Het Turkse leger

hey leonie…wat super van je te horen dat het zo goed gaat!!
idd voor ons schiet het ook op!! nog 5 maanden.
nou meis, geniet van je tijd in nl…en goede reis terug naar huis;)

dikke kus

filiz

Kan iemand mij informatie geven over het leger? Of eventueel internetsites?
Hoe gaat het met het contact in het leger? Hoe vaak etc.
En kan je zelf contact met hun opnemen? Bellen, Internet, Smsen???

In ieder geval bedankt!!!

Liefs Mina

Hoi Mina,

Je kan misschien internetsites zoeken via google,er staat op internet ook genoeg informatie over het turkse leger.Het contact kan best wel goed gaan,ligt er ook aan waar de persoon zit in welke plaats.Je kan ook zelf bellen naar het leger als je het nummer hebt van de basis hoewel dat soms wel lastig is omdat ze niet altijd engels spreken en dus niet begrijpen wat je wilt als je belt.Daarom is het handig als je wat turkse zinnetjes voor jezelf opschrijf.Verder komt mijn post altijd aan in als ik wat stuur dit doe ik wel altijd aangetekend 1 keer is een pakketje helaas niet aangekomen,maar die had ik ook niet aangetekend.Mijn vriend is vaak in het weekend 1 dag vrij en dan hebben we meestal contact via msn.Ik hoop dat je wat heb aan deze informatie.

groetjes

Turkije stuurt toch troepen naar Libanon het zou waarschijnlijk gaan om zo’n 1000 man:mad:.Hoop echt niet dat me vriend daarheen moet of die van jullie.Zal morgenavond me vriend proberen te bellen of hij al meer weet.

groetjes

laten we duimen dat geen van onze hoeft…!!

@turkije lover…weet je vriend het al?
van die van mij niks gehoord erover, dus neem aan dat hij niet hoeft :slight_smile:

groetjes

filiz

Filiz,Ik heb mijn vriend dit weekend niet gesproken en bellen lukt ook niet.Dus ik weet het nog niet,maar ik denk het niet hoor heb een email van zijn zusje gehad en haar heb ik er niet over gehoord dus ik ga ervan uit dat hij niet hoef,maar ga hem deze week weer proberen te bellen.

groetjes

hallo allemaal,
Heb op "vakantei liefde"al 'n pogeing gewaagd maar kan het beter hier proberen : weet iemand het adres van de legerbasis Yeni Foca ? Heb hier al wel gezocht maar kan het niet vinden. Het smsje van mijn vriend (net voordat hij in diens ging) is niet goed aangekomen en daar stond zijn adres in. Zijn telefoon heeft hij nu niet meer en hij heeft tot nog toe ook geen mogerlijkheid gehad om te mailen. Ik wil hem in ieder geval zo graag een brief schrijven . Hoop echt dat een van jullie mij kan helpen . Zonder contact duurt de tijd toch al zo lang.

Hey Rahbit.
Mijn vriend en zwager hebben 10 maanden geleden in Yeni Foca gezeten. Ik heb de adressen nog wel, maar ze zijn allebei erg verschillend. Ik kan je dus denk niet helpen. Kan je hem niet meer bereiken ?

nee. ik kan hem niet bereiken hij reageert niet op mail en heft geen telefoon miss helpt het als je weet dat hij in z’n eerste 3 maanden zit en hij schreef voordat hij me het adres zou geven Yeni Foca/Izmir misschien dat je mij nu kunt helpen . In ieder geval vast bedankt voor je snelle reactie.

Pffff probeer me vriend al 2 dagen te bellen in het leger,maar krijg steeds de ingesprekstoon:angry: en een mobiel heeft hij niet mooi balen dus.Hoop hem echt te pakken te krijgen.

Rahbit,heb je al geprobeert te zoeken op google,tis niet makkelijk om aan een adres te komen.Kan je geen contact krijgen met familie van hem,die zullen vast het adres ook wel hebben.

groetjes

wat vervelend turkije lover, dat je je vriend te pakken krijgt!! hoop dat je snel iemand eraam krijgt…!!

@rahbit…hoelang ken je je vriend al? en waar woont ie? ben niet nieuwsgierig hoor;)

groetjes

filiz

nee hoor Filiz helemaal niet nieuwsgierig. Ibo en ik kennen elkaar pas sinds deze zomer, we zijn super verliefd maar omdat we wisten dat hij in dienst moest hebben we het nog niet te serieus aangepakt , eerst kijken of we deze 15 maanden volhouden. Nu twijfel ik of we daar goed aan doen want ik wordt er wel heel onzeker van . Hou meer van hem dan ook toe wilde geven. Hij wilde seieuzer dan ik maar ik hield het af vanwege dienst. Nu heb ik dar wel spijt van maar kan hem dat dus niet vertellen opmdat ik geen adres heb en hij geen telefoon. Misschien kan hij ook de eerste 3 maanden niet op msn. Kortom, wanhopig en verliefd.

voor ons nog 62dagen

He he eindelijk me vriend te pakken kunnen krijgen :smile: en hij hoeft gelukkig niet naar Libanon :stuck_out_tongue: ,dus dat is een opluchting.Het ging goed met hem en we hebben ff lekker gebabbeld was wel niet zo heel lang,want hij ging met de baas naar het centrum,maar tis wel een lekker gevoel om hem gesproken te hebben.

groetjes

leuk voor je :smile:

voor ons nog 61days

60days :lol:

59days :unibrow:

@rahbit…heb je ondertussen al contact gehad meid? kan me voorstellen dat je er nu spijt van hebt, maarja zo iets weet je natuurlijk nooit van te voren.

@turkije lover…super dat je hem eindelijk gesproken hebt!!

liefs

filiz

Ja Filiz,het was echt fijn om zijn stem weer te horen:smile: en even lekker te babbelen.