Nou, voor S. is vandaag de laatste week ingegaan… Zijn broertje moet er nog 5 ( !!! ) omdat hij ruzie had met een “hoge piet” en T. heeft hem geslagen… Naja, eigen schuld dikke bult, maargoed het is natuurlijk wel zielig…
Trouwens, S. heeft weer contact met me opgenomen… :disgust:
Dus S heeft het er gelukkig bijna opzitten mooi voor hem,zal hij wel blij mee zijn.
Zo dat is wellef hebben van hem dat hij weer contact met je heeft opgenomen,en hoe ging het?Hebben jullie leuk gebabbeld of had je daar geen behoeft aan???
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, dat hij nu het einde naderd weer contact opneemt.
En gefeliciteerd met je 1000ste post!
Ons contact met "pleegzoon’ Murat is de laatste week niet helemaal goed gegaan.
Hij moest een aantal dagen wachten opdat hij mee terug mocht naar Turkije uit Afghanistan, 2 keer ging er een vliegtuig maar hij stond niet op de lijst.
Dat heeft hij op ons afgereageerd uit verveling met daarbij flink wat sterke drank,
nu hebben we even geen contact meer!
Ja, het verbaasde mij ook !! :eek:
Het eerste wat hij vroeg was of ik nog op school zit ( had toen wat problemen )
Ik heb gewoon kortaf antwoord gegeven en hij moest weer snel weg…
Maar hij wilde nog wel een andere keer met mij praten.
Die keer dacht ik… Ik zal is aan hem vragen, hoe en waarom hij zo in die vakantie heeft gedaan…
Daar kreeg ik “natuurlijk” geen antwoord op en nu praat hij dus niet meer…
Zooo vreemd !!! Heb hem nu maar weer verwijderd…
Ik heb geen behoefte meer aan hem… :biggrin: Heb wel een andere lieve leuke jongen ontmoet…
Ook een turkse, en ik had nog zoo gezegt, geen turkse jongen meer voor mij !! :paranoid:
( Hij woont iig wel een stukje dichterbij… )
Ik snap ze ook niet altijd hoor,ze blijven vreemd,maar wel lekker:tongue: .
Dus je hebt een nieuwe turkse vriend Miss,leuk hoor komt deze uit Nederland omdat je zegt dat hij dichtbij woont?
Ben hier lange tijd niet meer geweest, maar ik zie nu dat eindelijk voor een paar van jullie de legertijd er (bijna) op zit! Gelukkig maar Ik hoop dat jullie een leuk weerzien hebben of hebben gehad met jullie vriendjes! Mijn vriend moet nu nog precies 3 maanden in het leger, dat valt op zich wel te overzien. Alleen, ik zie hem pas over 5 maanden… en dat is wel wat aan de lange kant. Maargoed we hebben elke week veel contact dus ik heb wel het gevoel dat het goed zit allemaal
Voor diegenen met wie het minder goed gaat met hun vriend: veel sterkte!Ze kunnen idd soms een beetje vreemd zijn die Turkse mannen… mja blijkbaar hebben ze toch iets wat ze heel aantrekkelijk maakt voor ons!
Het gaat gelukkig weer goed nu met onze “pleezoon”!
We hebben nadat hij terug is in Ankara-Mamak vanuit Afghanistan een goed gesprek gehad per telefoon en het uitgepraat wat dwars zat!
Nu nog 31 dagen dan is hij klaar!
@ Dece
Morgen al???
Ooh ben zooo jaloers! voor mij nog 27, maar dat komt ook al snel hé!
Ik wens alvast veel geluk daar, ik hoop dat alles goed gaat… je eerste keer alleen zeker?
Geniet ervan!
En laat zeker snel wat van je horen hé!
S. is al thuis en heeft alweer contact met me opgenomen via msn…
Heb echt nog nooit zo’n sirieus gesprek met hem gehad !!
En hij deed voor het eerst weer de webcam aan…
Pff, als ik er zo aan denk, mis ik hem toch best wel !!
Maar ik moet er niet weer in trappen !!! :tear:
Owwww Mizz,wat ingewikkeld voor je allemaal,je zal het nu wel niet makkelijk hebben,vooral dat je hem toch best wel mist.Misschien moet je een keer een goed gesprek met hem aangaan.
hm mizz…'t maakt het er niet gemakkelijker op om niet op hem in te gaan als hij nu opeens wel weer met je praat. en zelf zn cam aanzet terwijl hij dat eerst niet wilde…
je moet de keuze maken waar jij jezelf goed bij voelt…