alvast!!
XXX Summa
vandaag is de mijne klaar…
hij is al in de bus naar huis:king:
xx
Filiz,een heerlijk gevoel he,heb je een klein feestje voor jezelf :king: ?Wanneer ga jij je vriend weer zien?
Summa,onze plannen zijn eerst een weekje samen naar Istanbul volgende week.Dan gaat hij terug en werk zoeken.In mei ga ik weer naar hem toe en misschien nog wel een keer van de zomer.En na het seizoen willen we proberen om hem hierheen te halen voor vakantie.En in Istanbul zullen we het er verder ook nog wel over hebben.
@ filiz: eindelijk, :king: :king: een hoofdstuk om af te sluiten… nu alle tijd voor jullie twee… veel plezier alvast!
En wat zijn jullie plannen verder…
@turkije-lover: dat zijn leuke vooruitzichten.
Ik hoop dat de visumaanvraag vlot verloopt… en dat het hem bevalt in NL.
XXX Summa
Dat hoop ik ook,daarom wil hij eerst alleen voor vakantie komen,om te kijken of hij het wel wat vindt hier.Maar of hij hier kan en wil wonen dat betwijfel ik hij is namelijk erg gehecht aan Turkije en zijn zusje en hij zijn 2 handen op 1 buik,maar de tijd zal het leren.
hey filiz dat is heel fijn voor je dat je vriend dan eindelijk van het leger af is!!:biggrin:
thanx voor alle lieve reacties…(K)
woensdag ga ik naar hem toe…vervlogens in de mie vakantie…en de hele zomervakantie…heerlijk 7 weken bij elkaar ![]()
aan het einde van het jaar hoop ik dat hij naar hier kan komen voor vakantie
xx
Filiz, van Harte Gefeliciteerd dat je vriend uit het leger is
en jullie elkaar snel zien!![]()
hele leuke vooruitzichten filiz, je zal wel heel erg gelukkig zijn:smile:
Mijn vriend is vandaag om 18.15 uur thuis aangekomen na een dag in de bus te hebben gezeten,eindelijk is hij echt thuis.Ben echt zo blij…
Filiz,lekker gevoel he:slywink: ,heb je hem al gesproken ??
filiz
gefeliciteerd!!
bedankt voor jullie lieve reacties…(K)(K)
ik zal zeker met iedereen mee blijven leven wiens vriend nog in het leger zit…of nog moet gaan…
@turkije lover…ja…we hebben gesmst toen hij onderweg was…vandaag weer gesmst…en toennet ff gebeld…
heerlijk om te kunnen praten hoelang je wilt!!
xx
Zeg dat wel filiz,helaas kon mijn vriend niet smsen toen hij onderweg was hij had namelijk geen telefoon,maar zodra hij thuis was heeft hij me gelijk een smsje gestuurd:biggrin: .Vandaag heeft hij heerlijk uitgeslapen,maar was nog wel redelijk op tijd wakker(is nog gewend aan de leger tijden),net een tijd op msn gezeten,maar hij was moe en ging nog even wat drinken met vrienden en dan naar bed.
Voor de meiden waarvan de vriend nog in het leger zit ook voor jullie komt de tijd dat hij klaar is en ik kan alvast zeggen dat is een heerlijk gevoel :slywink:
Fijn hoor dat jullie nu in alle vrijheid contact kunnen hebben,
ook al zit dat legerritme er nog helemaal in en zijn ze snel moe!
Die vermoeidheid is ook de reden dat wij wat later naar onze
“pleegzoon” en familie gaan, i.p.v. er al te zijn als hij eruit komt.
Hij zal ook eerst wel veel slapen en met zijn vrienden willen bijpraten,
dan is het beter om hem nog even rustig te laten bijkomen!
@ivanne hoe lang nu nbog voor jullie pleegzoon…?
ik ben van gister avond terug van 2 weken turkije…
't was echt een super tijd…mn vriend heeft veel verteld over het leger…en zat nog redelijk in het slaapritme van daar…
het litteken van toen er op hem geschoten was viel gelukkig reuze mee…
groetjes
filiz
@ filiz, je doet me schrikken… is er op je vriend geschoten geweest???
Hoe kwam dat?
pfff askim gaat in oktober, ik heb er gisteren eens goed kunnen over praten met m’n vader … die zei: als ie nu een jaar hard probeert te werken kan hij zich toch uitkopen? En eigenlijk is het wel een beetje waar maar toch 5500 Euro is meer voor hun dan voor ons he. Ach ja we zien wel. Ben gewoon zo bang dat BUSH:mad: z’n mannen ook naar Turkije gaat sturen zoals laatst in Turkije op het nieuws kwam. Dan slaap ik niet meer denk ik…
X Summa