Het Turkse leger

ik wil ook ff mijn goede nieuws met jullie delen:D

ik vertrek 24 aug naar een vriedin in izmir…de basis van mijn vriend ligt daar maar 2 uurtje rijde vandaan.
dusss…de zaterdag od de zondag kan ik hem gaan opzoeken…!! het hem gister meteen vetreld, hij was natuurliujk oo keg blij, en zoui proberen een paar dagen vrij te krijgen. zodat ie ook naar izmir kan komen:D zou natuurlijk helemaal geweldig zijn, maar met die 1e dag ben ik ook al blij hoor:D

zijn verjaardagspakketje is ook al aangekomen:D was ie super blij mee…

liefs

filiz

@Filiz> Hij zit in Foça neem ik aan???

x

nee…in bekilli…

Ja Mizz… er zit niets anders op… ik ga wel in je koffer… :wink:

Mirjam
ik zie mn vriend ook pas weer in november. dan heb ik hem iets langer dan 1 jaar niet gezien.

Mizz
ik ben net terug uit Kiris-kemer

nog ongeveer 4 maanden :smiley: :o :slight_smile: :love: :banana:

Mizz,dat zou wel een hele leuke verassing voor je zijn he,hoop echt dat hij kom,wat zal jij dan een top vakantie hebben.

Voor mij zit het er weer op ben gister terug gekomen en heb een hele leuke week gehad samen met mijn vriend,heb er echt van genoten,een week is wel erg kort.Maar als hij in februari klaar is ga ik weer naar hem toe.

groetjes

wat fijn turkije lover dat je het zo leuk hebt gehad…!! een week is idd erg kort, maar ach het is op het moment niet anders…
het is februaro voordat je het goed en wel weet…nog maar 7 maanden…

groetjes

nog ongeveer 136 dagen

Mizz
ik ben net terug uit Kiris-kemer

[/quote]

Hoe heb je het gehad ? en in welk hotel heb je gezeten ?
Ik ga zaterdag… :smiley:

je bent al weg maar hier is antwoord

in one resort kiris 5*
en solim 3*

waarom ben je trouwens nooit meer online?:o

nog 130 dagen

hey hey…ik vroeg me af of nog eens iemand iets van myrna gehoord heeft.
haar vriend was volgens mij in februari het leger ingegaan…
iemand??

groetjes

filiz

nog 121 dagen
hij zei vandaag aan de telefoon dat hij mssn 1 maand eerder klaar is, maar ik hou de 121 dagen aan. zal wel mooi zijn als ik in de herfstvakantie kan gaan ipv onder schooltijd.

120

@turkije fan…komt joiuw vriend er over 120 dagen al uit, of heeft ie dan vakantie…?

groetjes

filiz

dan is hij klaar en ga ik hem eindelijk na bijna 13 maanden weer zien

lekker!! wij moeten dan nog ff…

en wat zijn de plannen dan? ga je in turkije wonen of gaat dat niet ivm school ofzo?
hoop dat ik niet te nieuwsgierig overkom;)

hij heeft wel gezegd dat hij na het leger niet meer zonder me wil. in september begin ik met een opleiding en heb gehoord data ls ik die zomaar beindig dat ik moet betalen.

eerst in november er maar ff heen en kijken hoe het dan weer gaat na 13 maanden.

kan jouw vriend wel verlof nemen wanneer hij wil?

Hey Turkije-fan,

dus jij kan al zo’n beetje gaan aftellen lekker hoor.Heerlijk vooruitzicht.Zou je wel in Turkije willen wonen dan?En is jou vriend al eens in Nederland geweest?

groetjes

turkije lover…jou vriend is wel al vaker in nl geweest he?
hoe kan je dit regelen…?