M’n vriend zou ook normaal in 2007 naar het leger gaan, maar heeft het nu tot 2008 uitgestelt zodat we eerst nog wat tijd voor elkaar hebben voordat we deze zware periode moeten ondergaan.
Ben daar heel blij voor want als ie nu zou gaan weet ik niet wat er met ons zou gebeuren. Het zou echt te vroeg zijn…
En ja z’n moeder was er ook niet helemaal mee eens maar ze begrijpt het nu wel.
ja het is misschien wel beter als die wacht, maar dan komt het volgend jaar weer! maar jullie hebben ook wel weer gelijk, want nu heb ik hem al een hele tijd niet gezien, en dan moet ik af en toe denken van hoe was het ook al weer om samen te zijn, je bent dan al zo´n lange tijd alleen.
Maar we zien wel. over twee weken ben ik daar en dan weet ik het, wanneer die gaat!
Filiz,hij hoopt zelf zo rond de 14de dat zei hij de laatste keer dat ik hem sprak,maar hij heeft nog wat vrije dagen staan dus misschien wordt het wel wat eerder,zodra hij het weet zou hij het me laten weten.Hoop dat hij dit weekend op msn kan komen.
Filiz,Mijn vriend is 22 november vorig jaar het leger in gegaan,na een maand is hij een week thuis geweest en daarna heeft hij zich begin januari weer gemeld.
Filiz,dat is zeker toeval zeg.Mijn vriend heeft maar 1 maand op de eerste plaats gezeten dat was Erzincan.Heb hem net gesproken en alles was ok:biggrin: ,hij was alleen moe.Maar we hebben weer lekker gebabbeld
ja heb nu echt een goede dag:smile: ,ga er lekker van genieten,misschien kwam hij nog terug,hij ging nu wat eten,dus wie weet.Maar heb hem in ieder geval weer gesproken en wat hij zei hoefde hij niet meer een hele week weg dus kan ik hem ook weer gewoon bellen.
Hoop dat de jouwe ook snel komt en dat jullie het ook leuk hebben :biggrin: ,maar dat zal vast wel.
sinds vandaag 08.00 zit zijn legertijd erop!!
vanmorgen aan de telefoon zei hij dat hij om 16.00 de bus naar huis heeft
hij komt zo als het goed is weer online!!
ohh turkije fan…ben zo blij voor jullie alle 2…!!
eindelijk klaar…lijkt me heerlijk.
geniet van alle tijd die jullie straks hebben…;)het is je gegund!!
Heerlijk zeg Turkije-fan,eindelijk van die rot tijd af.Ik wou dat het bij ons al zover was begin het er nu toch wel moeilijk mee te krijgen lijkt wel of die laatste maanden voorbij kruipen