HIJ HEEFT GEBELD, ben helemaal gelukkig. Het was maar een kort gesprekje want hij had bijna geen bel te goed. Over ongeveer 4 weken wordt hij overgeplaatst naar Mersin. Heeft iemand van jullie daar meerr info overr hoe het daar is ? Gevaarlijk of zwaar of zo of valt het daar mee?
Fijn voor je dat hij gebeld heeft.Heeft hij zijn mobiel bij zich dan?Helaas weet ik niks over mersin,maar misschien kun je via google wat meer te weten komen?Heb je zijn adres nu ook gekregen?
Het is Istanbul geworden,omdat in Kusadasi in februari/maart nog niet veel open is dus gaan we naar Istanbul voor 2 weken of misschien wel 1 week en dan ook nog 1 week Kusadasi.
Ja ja het begint op te schieten:slywink:
voor mij wordt het omgeving Antalya een paar dagen. mijn vriend gaat dan weer ff 6 uur in de bus zitten voor mij als izmir open was dan werd het izmir.
als ik ongeveer 1 week ga dan ga ik richting zijn zus en hoeft hij dus niet mijn kant op te komen
maar door school zal dat wel niet lukken. op de planning staat om 2 schooldagen te missen en ongeveer 3 dagen bij hem te zijn. als december niet te duur is dan wil ik eind december weer gaan, maar dan om wel naar zn familie te gaan
Tis stil hier.Voor ons nog 130 dagen pfff.Heb hem vandaag weer gebeld en hij klonk zo vrolijk en positief :),was weer erg gezellig om hem te spreken.En hoe staat het met jullie vriendjes ??
idd erg stil hier…
de tijd gaat snel nu…op vakantie…dan een saaie maand, feestmaand…en dan is het al bijna zo ver:D
met mn vriend en mij gaat het goed.
we smse iedere dag, bellen 2 keer in de week en spreken elkaar 1x per week op msn…zo gaat het ook een stuk sneller.
heerkijk voor jullie dat het zo op schiet zeg. Bij ons pas net begonnen natuurlijk. Maar… heb z’n adres en hij belt en smst zo dra z’n telefoon "open"is ,zoals hij dat zo lief zegt, kortom ook hier gaat het goed!!