belt ie net…heb ik geen bereik door de hele toko hier…!!!![]()
naja miss waagt ie morgen nog een poging…
hope so…
groetjes
filiz
belt ie net…heb ik geen bereik door de hele toko hier…!!!![]()
naja miss waagt ie morgen nog een poging…
hope so…
groetjes
filiz
@Filiz… Stond er geen nummer ?? Kan je hem niet terug bellen ??
(Ik heb nog steeds niks gehoord van Selman )
Groetjes Yoella…![]()
@mizz: ik hoop voor je dat ie je heel snel gaat bellen!!
die 7 maanden dat je moet wachten houden wij je wel bezig hier op t forum, ok? hihi
@filiz: dat is balen zeg!! belt ie je op, heb je geen bereik!!! argh, ik zou echt gek worden!!! hoop dat ie je morgen weer belt. ik weet ook wat je bedoelt… ik kan er ook moeiijk tegen om mensen om mij heen te zien die elkaar vast houden en kussen enz. is niet altijd leuk om dat te zien.
mijn schat heeft me vannacht weer gebeld!! wel 3 hele minuten!!! hihi was echt zo blij om zijn stem weer te horen. t enige wat we tegen elkaar hebben gezegd is: ik mis je!! ik houd van je!!! ik mis je zo erg!! zijn stem klonk ook zo warm en vertrouwd. heb echt gehuild aan de telefoon. hij zei ook nog dat t goed met hem ging omdat hij zo’n lieve vriendin heeft waar hij zoveel van houdt!! ik ben weer heel gelukkig!!!
groetjes myrna
@miss…ja er stond wel een nummer, maar wie weet wie ik aan de lijn krijg als ik bel…en tja, ik weet niet zo goed wat ik dan moet zeggen, en of ik hem eigelijk wel mag bellen…
@myrna…super joh…!! kan me voorstellen dat je helemaal blij bent…![]()
groetjes
filiz
jah!! ik was echt heel blij maar nu heeft ie me gisteren avond ook gebeld!!! maar toen was ik mijn telefoon vergeten!!! (net als jou filiz!!) ik natuurlijk vloeken en balen!! maar ik hoop dat ie snel weer terug belt!!
maar wat ik me dus afvraag want ik heb namelijk t geluk dat ik een hele goede baas heb zodat ik vrij kan nemen wanneer mijn vriend ook verlof heeft. maar aangezien zijn verlof datum al 3 keer is veranderd is t heel moeilijk plannen. hoe pakken jullie dat aan met werk en/of school??
want meestal is t zo dat je minimaal 1 maand vantevoren aan je baas moet doorgeven wanneer je vakantie opneemt…
vertel me jullie ervaringen!!
groetjes myrna xxx
@Myrna… Dat is echt balen…!! Ik loop de hele dag met me telefoon ( voor als hij belt… ) en volgens mij heeft hij al 100 mailtjes van mij…
en nog steeds niks gehoord van hem… Dus ik weet niet wanneer hij verlof heeft… ( meestal is dat toch na de eerste maand ongeveer ? )
Maarja, jullie houden me wel bezig hier op het forum… ![]()
En we hopen gewoon dat onze “soldaten” snel wat van zich laten horen… ![]()
Groetjes Yoella…
hey MiZz-Stylo0w,
Ze hebben ongeveer naar 25 dagen 2 dagen verlof. Dan zie ik mijn vriend als het goed is eindelijk weer voor de webcam :D. Ik hoop da je binnenkort iets hoort van je vriend, ik denk dat waar hij zit ze wat strenger zijn over het bellen. Ik heb denk geluk mijn vriend belt me om de paar dagen.
groetjes victoria
@mizz: jeetje dat is echt k*t dat je gewoon nog steeds niets van hem hebt gehoord! ik denk idd dat hij gewoon op een heel strenge basis zit. we duimen voor je dat ie je snel belt!!!
groetjes myrna x
@victoria…hebben ze dan echt 2 dagen vrij…?? mooi:D
@mizz…mooi gezegd…onze soldaten:Dhaha…idd…dit topic helpt
ik heb echt het ongeluk met me…!!
vandaag belde ie weer, zit ik op school, gsm stil, en kan echt niet oppakken…![]()
daarna een les waar je toch niks uitvoert, helemaal slechte zin ervan…zeggen 2 vriedinnen, waarom bel je nie terug…?? naja ik …schijtluis…!! hebben ze 20x naar dat nummer gebeld…maar geen gehoor.
na die saaie les…later op de dag nog 2 gemiste oproepen…waaaa…wordt er gek van!! ma kon gewoon echt niet oppakken:'(
liefs
filiz
hey myrna…
lees net pas je stukje over vrij pakken…
wat fijn dan je zo een gemakkelijke baas hebt…!!
ik zit zelf nog op school, en moet me dus ook een beetje aan de school vakanties houden. maar als het goed is heeft ie in de zomer vakantie vrij, en dan kan k er naar toe…zou ik echt geweldig vinden…
entja anders, voor een keer een weekje weg blijven…moet kunnen toch…!!
in januari begin ik met stage lopen, en daar kan je natuurlijk niks van missen.
voor mn zondagbaantje heb ik een nulurencontract, dus dat levert gelukkig geen problemen op…
groetjes
filiz
@filiz: jeetje zeg!! dat is echt balen!! heb je gewoon 3 oproepen van hem gemist!! ik houd me telefoon echt bij me voortaan!! haha ook op t werk want als ie dan belt neem ik gewoon op!! als je dan de volgende keer je telefoon in je broekzak doet dan voel je je telefoon trillen. loop snel naar de wc en neem dan op!
probeer t gewoon een keer!! en leg anders aan je docent uit hoe de situatie in elkaar zit misschien kunnen ze wel begrip opbrengen…
nou, mijn schat heeft net weer gebeld!!! ben weer helemaal vrolijk!!! ![]()
ik had me wel voorgenomen om deze keer niet te huilen… ging dan ook goed maar na 2 minuten begon ik toch weer te huilen omdat ie zei dat als ie aan mij dacht dat ie dan verdrietig werd. dus ik begon zachtjes te huilen zegt ie: schatje huil je nou? haha ja alweer!! want ik mis je zo!!! hihi
ben echt blij dat ik hem weer gesproken heb…
groetjes en een fijne avond (ik moet namelijk werken!)
veel plezier bij all u need is love vanavond!!!
groetjes myrna
meiden,
mijn vriend kreeg na 1 maand 10 dagen vrij. Het ligt eraan wat voor diensttijd hij doet. Mijn vriend deed zeg maar zeeman achtig iets. De meeste zijn gewoon soldaat aan de grond als je begrijpt wat ik bedoel. Als dat zo is zijn ze na 3 maanden 10 dagen vrij. T ligt aan die training die ze eerst krijgen. Hopen voor jullie dat die training dan 1 maand is. succes!
Ik las net op Seni dat de diensplicht misschien wordt verkort naar 12 maanden. Ook voor degene die er al inzitten…!! ![]()
Dit wordt begin 2006 bekend gemaakt…
I hope so…
Dan komt me ventje er “al” in November 2006 uit…!!! ![]()
Groetjes Yoella…
@mizz…dat zou echt mooi zijn…
hoop met je mee…!!
kusz kusz
filiz
@mizz: is dat echt waar??? dat zou idd echt helemaal geweldig zijn!!! maar we moeten niet te vroeg juichen want de regering in turkije is daar al heel lang over aan t disscuseren… laten we met zijn allen duimen!!!
groetjes myrna
Ik was het net nog ff nachecken of het echt zo was, bij een turkse vriend die daar woont.
Hij zei van, jah ze zijn er mee bezig … duss ![]()
Ik hoop het zzooooo…
Groetjes Yoella…
Echt super leuk nieuws!!! Ik hoop echt dat de dienstplivht verkort wordt dan is mijn vriend ook in november weer vrij :). Je moet ons zeker op de hoogt houden als je nog meer hoort:) .
gr .Victoria
weer helemaal happy…!!
naar van de week nog een paar mislukte pogingen te hebben gehad…dr is echt wat mis met mn gsm…
belde hij vandaag thuis…:D:D:D:Dheel leuk gepraat…en heb een nummer gekregen waar ik hem kan bereiken…:D…
mijn weekend is weer helemaal goed…
groetjes
filiz
@filiz: wat super voor je!! kan begrijpen dat je helemaal happy bent nu!
ook fijn dat je hem nu ook kan bereiken. jouw weekend kan niet meer stuk!!!![]()
@victoria & mizz: ik hoop ook echt dat t doorgaat want dan komt mijn schat ook in november uit t leger!!! laten we heel hard gaan duimen!!!
@ Myrna ik duim zeker met jullie mee het zou echt geweldig zijn. 12 maanden klinken al veel beter als 15 maanden. Ik hoop echt da we dit bevestigd krijgen:) Het zou geweldig voor al onze mannetjes zijn.