Trouwens… S. heeft zijn “verjaardagspost” precies op z’n verjaardag gehad…
echt zoo toevallig… ( Is binnen 2 weken aangekomen )
hey allemaal,
Mijn vriend heeft gehoort dat hij in augustus vrij heeft, zijn verlof. Dus ik kan nu gaan boeken. Ben echt zo blij!
Wanneer zien jullie je vriendjes weer en waar>?
Victoria…!! Jij bent ook al een tijd niet meer hier geweest… Het was de laatste tijd zoo stil hier… Heerlijk dat je vriend in augustus vrij heeft…!! Dan kan je er nu al lekker naar uitkijken…en aftellen…!! Waar ga je hem zien ? en Hoe lang blijf je daar ?
Ik ga mijn vriend weer zien in Oktober… Nog een hele lange tijd te gaan, maar ik vind het al heerlijk om af te tellen en hij ook volgens mij… Elke keer als ik met hem spreek, zegt ie dat ie er naar uitkijkt me weer te zien… Kreeg gisteren voor het eerst weer een smsje van hem ( dat was dus 5 maanden geleden, de laatste ) Hij heeft z’n simkaart mee, en heeft hem in een mobiel gestopt van z’n “armyfriend”… haha… Zo lief en ben dan zo blij… ( het zijn maar kleine dingen, maar het maakt je zo gelukkig ) Ik ga hem 20 Oktober weer zien in Side… Voor 1 weekje… ( wel heel kort… maarjah het kan niet anders… )
Groetjes Yoella…
nog precies 2 weken:D:D:D
@: mizz styloow
Ik zie mijn vriend 6 Augustus en blijf tot 19 of 20 augustus. Ik ga binnekort boeken. Mijn vriend heeft ook zijn sim kaart bij af en toe kan hij ook smsen, maar hij krijgt volgende maand daar een mobiel. Volgende maand gaan er daar weer mensen weg die klaar zijn met hun diensttijd en dan neemt hij die telefoon over:banana:
. Misschien kan jouw vriend ook zo nog aan een mobiel komen. Is wel handig die zijn al binnen gesmokkelt:P.
Groetjes Victoria
Nou meisjes, jullie hebben gelukkig allemaal wat in het vooruitzicht.
Voor Filiz is het al heel snel.
Het is goed de moed erin te houden en voor je geluk te vechten, op wat voor manier dan ook.
Groetjes, Fransijn
Haha… Dat is wel slim !!! Ik zal het is tegen hem zeggen… haha iig heeft hij daar een vriend zitten die een mobiel heeft, en die hij af en toe mag gebruiken…
Zit al meer als 2 uur gezellig met m’n vriend te babbelen,alleen jammer dat hij nog steeds niet weet wanneer hij vakantie heeft.Moet dus nog ff geduld hebben.
Tip:Sla het gesprek van msn met je vriend op als je je dan een keer niet zo happy voelt,omdat je hem mist kun je het terug lezen en voel je je misschien weer wat beter…
groetjes
Pff… Kom ik op msn… Is S. der !!! Ik wordt gek… Ik zeg… waarom heb je niet gebeld ? Ja ik dacht dat je sliep… ( 12:30 ) Daaaagggg Hier kan ik dus niet tegen… Ik wordt weer helemaal gek hier…
Mizz,hij denk misschien dat je lang uitslaapt op zaterdag,maar vraag hem eens goed hoe het nu zit,want zo wordt je ook niet wijzer.Ben je nu wel leuk met hem aan het babbelen?Misschien kun je op de webcam zien hoe zijn reactie is als je bepaalde dingen zegt of vraagt.hoop dat jullie eruit komen
groetjes
Nou… we zijn er dus niet uitgekomen… De tranen komen nu bijna uit me ogen… Ik heb dus heel rustig gezegt dat ik het niet geloofde… En hij lulde er gewoon over heen… Later begreep hij het wel, maar er kwam dus echt geen sorry van zijn kant !!! Ik uitgelegd wat ik hier dus van dacht… Ik elk weekend wachten tot hij op msn komt, komt ie op msn, belt hij niet… Kom ik op msn, praat hij niet tegen me… Ik zeg, ik kan zo niet verder gaan tot oktober/februari… Hij zegt, Nu ben je wel heeel boos… Ik zeg, ik ben niet boos, ik zeg alleen wat ik ervan denk… Zegt ie doodleuk : Ik denk dat er later maar over moeten praten… En weg is ie…!!! Pff… Ik dacht dat ik het rustig en goed had gezegt, maar blijkbaar niet… Zit nu met de tranen in me ogen…
hey mizz…wat ontzettend k*t alweer…kan me goed voorstellen dat je je rot voelt. ik zou eigelijk ook niet zo goed weten wat ik in jou situatie zou doen. dus echt raad heb ik niet…snap wel dat het ontzettend moeilijk is. je houdt van hem, en dat leger maakt het er allemaal niet makkelijker op!! sterkte ermee meid.
@turkije lover…goede tip!!
hebben jullie nog lkkr gebabbeld?
ik kreeg vanacht om een uur of 4 een smsje…hij was al wakker en had wachtdienst…hebben we een nog verder gesmst…bij het laaste zei ie: ohh slaap maar verder sorry dat ik zo vroeg sms. hij had er volgens mij niet aanged8 dat wij hier nog in bed liggen …haha:D
groetjes
filiz
Hij is alweer terug gekomen… En alles is gelukkig uitgepraat… Hij weet nu teminste wat ik erover denk… Pff… Nu zitten we leuk te praten…
gelukkig:D
:@ wat rot voor je mizz. ik zou het ook rot vinden om in die situatie te zitten ik zou het maar proberen uit te praten en als het kan telefonisch.succces;)
Ik heb vandaag mijn vriend mis gelopen op msn. Meestal komt hij smorgens op msn maar hij we hadden de dag van te voren niet echt tijden doorgegeven. Ik dacht hij komt niet meer en ben naar de stad gegaan, want zijn broer zou ook bij hem op bezoek zijn en het was misschien. smst hij mij smiddags of ik naar msn kon komen maar zat in de stad:sad: .
Mizz,gelukkig dat hij weer is terug gekomen en dat jullie het uitgepraat hebben,maar het blijft moelijk he,en oktober/februari is inderdaad nog ver weg.
Filiz,wij hebben heerlijk gebabbeld over van alles en nog wat en soms ging het ook helemaal nergens over maar dat is ook wel lekker hoor,maar weet helaas nog steeds niet wanneer hij vakantie kan nemen.
groetjes
Jah het is idd nog een hele tijd weg !! En ik heb ook eerlijk gezegt, dat ik niet elke week kan wachten op de zaterdag of zondag, dat 1ne uurtje msnen, dat ik al langer dan een maand op zijn army foto’s wacht en dat ik hem al 5 maanden niet heb gezien… Dat het gewoon zo niet verder kan tot oktober/februari… Hij begreep het wel zei hij… En dat als hij tijd heb me zou bellen of smsen… Najah… Ik wacht af… Daarna hebben we gewoon een beetje gepraat…
Jullie hebben ook bijna allemaal gepraat zie ik … ![]()
Vandaag is er echt zoo iets toevalligs gebeurd…!!!
Ik moest nog een bedeltje kopen, voor aan me armbandje… Dus ik ging naar de juwelier hier in de buurt… Zag daar een leuk hartje en ik wilde daar dus in graveren : Seni Seviyorum… Dus ik vroeg dat aan een vrouw die daar werkte… Ze zegt, wil je dat erin ? Wat betekend het ? Welke taal is het ? Najah, alles goed… Zij kijken of het erin past… Ze zegt, heb je een vriend in Turkije ? Ik zeg… Ja Selman uit Side… Zij vertellen dat ze in Side is geweest, en dat ze die verkopers in de winkels opdringerig vond… Toen zeg ze… Ik ben in Hotel Asteria geweest… Aaaaaaaaaahh!!! Daar werkte Selman… Ik uitleggen… De fotograaf… Blablabla… Haha… Was zoooo leuk… Ze zegt, als hij een keer naar NL komt, moet je hier maar heen komen voor je trouwringen… Haha…
Groetjes…
Mizz,dat is zeker toevallig ken die vrouw van de winkel hem niet dan??En hebben jullie geen webcam dan als jullie samen op msn zitten?
groetjes
Ja die vrouw die kent hem :D… Haha… Was zoo toevallig… Ik heb langer dan 1,5 uur in die winkel gestaan :D:D
Nee, hij heeft bijna nooit webcam… En als ie het heeft wil die hem niet aan… ( Die zeikerd ) Ik heb meestal wel me webcam aan, maar af en toe wordt ik er gek van, ik elke keer op de webcam, en hij wil weer niet… :bored:
Filizz !! Kijk nou is wat je gehad heb van mij… haha…
( Onder je reputatie )