Het Turkse leger

Hey Mizz-Styloow,leuk om weer een wat van je te horen,jammer dat het tussen jou en s niet zo goed is afgelopen.Heb je helemaal geen contact meer met hem?

groetjes

idd leuk dat je er weer bent…en nu niet meer zo lang weg gaan hoor!!

voor ond nog 40 dagen…'t klinkt zo goed!!

xxx

Nee, ik heb helemaal niks meer van hem gehoord. Als hij online kwam en ik praatte tegen hem, dan praat hij niet terug. Dat maakte me zo kwaad, heb hem verwijderd… Hoef hem ook echt nooit meer te spreken.

Gelijk heb je,zegt alleen maar wat over hem,had had op zijn minst een rede kunnen geven daar heb je toch wel recht op!!! Heb je nog wel een contact met zijn broertjes of dat ook niet meer?Die zal binnenkort toch ook wel klaar zijn met leger?

groetjes

die was er tegelijk met die van ‘ons’ ingegaan volgens mij…

@mizz…ik kan me goed voorstellen dat je niet meer met hem wilt spreken…hij verdiend het niet eens;)

xx

Ja, met zijn broertje en een aantal vrienden heb ik nog wel contact…

S. is 1 februari klaar met het leger en zijn broertje 14 februari…
Dat is dus al bijna…

Dat schiet zeker al op.Wet zijn broertje ook niet waarom hij s niks meer tegen je zegt?Mijn vriend is de 15 de klaar dus dat schiet ook al op!!

groetjes

Nee, zijn broertje zegt ook niet waarom dit is gebeurd… Ik ben er ook achter gekomen dat hij meerdere vriendinnen tegelijk had. En daarop zei zijn broertje : “Ik wilde het je altijd al zeggen, maar het kon niet door S.” :tssk:

:D:Dvoor ons id het zeker dat het de 16e is wanneer ie klaar is:D:D
is dan wel een dagje langer…maar dat moet lukken…
ben zo blij het zeker te weten…
ennnn 5 dagen later ga ik lkkr voor 2 weken naar m toe…!!

sorry voor mn ego berichtje…maar moest ff eruit!!

xx

Mizz-Styloow,dat is dat een klote streek wat S je geleverd heeft en dat hij dan helemaal niks meer zegt,zegt alleen maar meer over hem.Zijn broertje heeft hem natuurlijk in bescherming genomen blijft familie he …

Filiz,heerlijk he dat je eindelijk een definitieve datum heb nu kan je er helemaal naar uitkijken.Dus onze mannen zijn tegelijk klaar:tongue: .Lekker hoor dat je 2 weken gaat.Waar ga je naartoe??

groetjes

ik ga naar side…
askim heeft een huisje gevonden in de bergen…lijkt me leuk…lkkr rustig en alleen maar tijd voor elkaar:)

xx

Dat is zeker heerlijk en alle tijd voor elkaar,dat wordt vast en zeker genieten;)

groetjes

vandaag nog precies 4 weken leger…

Voor ons nog 4,5 leger weken en nog 6 weken voordat ik me vriend weer zie.

Turkije-lover en Filiz, wat fijn dat het voor jullie bijna voorbij is!
Zijn de laatste loodjes niet vreselijk zwaar voor jullie en zeker ook voor de mannen?

MiZz-Stylo0w, goed dat je hem verwijderd hebt en je hem niet meer hoeft te spreken,
ook al zou hij ooit met zoete broodjes komen, hij is jou niet waard!

Onze ‘pleegzoon’ zit heel relaxed zijn laatste dagen uit in Kabul-Afghanistan.
Is veel on-line en stuurt zo aldoor zijn foto’s door!
Woensdagochtend vliegt hij met een aantal medesoldaten terug naar Ankara om op een kazerne in Mamak zijn laatste 42 dagen door te brengen. Ze zullen daar ook wat vrije tijd krijgen om bij te slapen en uit te gaan, omdat ze in Afghan nooit buiten de afzetting zijn geweest!:slywink:

Ivanne,ik vind deze laatste loodjes echt zwaar hoor,de dagen gaan maar langzaam voorbij.Ook mijn vriend vind het langzaam gaan,hij heeft altijd tegen het leger opgezien en is nu wel blij dat het er eindelijk bijna op zit.
Heerlijk dat jullie pleegzoon terug naar Ankara gaat en dan wat meer vrije tijd heeft daar zal hij ook wel blij mee zijn.

Hopelijk gaan de dagen sneller en minder zwaar de laatste weken voor je vriend!

En voor Murat en zijn kameraden hoop ik dat ze de bloemetjes kunnen buiten zetten in Ankara!:unibrow:

tja…wat is zwaar…
we hebben nu iets om naar uit te kijken…
mn vriend gelooft niet dat er ooit een eind aan komt…maar we spreken elkaar veel op msn…een beetje pep-talk en dan gaat 't weer…
al ben ik natuurlijk ook erg blij als het voorbij is…dat je kan bellen wanneer je wilt…ernaar toe als je vakantie hebt…niet aan tijden gebonden te zijn op msn…
we hebben al 14 maanden gehad…die laatste moet dan ook nog lukken!!

liefs

filiz

Die laatste maand gaat zeker lukken met wat peptalk en
het vooruitzicht elkaar weer te omarmen!:smile:

Natuurlijk gaat de laaste maand zeker lukken,de dag komt langzaam dichter bij en dan gaan we lekker knallen.