Filiz,nee mijn vriend is nog nooit in Nederland geweest,maar na het leger willen we dat wel doen,maar weet ook niet goed hoe dat gaat.Ik weet dat hij een werkgevers verklaring nodig heeft maar als hij net uit het leger komt heeft hij die natuurlijk niet,dus moeten we even kijken hoe we dat gaan doen.Heeft iemand hier daar ervaring mee?
op onze planning is dat mijn vriend de winter 2007 naar hier komt, liefst voor 3 maanden…hoop dat het gaat lukken.
mijn vriend heeft altijd bij zn oom in de winkel gewerkt…en gaat dat na het leger weer doen…hoop zo dat het allemaal te regelen valt.
Filiz,dat zou wel mooi zijn als het zo te regelen is.Wij hebben afgesproken dat ik in februari als hij klaar is met het leger weer naar hem toe ga en dat we dan samen terug gaan naar nederland,maar mocht dat niet lukken dan hebben we afgesproken dat hij eerst gaat werken in de zomer en dan na het seizoen hierheen komt
nee mijn vriend is nog niet in Nederland geweest en weet ook niet of dit ooit gaat gebeuren. zal mn vader later vragen of hij me wil helpen. en mn vriend moet natuurlijk eerst wer hebben.
ik wens jullie veel succes met aftellen en met het hierheen halen van jullie vriendjes.
ik reageer ff niet meer want ga morgen op vakantie!
zie mn vriend niet.
Turkije-fan een hele fijne vakantie,waar gaat de reis naartoe?
Filiz,zou wel leuk zijn als mijn vriend heir zou willen wonen,maar hij wil eerst hier komen voor vakantie en dan kijken hoe hij het vindt hier.En dan kunnen we altijd nog kijken wat we gaan doen.
Hay Hay…
Me vakantie viel een beetje tegen. Ik hoorde natuurlijk via z’n broertje dat hij me op wilde opzoeken voor surprise. Ik geloofde het eerst niet zo, maar het zat toch in me achterhoofd, weet je wel… Naja, daar aangekomen in het hotel was het super. De eerst week heb ik het wel naar me zin gehad. Prachtig hotel, lekker warm, goed eten, etc. Die zaterdag liet S. mijn telefoon overgaan, ik belde hem gelijk op. We hebben even zitten praten en hij vertelde mij heel verdrietig dat de suprise dus niet door kon gaan… Hij had alles geregeld om mij op te zoeken, maar door het gezeik bij Syrie mocht hij niet weg. Hij balen, ik balen natuurlijk !! De tweede week van de vakantie was dan ook anders, wilde eigelijk naar huis, aftellen naar oktober. ( want dan ga ik hem wel zien. ) Had het hotel en alles wel gezien, en wilde het liefst die ene week verschuiven naar Oktober ( 1 weekje extra, maar dat kan niet ) Was dan ook blij om weer thuis te zijn, terwijl ik dat echt NOOIT heb. En toen ik thuis kwam zat S. weer op msn te wachten…
X
Trouwens, ik schrijf hier niet meer zo heel veel… Sorry.
Maar ik lees nog wel af en toe mee…