Het Turkse leger

Fijn Mizz dat je zolang met hem gesproken hebt.
Dat doet een mens zeker goed.

Ohh yoella wat fijn voor je!

Toppie Yoella dat je hem zolang gesproken hebt,en dat hij je hele familie heeft gezien.Had hij nu ook een webcam of heb je hem nog steeds niet kunnen zien?

Groetjes

Heb hem nog steeds niet kunnen zien… :sad:
Maar hij heeft beloofd deze week z’n foto’s op te sturen, dus ik wacht af…
Ik denk dat hij zich een beetje schaamd ofzo, door z’n haar…
Wan’t hij zei ook… Please askim, don’t smile… Dus ik mag niet lachen als ik z’n foto’s zie…

Hebben zijn hoofd geschoren natuurlijk.

EN véél turken zijn trots op hun haar, als je eens ziet hoelang ze niet voor te spiegel vertoeven tot dat ene haartje ook mooi in de plooi ligt ! Ik heb meer en langer haar dan mn vriend en hij heeft er meest werk aan aan het zijne !

Zijn ontzettend ijdel ja :o. Vroeg een keer een kennis of hij zich verslapen had die morgen. Waarom? Omdat je haar anders zit dan anders. Half uurtje later kwam hij ‘opgeknapt’ terug met de vraag of het nu goed zat :smiley: .

Hahahahahahahaha !
Ja aan het haar van mn vriend mag ik buiten onze kamer ook nooit komen want dan heeft hij geen gel bij en geen spiegeltje om het weer in de plooi te leggen :smiley:

Zou dan juist extra de neiging hebben om er eens flink doorheen te aaien :hairy:

Ja heb ik ook ! Maar dan begint hij bij mij ook en dat vind ik ook niet echt leuk, omdat ik krulletjes heb en het is al genoeg als er wat wind in zit dat alles :hairy: <----- zo komt te staan ! Laat staan dat hij er nog eens in gaat woelen !

Haha,… Ik mag lekker wel aan zijn haar zitten :P:P

x

S. heeft nu geen haar meer, dus kan niet meer… Hij schaamt zich er gewoon een beetje voor, daarom wil hij de webcam niet aan… Haha… Nou, ik denk dat ik me veeel meer moet schamen… Moet ALTIJD op de webcam, ook als ik net uit me bed komt… ( haar niet gedaan, bril op, pyama aan, etc. )

Mijn vriend had in het begin een petje op,omdat zijn haar zo kort was,ik vroeg toen een keer aan hem of hij zijn petje af wilde doen,maar hij wilde dat niet omdat hij kaal was zei hij,hahahaha,maar heb hem nu al een paar keer zonder petje gezien en ik moet zeggen het viel reuze mee.Mizz misschien kan jou vriend ook een petje opzetten als hij z’n 'kale’hoofd niet wil laten zien,dan kan je hem toch zien,ik zou zeggen stel het eens aan hem voor.

groetjes

Toen ik hem voor het eerst zag had hij ook een petje op… daarna heb ik hem nooit meer gezien op de webcam… :frowning: Maarjah… hij heeft ( als het goed is ) de foto’s opgestuurd… en zal het nog is vragen over die webcam…

Hoe gaat het met de gasten uit het leger ??
Het is namelijk erg stil hier…

Hoi,Met mijn vriend gaat het wel ok in het leger,heb hem zondag weer gesproken alleen weet hij nog steeds niet wanneer hij vakantie kan krijgen,omdat ze niet weten wanneer ze naar een andere plaats moeten om tegen de pkk te strijden,dus dat is wel balen,maar hij hoopt in augustus.

groetjes

hoi

met mijn vriend en mijn gaat het ook goed hij krijgt binnekort een telefoon. ik vind het wel jammer dat hij deze maand niet naar msn kan komen en ook nie weg mag bij zijn legerbasis, omdat ze binnekort een sporttest hebben. hebben jullie vriendjes dat ook?

Ik weet het niet. S. was iig zaterdag en zondag niet op msn.

Waar is Filiz ?? Ze is al een hele tijd niet meer hier geweest, en ook niet op msn…

Hey Mizz ! Was het ook al van gisteren aan het denken dat Filiz er de laatste tijd niet meer opkwam !

Wanneer is ze hier eigenlijk voor het laatst geweest?
Ik heb haar idd ook al een tijdje niet gezien…