Onze pleegzoon is vandaag klaar!:nod:
hey ivanne dat is heel fijn voor je!!![]()
@Ivanne, geweldig joh!
Grootste zorgen zijn dus voorbij…
Wanneer zie je hem weer?
X summa
Ivanne,gefeliciteerd wat een heerlijk gevoel is dat he,eindelijk van dat leger verlost…
Dank jullie wel, hij is nu onderweg naar huis!
Zondag over een week zijn we bij hem en zijn familie!![]()
@ivanne…proficiat…!! :D:Dtis een heerlijk gevoel…en ook al lkkr snel dat jullie naar hem toe gaan!!
@summa…ja…ik weet niet meer precies wanneer…september geloof ik…was mn vriend voor oefening in de bergen…er werd toen een vriend van hem beschoten…en mijn vriend is toen gaan helpen…met als gevolg dat er dus ook op hem geschoten was…maar maar 1x…en 't viel gelukkig erg mee…
xx
filiz
Zijn er veel leger verhalen losgekomen bij jullie mannen?
mijn vriend vertelde niet zo heel veel over het leger wel als ik er naar vroeg.Ik vond het wel erg leuk dat hij vertelde dat ze bijna allemaal op mijn pakketje zaten te wachten als ik die gestuurd had,stopte daar altijd chocola in en andere lekkere dingen.Hij was namelijk de enige die een pakketje uit nederland kreeg.Verder had hij stapels foto’s mee van het leger op onze vakantie en hij heeft een klein kettinkje gemaakt met 2 van zijn kogels die ik gekregen heb.
groetjes
Lief hoor!:slywink:
Wat een heerlijk gevoel moet dat zien als de dienstplicht erop zit. Ik ben helemaal jaloers. Maar gun het jullie natuurlijk van harte! Mijn vriend moet helaas nog en dat gaat als het goed is dit jaar nog gebeuren oktober/november. Hij is bijna klaar met school, dan nog de zomer werken en dan dat irritante leger in. Alleen het idee al maakt me verdrietig, het is zooooo lang. Maar ja, het moet dus er zit niks anders op. Eerst nog maar even genieten van de vakanties die we nog samen gaan doorbrengen dit jaar.
turkije lover: dat is heel lief van je vriend dat van die ketting
dece: ik hoop dat je een hele leuke tijd deze zomer gaat hebben met je vriend, en hoop voor je dat die 15 maanden van het leger heel snel zal gaan!
Dankjewel voor je liever berichtje! Die leuke tijd gaat helemaal goed komen en ja die legertijd wordt zwaar, maar daar moet ik me maar doorheen worstelen. Dat ze maar snel voorbij mogen gaan inderdaad, die 15 maanden.
zijn er nog nieuwe verhalen rond het leger…?
Nee niet echt… T’is erg stil…
De meeste jongens ( hier ) zijn er al uit…
Ben ik ook weer eens Mizz-Stylooow …
S. zit er ook nog steeds in als het goed is
de (vriend) van mizz stylow er nog in…??
Neeee, die is er al uit, maar mijn ex (die heet ook toevallig S.) zit er nog in …
ohh…zo…oke…
hoe lang moet hij nog?
Uhmmm… hij is er in november ingegaan … dus ik denk nog tot februari/maart ofzo ? nog zo’n 10 maanden? ik weet het niet precies …
s van iris askim hij moet nog 3 weekjes