@ Turkije lover… Ik ga over 18 dagen naar Kemer… ( 8 Juli ) Heb er heeel erg veel zin in !! En 20 Oktober ga ik naar Side en dan is S. er ook.
@ Filiz … Erg leuk die kaart !! Volgens mij heb ik hem hier ergens ook gezien…
Zondag kwam S. z’n broertje op msn en hij vertelde me dat S. dus al 3 weken geen contact heeft gehad met hem, z’n vader en moeder. Die waren erg ongerust en hij zelf ook. Op dat moment komt S. online… Dus we hebben even zitten praten, maar ik kwam er niet echt achter waarom hij niks van zich laat horen… Allemaal heeeel vaag…
Mijn vriend zit ook in het leger en ik heb ook alleen maar contact met hem in het weekend want dan is hij ook 1 dag vrij, maar soms is dat niet het geval en moet ik ook afwachten wanneer hij contact opneemt. Ik word hier best wel onzeker van, maar ben blij te horen dat ik niet de enige ben. Hoe lang zit jou vriend nu in het leger? Mijn vriend zit nu iets meer dan 6 maanden in het leger, maar hij zit op het moment niet meer op een vaste plaats. In welke plaats zit jou vriend? Ik lees dat hij binnenkort een week met verlof komt, dus ik zou zeggen geniet er maar van (ben nu wel een beetje jaloers hoor). Ik zie mijn vriend pas in november/december, dus ik moet nog ff geduld hebben.
Mijn vriend heeft de 1ste maand in Erzincan gezeten en is eind december is hij naar Mus gegaan,daar zit hij nu nog.In februari is hij klaar.Aankomende zondag ga ik naar hem toe en gaan we samen vakantie houden, hij is 2 weken vrij,maar ik kan maar 1 week gaan,maar dan zijn we ook de hele week samen en de 2de week wil hij dan met zijn familie doorbrengen,heb er echt zin in heb hem vanaf oktober niet gezien,maar blijf het spannend vinden,want in het leger is niks zeker en kan het maar zo zijn dat hij een dag van te voren te horen krijg dat het toch niet door kan gaan.
Waar heeft jouw vriend in het begin gezeten?
Mizz,mischien heeft je vriend het op dit moment moeilijk in het leger en is het daarom waarom hij zo doet,ik hoop dat je in oktober goed met hem kan praten,maar ja dat duurt nog zo lang.Maar als je geduld heb hoop ik dat dat lukt.Ik heb ook geduld moeten hebben en ben blij dat ik naar hem toe ga en we face to face kunnen praten.
Dan is jou vriend dus 1 maand eerder klaar dan mijn vriend. Je hebt gelijk dat in het leger niks zeker is. Ik heb mijn vriend in maart gezien toen hij met verlof was. Het was de bedoeling dat hij in februari met verlof zou komen maar dat is dus ook uitgesteld tot maart, maar ik was allang blij dat hij uiteindelijk toch met verlof kwam. Mijn vriend heeft de eerste 3 maanden in Istanbul gezeten. Na zijn verlof moest hij naar Bursa en nu zit hij in het oosten op verschillende plaatsen.
Ik wens je in ieder geval een hele fijne vakantie samen met hem. Geniet er maar van!
Filiz,bedankt, nee heb nog niks gepakt,ben ook druk met me nieuwe woning dus,maar zal morgen wel gaan pakken.Ja gaat nu snel hoor,maar ja 8 dagen zijn ook zo weer om.
mn vriend zou morgen op msn komen…krijg ik net een smsje…zn chef had besloten dat ze toch maar de bergen in gaan!!
jee…daar kan ik zooo wild van worden
Ik heb zondag met z’n broertje gepraat, en hij zei dat S. een surprise voor me heeft, dat hij naar Kemer zou komen. ( daar ga ik over 10 dagen heen ) Dus ben benieuwt… Hij had het beter niet kunnen zeggen, want dan is het geen surprise meer en nu zit ik er de hele dag aan te denken. Maarja, ik zie het wel… Hij had namelijk tegen mij gezegt dat hij geen vrij kon krijgen… ( Of dat moet voor de “surprise” zijn geweest )
Jaja, het liefst zou ik het NU aan S. vragen… Maar ik mocht niks zeggen van z’n broertje… Dus ik wacht af. Maar ik hoop echt dat het door gaat !! Want anders baal ik echt… ( Hij had beter niks kunnen zeggen… hihi )
Meis! Ik hoop het zo ontzettend voor jou dat je S ziet! Na 1 jaar… mag toch eindelijk wel weer he! Ik zou willen dat ik volgende week ook naar Kemer ging… dan konden we met zn 4en afspreken… Met onze S’sen haha…