Het Turkse leger

super turkije lover…!!! :smiley:

Filiz… Die van ons waren er toch tegelijk in gegaan ?

Het schiet voor jullie ook al op !! :smiley:

mizz
wel raar dat hij nu ineens weer contact op neemt.

veel succes met jullie contact en het aftellen naar je vakantie :wink:

ja klopt…ze zijn er tegelijk in gegaan…
maar miss heeft S minder vanakantie genomen?

xx

Nog 2 dagen en dan heeft me vriend het er eindelijk opzitten :king: ,kijk er echt naar uit!!!

Mizz,hoe gaat het nu met jouw en S nog contact gehad?

Ja dat zal het zijn Filiz !! S. heeft 2 weken vakantie genomen volgens mij…

Ja, maandag heb ik hem weer kort gesproken.
Hij was ziek etc… ( Haha, altijd ziek, moe, etc. )

Morgen valentijn !!! Verwachten jullie nog wat ??

nee…we hebben afgesproken om onze valentijn volgende week te doen :wink:

hahaha Filiz wij ook,wij stellen het ook ff uit.Maar kon het toch niet laten om hem een e card te sturen en misschien dat ik hem morgen ook nog ga proberen te bellen is zijn laatste dag dus…

ja…bellen doe ik natuurlijk ook wel…
maar das niet echt iets speciaals…

eigelijk vind ik valentijn een beetje flauwenkul…hoeft echt geen 14 februari te zijn om iemand te laten weten dat je van hem of haar houdt…

morgen nog 2 dagen voor mijn vriend…:smiley: 't is achteraf toch best wel redelijk snel gegaan,
vinden jullie ook niet…?

Ja ik vind die 15 maanden ook wel snel gegaan,alleen de laatste 2 maanden vond ik weer erg langzaam gaan,vanaf het moment dat hij vertelde wanneer hij precies klaar is.Maar gelukkig donderdag kan hij eindelijk naar huis,vrijdag is hij dan thuis en een week later zijn we samen in Istanbul

Ik vind Valentijn ook niet zo belangrijk hoor net wat jij zegt je kan elkaar elke dag zeggen dat je van elkaar houdt daar hoef gen speciale dag voor te zijn …

de ene keer duurde de 15 maanden lang, maar uiteindelijk is het toch best snel gegaan.

heb mn vriend vanavond gebeld, maar niks over valentijn gezegd. inderdaad hoeft het geen valentijn te zijn om hem te laten weten dat je van hem houdt. dat staat in elk smsje wel :smile:

ik heb zojuist een valentijn smsje ontvangen.
ik had dit jaar geen zin om een smsje te sturen en wilde kijken of hij eerst stuurde en JA dus :smile: nu moet ik dus wel iets terug sturen :tongue:

Goh,gelukkig kan ik op het werk ook op msn(mag eigenlijk wel niet,maar soms moet het gewoon even),dus heb neet heerlijk met me vriend zitten babbelen en morgen mag hij dan eindelijk naar huis en is hij verlost van het leger heerlijk en natuurlijk hebben we elkaar een fijne valentijnsdag gewenst vooral nu speciaal omdat het zijn laatste leger is:biggrin: .

Oww wat heerlijk Turkije Lover!:smile:
Niet meer aftellen, gewoon lekker altijd weer bereikbaar zijn!
Super dat het morgen voor jullie echt voorbij is met die …diensttijd!:wink:

Ja Ivanne zeker heerlijk,morgen vertrek hij en dan is hij vrijdag eindelijk weer thuis daar krijgt hij een feestje van zijn familie en vrienden en dan volgende week gaan we lekker saampjes genieten in Istanbul:wub:

Wij tellen dan nog ff 21 dagen door voor onze pleegzoon,
als hij dan thuis is komen wij ong. 10 dagen later naar hem en familie!:smile:

Dus voor julllie schiet het ook op Ivanne,ik vond de laatste maand wel erg langzaam gaan,maar gelukkig is die nu ook voorbij!!!

Jaaa,eindelijk stapt me vriend vandaag op de bus bye bye army !!!We hebben het erop zitten :king: ,ben zo blij!!!

:D:D…turkije lover…super…!!!

Turkije lover,
:tongue: Hiep hoera, van Harte Gefeliciteerd met het einde van zijn diensttijd!:teeth: