Vandaag weer een pakketje gepost:p,aangetekend en was € 11,00 kwijt.Alleen moest er nu ook een sticker op waar ik op moest schrijven wat erin zat en wat de waarde ervan was,dat vond ik wel vreemd hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?
groetjes
Vandaag weer een pakketje gepost:p,aangetekend en was € 11,00 kwijt.Alleen moest er nu ook een sticker op waar ik op moest schrijven wat erin zat en wat de waarde ervan was,dat vond ik wel vreemd hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?
groetjes
nee…dat heb ik noh nooit gehad…
vandaag een brief van askim ontvangen:D
Ik was er dus niet echt blij mee,nu kunnen ze dus aan de buitenkant lezen wat er in zit,ik hoop wel dat het aankomt.
Leuk dat je een brief hebt gehad.
nog 39 dagen
nog 5 weken!!
wil hem nu al zien :mad:
Hey allemaal!
Ik ben nieuw op deze site, ik heb gisterenavond heel dit forum doorgelezen en ik vind het echt geweldig dat dit bestaat. (wel verslavend!) ik heb net ook al gereageerd op dit forum maar is volgens mij niet doorgekomen… echt een heel verhaal getypt enzo, maargoed ik wou even zeggen dat ik heel veel bewondering heb voor jullie dat jullie het zo vol kunnen houden terwijl je vriend in het leger zit dat het bijna onmogelijk maakt om een relatie met hem te hebben. Ik heb zelf ook een turkse vriend die nu 7 maanden in het leger zit in Ankara, hij moet er nog 7. Ik mis hem heel erg, heb hem al heel lang niet meer gezien maar heb wel contact met hem via msn als hij vrij is. Ik had net dus een heel verhaal getypt hierover, maar op dit moment doe ik dat even niet weer (ook al wil ik dat wel, het is zoo verslavend… ) maar ik ben bang dat het weer niet lukt en dan ben ik dadelijk vanavond nog bezig. Ik ben echt heel blij dat ik dit forum heb gevonden want ik herken hier veel van en gelukkig is er ergens toch nog waardering te vinden over de turkse liefdes
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en geluk toe. Hopelijk lukt het jullie om in contact te blijven en om elkaar weer te zien!
Veel liefs,
@Lide: welkom hier ! Enjoy ! En blijkbaar weet je het al dat het verslavend is hihi ![]()
Hoi Lide,Van harte welkom
groetjes
hey lide…
welkom op dit forum. idd erg verslavend. maar zeker ook erg nuttig;)
teminste mensen die je begrijpen.
hoe lang ken je je vriend al, en van waar is hij?
groetjes
filiz
welkom!!
mijn vriend zei vandaag dat hij 25 november uit dienst komt :unibrow:
Toppie Turkije-Fan
,echt lekker hoor.Ik probeer mijn vriend al 3 dagen te bellen,maar hij is er steeds:( niet en degene die ik aan de telefoon krijg spreekt geen engels:mad: ,denk dat hij wachtloop deze week.Maar ga het zo nog 1 keer proberen.
groetjes
wat rot joh dat je vriend er niet aan krijgt. hoop dat het snel lukt.
kreeg van de week een andere jonger eraan. eest dacht ik dat ik me in het nummer vergist had. dus heb ik maar snel neergelegd.
toen ik weer belde, kreeg ik weer diezelfde jonger eraan. hij heeft een heel verhaal opgehangen maar de belangrijkste info begreep ik eruit;) dat ik 2 uurtjes later moest terug bellen.
laat je het ons weten wanneer je hem te pakken hebt gekregen?
liefs
filiz
Heb vanavond nog eens terug gebeld,kreeg nu gelukkig een jongen aan de lijn die wel engels sprak en mij vertelde dat mijn vriend er niet was,hij kon alleen niet zeggen waar hij was begreep er wel uit dat hij op oefening is,maar waarheen dat weet ik dus niet.Me vriend zei de laatste keer op msn wel dat hij op oefening moest,maar wanneer precies wist hij niet.Gaat dat altijd zo in het leger dat ze zo opeens van de een op de andere dag weg moeten,weet iemand dat?
groetjes
@filiz : jaa vind het ook zeker nuttig
ik ben echt zoo blij dat ik deze site heb gevonden! maarre om even antwoord te geven op je vraag, ik ken hem nu 1,5 jaar, heb hem ontmoet in Bitez waar ik toen op vakantie was maar eigenlijk komt hij uit het plaatsje Ordu. Het is vanaf die vakantie niet altijd even goed gegaan dus het is niet zo dat we die hele 1,5 jaar lang echt goed contact hebben gehad omdat vooral het leeftijdsverschil een probleem was. Ik kwam er pas na die vakantie achter dat we niet 4 maar 6 jaar verschilden en ik vond mezelf toen nog echt veel te jong in verhouding tot hem dus ik zag er niet echt een toekomst in. Toen heb ik het een beetje afgehouden want ik wist gewoon niet zo goed wat ik er mee aan moest, maar ik vond het geen makkelijke beslissing. Uiteindelijk kwamen we toch steeds weer op elkaar terug. Op de een of andere manier hebben we gewoon iets samen ofzo… We hebben veel goede en lange gesprekken gehad en nu is het min of meer zo dat we nog een beetje aan het denken zijn over hoe het nou verder zou kunnen gaan tussen ons. Omdat dit allemaal pas weer een beetje aan de gang is gegaan net voordat hij het leger in moest heb ik hem dus echt al heeel lang niet meer gezien:( Ik zie nu wel in dat ik hem niet kwijt wil en dat hij echt veel voor mij betekent en hij heeft dit precies hetzelfde gelukkig. Ik ben nu ook ouder dan toen en vind het niet zo belangrijk meer dat hij wat ouder is dan ik. mja we moeten elkaar eerst maar weer eens zien en goed met elkaar praten voordat we weten hoe het verder moet… ik weet alleen dat we elkaar in elk geval weer heel graag willen zien:) en hoop dat ik hier ook de kans voor heb zodra hij eindelijk uit dat leger is!
Ik wist trouwens helemaal niet dat het mogelijk was dat je naar een legerbase kan bellen! Ik weet wel dat er vanaf daar gebeld kan worden maar andersom niet. Het lijkt me inderdaad ook wel een gedoe voordat je dan ook echt je eigen vriend aan de lijn krijgt! Volgens mij spreekt de meerderheid daar geen engels en dat lijkt me behoorlijk frustrerend…
Mijn vriend gebruikt wel gewoon zijn mobiele telefoon daar mja ik heb ook zoiets van stel dat iemand het ontdekt ofzo :S dan is het dalijk mijn schuld dus dat liever niet… weet ook niet hoe dat werkt daar in zo’n leger.
@Turkije fan: Echt fijn voor je dat het einde van zijn dienst in zicht komt! Nog even geduld hebben…
@Turkije lover: Ik hoop dat het nog gelukt is om je vriend te bereiken, anders succes nog ermee!
Fijn weekend allemaal
@lide…1.5 jaar al, das al redelijk lang. en je hebt gelijk in wat je zegt. als je wat ouder bent doet dat leeftijdsverschil er niet meer toe. het gaat er dat jullie samen verder willen, en dat zal er dan ook vast van komen ![]()
die 7 maanden zijn om voordat je het weet!!
liefs
filiz
:nod: Vandaag me vriend gesproken op de msn:wub: ,hij was deze week inderdaad in een andere plaats geweest op patrouille,maar ze hadden wel aan hem doorgeven toen hij vannacht terug kwam dat ik gebeld had:D .En het pakketje wat ik hem gestuurd heb is ook aangekomen ondanks dat er op stond wat er zat,dus alles is oke.![]()
groetjes
mn vriend zei vandaag dat hij over 24 dagen naar een plaats gaat waar hij zn handtekening gaat zetten op papier dat hij wordt “vrijgelaten”
vandaag nog 1 maand en 2 dagen dan is hij klaar ![]()
Lekker hoor turkije-fan heb je echt wat om naar uit te kijken nu schiet het echt op:) .Me vriend en ik moeten nog tot februari wachten,voordat wij elkaar weer zien,dan is hij klaar met het leger.Maar vindt het nu zo af en toe wel moeilijk hoor,wilde hem vandaag bellen maar hij is weet op patrouille zeiden ze :frown: .Nu maar hopen dat hij van het weekend wel weer op msn kan komen.
groetjes
kop op turkije lover…(K)
het zijn nog maar een dikke 3 maanden…
veel beter dan 7 of 8…
dadelijk weer alle feestdagen…daarna nog een maand om bij te komen;)
straks gewoon al lkkr gaan boeken…'t komt goed meid;)
hoop dat je je vriend in het weekend spreekt en ziet op msn…veel plezier alvast:)
dikke kus
filiz
Dank je wel Filiz,de laatste loodjes wegen het zwaarts he,maar inderdaad nog een dikke 3 maanden dus ik blijf positief.
groetjes