Nee dat zyn allemaal bol shit.!!? İk denkt dat deze verhalen verteld aan jullie door die mannetjes… Ze willen dat jullie een beeld nemen een jullie hebben ze niet vergeten en zo… Ze kunnen elke dag jullie bellen en na 1.maand elke wekend ze zou gaan uit naar centrum of zoo. Wat ze rare dingen verteld TOTAAL liggen.
nog 3 weken dan papier ondertekenen!!
nog bijna 4 weken en dan is hij klaar!!!
heerlijk turkije fan…!!
ben echt blij voor je…maar stieken ook wat jaloers hoor;)
kus kus
filiz
nog 29 dagen :nod: :unibrow:
die tijd komt voor jou ook nog ![]()
van mij mag de tijd sneller gaan …![]()
nog 25 dagen
Wordt je al wat zenuwachtig Turkije fan,volgens mij kunnen de dagen niet snel genoeg gaan voor je.
groetjes
nee ben niet zenuwachtig. eerst was het 18 of 21 november nu is het 25 november. kan inderdaad niet wachten. op het moment zal ik over 47 dagen heen gaan :unibrow:
Hoi, meiden ben ik weer eens. Wel 'n beetje jalours hoor duurt bij mij nog zó lang . We hebben wel heel geregeld contact. maar het l;igt bij ons allemaal wat ingewikkeld .We schelen ook veel in leeftijd. Ik ben al 'n stuk ouder. Wilde dat eerst bij jullie niet laten blijken maar ik ben nou eenmaal een open boek en kan niet anders als er toch voor uitkomen. Soms wilde ik dat ik nog net zo jong was als de meeste van jullie
liefs
Rahbit
hou oud ben je dan als ik vragen mag…?
xx
Hoi Rahbit,ook ik ben wat ouder dan de meesten hier en mijn vriend is ook een stuk jonger,maar als je van elkaar houdt doet leeftijd er toch niet toe.
groetjes
nog 23 dagen
iemand nog iets van mizz stylow gehoord?
ja ik…sprak haar op msn…
heeft een leuke vakantie gehad, maar s maar 1x gezien.
wat ze er nog over kwijt wil, komt ze vast nog wel vertellen.
groetjes
filiz
KOmt ze hier nog eigenlijk ?
Nog 100 leger dagen en dan is me vriend eindelijk klaar en gaan we lekker 2 weken vakantie vieren in Istanbul:wub:
groetjes
18 leger dagen en 19 december mssn 3 weken heen
ineens nog 2 weken
heb hem vandaag gesproken en hij zei 22 of 21 november
Heerlijk toch,komt nu echt dichtbij
groetjes
nog **13 **dagen
ben blij dat je nog 13 dagen moet wachten eindelijk dan zie hem weer