17-04 was haar laatste berichtje hier in “het leger”. Op msn heb ik haar al een hele lange tijd niet gesproken !!!
Kan je geen email eens sturen of zo ?
Zal ik NU gelijk doen !! ![]()
okeej
ik wil ook wel maar heb niets van gegevens van haar !
Heb haar ff gesproken op msn… Ze zit nu in Turkije en komt morgen thuis, dus ze had niet veel tijd om te praten… Maar dat komt nog wel.
( Ze zit toevallig in het hotel waar mijn vriend heb gewerkt )
Ik heb foto’s van S. uit het leger !! ![]()
hey meiden…
ik ben vandaag terug gekomen van 11 dagen side. het was geweldig!! zou zo weer terug willen
ik kwam in de nacht om 1 uur in het hotel aan. ik natuurlijk meteen mn vriend bellen dat ik er was en me daarna als n gek omkleden. 5 min later kon ik m lekker in mn armen sluiten…heerlijk!!
we hebben allerlei leuke dingen gedaan, naar alanya geweest 1 dag, wandelen langs de rivier, naar dat meer geweest met de stuwdam, familie bezocht en vooral veel van elkaar genoten…helaas lag zijn vader in het ziekenhuis en moest hij daar ook een dag op bezoek…begrijp ik natuurlijk ook wel.
donderdag mocht zn vader naar huis…was helaas maar van korte duur zaterdag moest hij weer terug naar het ziekenhuis.
zatermorgen hebben we daarom al afscheid genomen en kon hij zn laaste dag bij zn vader zijn…alle begrip, ik zou ook bij mn moeder willen zijn als zij iets mocht hebben.
naja in ieder geval in mis hem nu al weer verschrikkelijk, ik wil bij mn zijn. ik ben ondertussen ookweer helemaal leeg gehuild.
hij smsde me vandaag, omdat het zo slecht gaat met zn vader mag hij nog een week verlof erachter aan plakken, zo kan hij bij zn vader blijven. ik hoop dat het snel beter gaat…
ik oktober ga ik een weekje met mn moeder naar side…mijn vriend kan dan ook weer vrij nemen.
na oktober zijn het nog maar 4 maanden en dan komt hij alweer uit het leger. ik hoop dat de tijd snel gaat…ik wil zo graag bij m zijn!!
liefs
filiz
Hoi Mizz,leuk joh dat je eindelijk de foto’s van het leger hebt en staat hij er goed op zal vast wel.
Filiz heel veel sterkte met de vader van je vriend ik hoop dat het snel beter met hem gaat.Lekker hoor dat je de vakantie met je vriend hebt doorgebracht,nu kun je er weer even tegenaan.
groetjes
@filiz. Herkenbaar allemaal…veel sterkte meid hier weer in Nederland. Kijk door je tranen heen maar in veel liefde op de herinneringen terug , dan zijn die maanden snel voorbij. Sterkte ook met de vader van je vriend. Hoop dat hij weer opknapt.
Vandaag me vriend gebeld in het leger (hij is jarig vandaag) en kreeg hem zowaar nog te spreken ook:banana: ,ondanks dat ze in het leger geen engels spreken en ik geen turks,maar tis me toch gelukt hahaha.Zei maar 1 zinnetje in het turks en toen werd hij geroepen,![]()
hij was erg verrast en had het niet verwacht dat ik het was (hij wist namelijk niet dat ik het nummer heb),dus we hebben heel even gekletst,was erg leuk.Geniet er nu nog van …![]()
Fijn zeg Turkije Lover!
Geniet er nog maar even van ![]()
Wat leuk zeg Turkije lover, wat zal hij verrast zijn geweest !!!
jij ook gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend XX
Gefeliciteerd met je vriend’s verjaardag !! turkije lover…
Wat super dat je hem gesproken !!! en voor hem ook zo onverwachts.
Hoe ben je aan het telefoon nummer gekomen van het leger ??
Ik wil S. ook wel een keer verrassen…
Groetjes Yoella…
( Ik ben niet zo vaak meer hier )
Had je idd al een poosje gemist Yoella, schandalig…![]()
bedankt voor jullie felicitaties,ja hij was zeker verrast,hij had helaas niet zo veel tijd,want hij moest wachtlopen,maar we hebben toch even kunnen kletsen.
Mizz,Ik ben via kadir(die hier ook wel eens was) aan het telefoonnummer van het leger gekomen,dat is alweer een tijdje geleden hoor,maar misschien kan hij jou ook wel helpen.Had je inderdaad al een tijdje gemist hier ja.
groetjes
Kadir mis ik ook al een tijdje hier… Ik heb hem op msn, maar daar is hij ook al een tijdje niet op geweest. Hij had het de laatste tijd druk met de turkse lessen enz. Ik zal het is vragen aan een turkse vriendin van mij… die woont daar ook… dus als het goed is kan zij het toch ook zo opzoeken ??
Groetjes…
hey turkije lover gefeliciteerd echt een leuke verassing voor je vriend dat jij hem hebt gebeld op zijn verjaardag. hoe oud is jouw vriend eigenlijk?
Hoi Mizz,Als je het adres van je vriend hebt in het leger dan zal je vriendin daar wel het telefoon nummer bij kunnen zoeken,dus dat moet wel lukken denk ik.Zal hij vast ook wel verrast zijn als hij je te spreken krijg via de telefoon,tis niet gemakkelijk hoor,omdat ze bijna geen engels spreken.Ik heb het eerst in het engels geprobeert maar daar snaptte ze niks van en toen heb ik zinnetje in het turks gezegd( dia had ik al opgeschreven) met zijn naam erbij en toen hoorde ik dat ze hem gingen roepen.
Victoria,mijn vriend is 22 geworden.
groetjes
Turkije lover… wat is het turkse zinnetje dan ?? ![]()
Als ze het niet begrijpen in het engels dan zeg je gewoon een paar keer Istiyorum konusmak en dan de naam van je vriend,het betekent ik wil spreken,bij mij werkte het:laugh: .Hoop dat je hem snel kan bellen
groetjes