Het Turkse leger

Mijn vriend heeft in juni al 15 dagen opgenomen en vorig jaar december ook al 10 toen hij van plaats ging wisselen dus hij heeft er nog maar 5 dus dat is niet veel en om dan helemaal vanuit het oosten te komen is niet echt te doen voor 5 dagen.Nu wil hij deze dagen bewaren om misschien wat eerder eruit te kunnen.

groetjes

ja heb je gelijk zijn, zou natuurlijk ook fijn zijn als ie een paar dagen eerder eruit komt.

groetjes

nog 97 dagen

nog 95 dagen

Mizz
waarom ben je nooit meer online?
heb je me verwijdert? :blush:

hey meiden!

Lang geleden dat ik hier geweest ben. Mn vriend is namelijk al sinds januari t leger uit. Ik zie dat t voor jullie nu ook al aardig opschiet. Ik ben nu voor 2 weken in Nederland op vakantie haha…klinkt wel grappig. Het gaat heel goed tussen mij en mn vriend. Het is geweldig om elke dag naast elkaar wakker te worden. Ik mis hem nu ook echt omdat ik nu hier ben. Klinkt heel stom omdat we elkaar normaal vaak 3 maanden niet zagen (en tijdens het leger soms 5 maanden) maar je gaat nu naar een andere norm leven. Nu zien we elkaar elke dag en is 2 weken best lang ihihhi. Maar ik vermaak me prima hier. Heb t druk om iedereen te zien. Zit me vol te proppen aan alle dingen die ik gemist heb. Ik ben ook 4 klio afgevallen sinds ik in turkije ben gaan werken. Maar geen probleem dat zal er vast wel aankomen.

We gaan 5 september beginnen met werk in een ander hotel en heb er veel zin in. We zitten nu dichter bij huis en in een bekende omgeving.

Hoe is het met jullie allemaal?plannen voor na t leger?

dikke kus leonie

@Leonie
Fijn dat het zo goed met jullie gaat!!!
Als ik het goed heb onthouden woonde je in Goynuk, blijf je daar nu nog wonen nu jullie ander werk hebben of zijn jullie verhuisd?
Geniet nog van je vakantie hier!!!

Heey Leonie !! :smile:
Wat fijn dat het zo goed met jullie gaat en dat je weer even wat laat horen hier !! Kan me voorstellen dat het heerlijk is om elke dag bij elkaar te zijn. Geniet lekker van je vakantie in Nederland, en prop gelijk je koffer vol met stroopwafels, drop, spekken, etc. voor als je weer in Turkije ben. :slywink:

Idd, voor ons schiet het ook al weer op. Nog ongeveer 5 maanden. De tijd gaat toch wel snel… gelukkig !! Zit nu op hem te wachten op msn… :wub: en over 1 maanden een paar weken zal ik hem weer in Side zien…

Groetjes…

Hey Mizz…lang niets van je gehoord hier, hoe is het met je???

Heey Marion…
We posten precies tegelijk :slywink: … Met mij gaat het echt super… Idd, ik post niet zo veel meer hier, maar lees nog wel mee. Zal proberen wat meer te posten… haha :smirk:

Groetjes…

@Mizz
Fijn dat het zo goed met je gaat!!!

Hey Lcm,Leuk om te horen dat het goed met jullie gaat.Dus het bevalt goed in Turkije.Kon je vriend niet mee naar Nederland ?
Mijn vriend moet nog tot februari en daarna gaan we 1 of 2 weken op vakantie naar Istanbul.Maar heb hem nu al 2 weken niet gesproken:( ,maar als ik hem vandaag weer niet spreek zal ik van de week maar eens proberen om te bellen.

Mizz,das zeker lang geleden.Goed om te horen dat het goed met jullie gaat.

groetjes

we hebben het huis niet meer omdat we eerst er ver vandaan werkte dus had t geen zin om t aan te houden. Nu gaan we terug in de richting kemer (vlakbij goynuk) dus kunnen we kijken voor iets eventueel. zn ouders wonen in goynuk dus we hebben wel ons 2e huis zeg maar in de buurt.

Mn vriend kon niet mee naar nl omdat t een last minute idee was vanwege visum…dus er was geen tijd om het visdum te regelen.

Leuki te horen dat t met jullie ook goed gaat:)

@Leonie
Jammer dat je vriend niet mee kon, was het visum voor hen maar zo makkelijk te krijgen als voor ons als we naar Turkije op vakantie gaan.
Komen trouwens half oktober misschien naar Kemer (Camyuva) op vakantie.

nog 79 dagen

Leonie ik was in juli in Göynük

Turkije fan: echt waar? er is niks te doen in goynuk hahaha maar er zijn wel veel hotels daar. Ze zijn nu wel van alles aan t bouwen…voor een nieuwe winkelstraat (a la Kemer) dus t word leuker

Marion: naar welk hotel ga je in Camyuva? Ik heb mijn vriend daar ontmoet toen hij in labada beach werkte. Daar waren wij toen om vakantie. Nu heet het rixos labada.

@Leonie
Heb zitten kijken voor Simena Holiday Resort, een kennis zou hier eigenlijk gaan werken, zit nu jammer genoeg in Kazachstan. Maar is nog niet zeker, vriendin moet ook nog mee beslissen. Twijfel ook nog een beetje. Gaan half oktober en weet niet of we beter zuidelijker kunnen gaan zitten. Is het bewolkt dan blijft de bewolking hangen in de bergen rondom Kemer. Hadden daar vorig jaar oktober ook soms last van. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat er nog allemaal vrij is.

klopt er was inderdaad niet veel te doen in Göynük en er werden inderdaad veel hotels gebouwd.

eind oktober begin november was ik vorig jaar in kiris - kemer.
in de schaduw was het best koud.
toen we van Kemer naar Denizli gingen zagen we al sneeuw onderweg.

2jaar geleden was ik half oktober in Kusadasi en toen was het wel lekker weer.

Het wordt een spannende week voor onze mannen in het leger deze week beslist de Turkse regering of ze millitairen naar naar Libanon gaan sturen:( .Ik hoop het eigenlijk niet.

groetjes

Mijn vriend heeft al 2 weken in Syrie gezeten…:frown: Hoop dus niet dat hij ook nog naar Libanon moet…

nog 74 dagen

mizz styloow
heb jij mij verwijderd op msn?