Het Turkse leger

Mizz,Dat is echt toevallig dat ze je vriend kent en ook erg leuk natuurlijk.Goh wel lullig dat je vriend de webcam nooit aan wil doen,hij moet toch ook begrijpen dat jij hem wilt zien.Eigenlijk moet jij je webcam dan ook niet meer aan doen.

groetjes

Jah, eigelijk niet… Maar ik heb er niet zo veel moeite mee… Vind het wel grappig als hij me ouders wil zien enz. Maar hij begrijpt volgens mij niet dat ik hem ook graag wil zien…

Mizz, het blijft halen en brengen bij jou. Je wordt steeds heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees, blij en verdrietig, boos en goed. Ik heb er echt bewondering voor, want het is natuurlijk geen normale situatie.
Kun je over deze dingen ook met je ouders praten of met een goede vriendin?
Toch zul je uiteindelijk voor jezelf uit moeten maken of het je echt gelukkig maakt.
Probeer het vol te houden hoor, want als je hier tegen bestand bent, kun je alles aan.

Dit geldt natuurlijk niet alleen voor Mizz, maar ook vol al die andere mensen die hun grote liefde in het leger hebben of in het buitenland hebben wonen.
Ben er zelf ook een van.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Met vriendinnen kan ik er dus echt niet over praten… Toen ik zei dat het een turk was, keken ze me al raar aan en toen ik zei dat hij in Turkije woont, was het al helemaal niet goed… En dan komen de verhalen, dat ze mij later wel zien lopen met een hoofddoek, blablabla… Ze begrijpen het gewoon niet en ik kan me daar echt heeel kwaad om maken… En ze vinden het al helemaal vaag dat ik ga wachten op hem, tot het leger is afgelopen… Tegen me ouders kan ik eigelijk wel alles zeggen, maar toen ik dat gisteren zei, zeiden ze al ben je gek geworden ? Zeg nu maar tegen hem dat het over is… Tjah, dan krijg je weer zulke reacties, daar heb ik ook niks aan… Gelukkig kan ik hier wel me verhaal kwijt op het forum… En ik moet zeggen : Dat lucht heeel erg op…!!

Fransijn… Ik moet eerlijk zeggen… Ik wordt er ook gek van, soms weet ik gewoon niet wat ik aan hem heb en dat ik zeker nu in deze tijd in het leger… Maar elke keer verbaast het me weer dat het gewoon weer goed komt… En ik ben zeker niet zo van… Okey Sorry askim… Ik vind namelijk wel dat er gewoon gepraat moet worden… Maar ik denk dat ik later ( na het leger ) zeker gelukkig met hem zal zijn, ook al zal het soms lastig zijn…

( Fransijn… Je heb het trouwens heeel mooi gezegt… )

Nou Mizz, ik heb je vanmiddag nog gesproken, je weet hoe ik erover denk he! :slight_smile: Komt goed meis! :wink:

hey mizz…heb je berichtje gekregen…maar er staat alleen dit zijn onze soldaten…en dan niks meer…neem aan dat er een foto of zo bij moet??

wat een super leuk idee trouwens van dat armbandje!! heel toevallig ook dat die vrouw in precies het zelfde hotel was…haha en al helemaal super dat je je trouwringen al hebt geregeld!!

@fransijn…ik vind ook dat je het mooi gezegd hebt! het is voor iedereen wel moeilijk denk ik…of je vriend nu wel of niet in het leger zit…maar we houde vol;)

liefs

filiz

Nee Filiz… :smiley: Kijk hier… Onder je reputatie… Daar staat dat Superman plaatje… Die heb ik je gegeven… en dan erbij gezet… : Onze soldaten… ( Supermannen… weet je wel… )

hoe kan je dat weggeven?

je gaat naar VbPlaza, je neemt de rubriek: ‘give gift’ op 1 voorwaarde dat je 49 ebux hebt staan die niet op de bank staan. Dan kies je wat je wil geven aan iemand, vul je de nickname in… En zo heb je een cadeautje gegeven :wink:

Leuk man die dingen !! Jij heb er veel Sev…

haha wat grap[pig

Jij krijgt er ook wel 1 hoor Mandy…
Haha… Er is een reden voor, maar dat vertel ik je later wel op msn… :smiley:

Welke reden voor wat ? :ninja:

haha ik ben benieuwd…

ik moet nog 5 points en dan kan ik ook weggeven!!

Maar dan sta je direct weer op nul en mag je weer hard beginnen sparen :wink:

En meiden, geen nieuwtjes meer over jullie geliefden uit het leger.
Niet meer op msn geweest?

Nee helaas heb ik mijn vriend dit weekend niet gesproken zaterdag was hij er niet en zondag moest ik zelf weg,denk dat hij zondag vrij was dus helaas voor mij en hem natuurlijk.Maar moet zeggen begin ook te twijfelen hoor of ik nog verder moet gaan,heb nog heel veel gevoelens voor hem,maar hij kan soms zo koeltjes doen,maar ja hij vind het ook nog steeds niks in het leger.Hoop dat hij vakantie kan krijgen en we elkaar dan kunnen zien,zodat we het erover kunnen hebben,en ook over andere dingen natuurlijk.Wil dit niet via msn doen.Dus moet ik geduld hebben.

groetjes

Ik kan me precies zo voorstellen hoe het moet zijn om elkaar niet te kunnen bereiken wanneer je dat zou willen of wanneer je er juist behoefte aan hebt.
Het is zo lastig niet te weten wanneer je elkaar wel of niet op msn kunt spreken.
Wij hebben het dan wel ietsje makkelijker met iedere dag smsen en om de dag bellen.
Eerst belde ik iedere dag, maar ja met die hoge rekeningen was dat niet meer te doen. Ik heb nl. alleen een mobiele telefoon.

En ik moet je zeggen dat bij iedereen de twijfel wel eens toeslaat.
Het is geen makkelijke situatie zo.
Mensen zeggen wel eens dat dat je eigen keus is, maar dat is te kort door de bocht.
Wanneer je verliefd wordt op een Turkse jongen/man dan heb je totaal geen idee wat de concequenties daarvan zijn.
Tenminste ik had er nooit over nagedacht, want verliefdheid overkomt je gewoon en ik denk dat dat bij de meesten van ons ook zo gegaan is.
Maar wat daar aan vastkleeft bemerk je pas later.
Ik had geen idee van visa en MVV’s. Daar kom je vaak pas achter als je ervoor staat.
En wat het betekent als ze het leger ingaan ontdek je ook pas als je meer met de mensen daar omgaat.

Maar oké, laten we niet op geven en ga voor de liefde, hoe moeilijk het soms ook is.:love: :love: :love:

Sterkte hoor en liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Turkije Lover… Ik begrijp precies wat je bedoelt… Ik liep ook met dingen rond, die ik hem pas wilde vertellen als ik hem echt zag, gewoon face to face… Maar omdat dat voor ons nog een hele tijd duurde heb ik alles er een keer gewoon uitgegooit op msn… Dat was eigelijk niet te bedoeling, maar het ging gewoon, hij schrok zich wel rot, maar volgens mij gaat hij er nu echt wel wat aan doen… Ik wens je heel veel sterkte en je weet het, je kan hier altijd je verhaal kwijt…
Ik heb mijn vriend zondag wel gesproken op msn…:love: Me broertje was jarig, dus er was ook gelijk heel veel familie, allemaal op de webcam. Haha, heel lachen natuurlijk, Hij heb gelijk me familie gezien… En hebben natuurlijk gepraat op msn… bijna de hele middag !!! Ik heb de verjaardag van me broertje niet eens meegemaakt…Haha… Zat helemaal in de laptop… Maarjah, dat mag ook wel als je elkaar heel weinig spreekt…

Groetjes Yoella…