Weet iemand hoe lang van te voren ze te horen krijgen,wanneer ze naar huis mogen en dus klaar zijn of verschilt dat ook per plaats?
groetjes
Weet iemand hoe lang van te voren ze te horen krijgen,wanneer ze naar huis mogen en dus klaar zijn of verschilt dat ook per plaats?
groetjes
ik heb geen idee eigelijk turkije-lover…
weet wel dat het weer een nieuwe maand is…
en dat het dus nog maar 2 dikke maanden zijn voordat askim uit het leger komt en we elkaar weer zien!!
xxx
Hallo Turkije-Lover,
Als het goed is weet jouw vriend precies hoeveel dagen hij nog moet en hoeveel dagen verlof hij nog heeft staan.
Exact op de datum weet je het maar nooit in het Turkse leger.
Mijn vriend is eind maart klaar met het leger!!
De maanden zijn wel erg snel gegaan, gelukkig…
Hoe gaat het met jullie met het verzenden van post? Gelukkig zijn al mijn pakketjes tot nu toe nog aangekomen ![]()
LoverinAlanya,
Ja dat weet hij ook wel,maar zoals je zelf al zegt weet je het maar nooit in het turkse leger.In februari is hij klaar maar de exacte datum weet hij dus nog niet.Moet wel zeggen dat ik deze laatste maanden het zwaarst van allemaal vindt.Maar moet nog even volhouden…
Met het verzenden van post is het 1 keer niet goed gegaan en heeft hij het nooit gehad,voor de rest is alles altijd aangekomen gelukkig.
groetjes
ik geloof dat turkijefan vertelde dat ze ongeveer een maand van te voren ergens gaan tekenen om een preciese datum vast te zetten…
maar…kan me vergissen hoor.
pff…die laatse 2 maanden. wordt er gek van!! mis m zo
meiden, ik ziin 'n dip. Ik denk dat het uit is. Hij vroeg zomaar uit het niets ineens om geld te sturen, daar was ik niet van gediend en heb gelijk terug ge smsed dat ik da tniet deed en of hij wel echt van me hield of dat alles vooruit bedacht was. Misschien 'n beetje cru maar zo voelde ik me op dat monent ( dit alles zaterdag). Ik heb inmiddeels 2 x 'n sms gestuurd om het uit te leggen maar reageerd er niet op en als ik bel neemt hij niet op. Dit had ik niet verwacht na 6 maanden. Ik ben echt super verdrietig en weet het allemaal even niet meer.
Rahbit,Misschien kan hij op het moment niet smsen of terug bellen,stuur hem een mail en wacht dan nog af.Weet dat dit geen leuke situatie is en kan begrijpen dat je je verdrietig voelt nu.Heeft hij ook gezegd waarom hij geld nodig had?Hoop dat je snel weet wat van hem hoort.
Ik heb mijn vriend nu ook al weer 2 weken niet gesproken:frown: ,baal daar ook ontzetten van laatste keer zei hij dat hij niet meer naar een andere plaats hoefde probeer hem nu al 2 weken te bellen,wordt wel doorverbonden maar daarna krijg ik in gespreks toon of ik krijg iemand aan de lijn die geen engels spreek:angry: .Dat klote leger ook baal er verschrikkelijk van.
groetjes
@rahbit…ik zou m ff in zn sop laten gaar koken!! vind het niet kunnen om na een half jaar geld te vragen, en i kvind dat je niet fout of verkeerd hebt gereageerd!! ik zou m over een weekje ofzo nog eens bellen…waarschijnlijk dat ie dan wel opneemt.
@turlije-lover…nog ff volhouden meid…70 dagen nog. dan kun je hem weer iedere dag bellen, smse…op msn spreken!!..en niet te vergeten!! jullie weekje istanbul:D
liefs
filiz
Nog 50 leger dagen
idd…en ze duren zoooo lang…!!
Hoe gaat het nu met Rahbit?
Voor allen hier die nog lang of kort aan het aftellen zijn; veel sterkte,
moed en kracht om het vol te houden!![]()
Ik tel ook af met een jonge man (soort pleegzoon) die sinds juli voor zijn
Turkse dienstplicht in Afghanistan zit.
Daarvoor zat hij de 1ste maand in Balikesir en vervolgens in Ankara-Mamak.
Nog 74 dagen te gaan!
leuk dat jij hier ook bent Ivanne
ik hoef niet meer af te tellen
ik heb inderdaad een papier gezien waarop mijn vriend een handtekening heeft gezet
als ieamdn iets wil weten dat moet diegene maar een privé bericht sturen, want ik kom bijna nooit meer in dit topic, omdat mijn vriend dus al meer dan 1 maand klaar is :nod: :nod: :nod:
Ik heb vandaag me vriend gesproken en als het goed is hoort hij deze week wanneer hij echt klaar is het met leger:nod: eindelijk!!!
groetjes
Hoi Turkije-fan, ja ik ben hier ook af en toe.
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif
Turkije lover, ik ben benieuwd of de datum klopt met jou aftellen!
Wanneer is hij klaar en ga je dan direct naar hem toe
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon5.gif
Onze “pleegzoon” Murat gaat 25 januari vanuit Afghanistan terug naar
de kazerne in Ankara-Mamak,
waar hij dan nog 42 á 43 dagen moet blijven dan is hij ook klaar!
Yes yes,me vriend net gesproken en hij kan 15 februari uit het leger eindelijk ben zo blij voor hem en voor mezelf natuurlijk ook:biggrin: ,en 24 februari zie ik hem weer dan gaan we lekker een weekje naar Istanbul
.Heb hem sinds tijden niet zo vrolijk gezien op msn
heerlijk turkije lover…!! :D:D
dat zijn nog maar 45 dagen…!!
xx
Ja zeker heerlijk,ben gelijk gaan kijken voor een ticket naar Istanbul!!! Een lekker vooruitzicht,eindelijk van dat klote leger af …
groetjes
Super voor jullie!
:nod: dat dacht ik ook ben echt blij:king:
Hey Meiden !!
I’m sorry, ik ben hier op WW al een hele tijd niet meer geweest. Ik heb in Turkish Tea Time een beetje in grote lijnen vertelt wat er is gebeurd tussen mij en S.
Ik vind het knap dat jullie het zo vol houden met die jongens !! Ik weet nog wel dat ik elke zaterdag en zondag zat te wachten op msn, omdat S. misschien nog wel zou komen… En in de tijd dat hij geen mobiel had was het helemaal lastig !!
Groetjes X Y.