@Mizz, blij dat het bij jullie nog goed zit hoor.
En natuurlijk ook voor alle anderen.
gr., Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@Mizz, blij dat het bij jullie nog goed zit hoor.
En natuurlijk ook voor alle anderen.
gr., Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Idd… Er is weer van alles aan de hand daar…
Het blijft altijd afwachten in het leger wat er gaat gebeuren. Ze kunnen bij allerlei calamiteiten ingezet worden.
Dat zie je ook aan de mensen die voor Nederland de krijgsmacht dienen.
Je kiest er hier natuurlijk zelf voor en je volgt een opleiding om vredestaken uit te voeren.
Ja, dan kun je ook uitgezonden worden naar bijv. Afganistan.
Sommigen hebben dan toch spijt van hun beroepskeuze.
Meiden sterkte allemaal, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Ja de mannen hier hebben er zelf voor gekozen als ze het leger in gaan dus die weten wat ze te wachten staat en dat ze eventueel uitgezonden kunnen worden,maar de mannen in Turkije hebben niks te willen en moeten gewoon het leger in of ze nu willen of niet.
groetjes
Ja idd… Ik vind eigelijk dat ze die dienstplicht af moeten schaffen… of iig moeten verkorten… Maar waarschijnlijk zal dat nooit gebeuren of het moet nog een hele lange tijd duren, maar dan zijn onze gasten er al uit… Dus dan heeft het voor ons ook geen zin meer…
Groetjes…
hey meiden,
alles goed met jullie?? zo te lezen wel!!
met mij gaat ook alles goed, heel druk met werk enz.
heb mijn vriend vandaag gesproken en hij heeft mijn brief ook gekregen na 2 weken. dus is best snel gegaan met de post!
ik moet zeggen dat ik de laatste weken in een grote dip zit… weet t allemaal niet meer zo goed… ik houd echt heel veel van hem en wil hem echt niet kwijt. maar ik vind t gewoon zo moeilijk nu. zit niet lekker in mijn vel, problemen thuis en mijn vriend is ver weg… kan t allemaal ff moeilijk een plaats geven. ik heb de kans om samen met een vriendin een mooi appartement te betrekken maar ik wil dan niet over een jaar weer weg moeten. ik zit echt zo erg te twijfelen over alles… ik word echt gek van mezelf… mijn vriend zit ook nog eens te zeiken af en toe. ik werk in de horeca dus heb geen normale werktijden. hij vertrouwd me niet en denkt dat ik elke avond dronken ben… als ik mijn telefoon niet opneem denkt hij dat ik hem niet wil spreken terwijl ik dan gewoon slaap en de telefoon niet hoor. allemaal van dat soort dingen… bel ik hem naderhand terug loopt hij te zeiken dat we t maar uit moeten maken en niet meer moeten bellen tijdens zijn diensttijd. en een minuut later zegt dat ik zijn leven ben en dat ie heel veel van me houd. met daarna de vraag of ik veel alcohol drink want daar houd hij niet meer van dus daar moet ik mee stoppen!!! flikker toch op!!! wat wilt hij nou dat ik doe?? alsof t voor mij niet moeilijk is om elke dag zonder mijn geliefde te zitten!!!
zo ff mijn ei kwijt hoor! word echt gek van al dat nadenken!!!
dank jullie wel voor t altijd luisteren!!!
dikke knuffel!!!
hey myrna…ik vroeg me laatst al af waar je was;)
pff…wat kunnen ze soms moeilijk doen he!! beetje raar.
hij weet toch dat je in de horeca werkt neem ik aan? anders moet je hem dat nog maar eens uitleggen…of aders stuur je hem een smsje voor dat je begint met werken
>>hoi ik ga nu werken tot?? dus tot die tijd kan je niet bellen…ik zou het wel erg leuk vinden als je daarna nog belt<<
van dat appartementje klint erg leuk…:Dzeker om samen te wonen met een vriendin.
jemoet doen waar jij je lekker bij voelt…neem de tijd om rustig na te denken;)en doe wat volgens jou goed is…
sterkte ermee meid…we leven met je mee
dikke kus
filiz
Hayy Myrna… Misschien zit je vriend er ook ff doorheen, want het leger is best een moeilijke tijd… Geen contact met familie, vrienden, je heb je aan regels te houden enz. Nou ik zou dat echt niet volhouden, denk ik… Maar natuurlijk is het voor jouw ook moeilijk, zeker omdat het nu thuis ook niet lekker gaat… Heeel veel sterkte en je weet je kan hier ALTIJD je ei kwijt… ![]()
Oww jah… Dat van het appartement klinkt echt Super !!! Ik zou het zeker doen…
Vorige week had ik mijn vriend gevraagd om me telefoon over te laten gaan, zodat ik het nummer heb… ( deed ik omdat hij gisteren jarig was, en ik als verrassing wou bellen ) Maar dat had hij dus niet gedaan. Dus ik zaterdag nog een keer gevraagd, bel me please. Hij elke keer zeggen, nee maar ik ben er niet altijd en soms ben ik in de bergen enz… Dus ik zei, je kan toch bellen als je daar ben… Jaja askim… Dus gisteren was hij jarig, ik hoopte dat hij me belde… Maar dus niet… Lekker aardig van hem
… Hij zal zaterdag op msn wel weer met een smoesje komen, maar nu ben ik dus echt boos op hem…
Ik heb ook nog post opgestuurd voor z’n verjaardag enz. En hij zou z’n army foto’s sturen ( al 1 maand geleden )… Ik had vorige week nog gevraagd, is het al onderweg ?? Zegt ie Nee, ik had het druk blablabla… ( terwijl ik dacht dat hij het al gestuurd had ) Pff Ik wordt echt gek van hem nu… Soms denk ik dat het welis beter is om ermee te stoppen…
Zooo mijn ei is ook weer kwijt… haha…
ik ben wel blij om te horen dat ik er toch niet alleen voor sta… dat jullie t zelfde meemaken en dat we elkaar kunnen steunen!!!
@filiz: ik kan hem niet smsen want hij heeft zijn mobiel niet mee genomen. daar baal ik ook van maar hij zegt dat als ze erachter komen dat hij een mobiel heeft daar dat hij dan de gevangenis in moet en langer in t leger moet zitten!!! heel flauw daar allemaal!!!
@mizz: stom dat hij nog niets op de post heeft gedaan!! zit je de hele tijd bij de brievenbus te wachten voor niets!! maar we blijven volhouden dat wat we doen t beste is voor ons en voor hen!!! we houden tenslotte van onze mannen!!!
groetjes myrna
Hoi Myrna,
Ik zou toch zeker voor dat appartement gaan hoor,over een jaar kun je dan altijd nog zien toch,en kunje daar geen spijt van krijgen,overleg dit ook met je vriendin dat je nog niet weet wat je over een jaar gaat doen.
Mijn vriend doet af en toe ook vaag hoor,eerst zegt tie dat hij alleen in het weekend vrij is vervolgens zit ik om de dag op msn met hem( niet dat ik dat erg vind hoor),maar als ik vraag wanneer hij vakantie kan krijgen weet hij dat niet,want dat moet hij nog vragen.Aankomende maand gaat hij voor een maand naar Diyabakir en daarna zou hij gaan vragen wanneer hij vakantie kan krijgen.Soms weet ik het ook niet meer en denk ik ik zet er een punt achter,maar hou toch teveel van van hem om dat te doen,denk dan maar zal wel met het leger te maken hebben.Hoop in ieder geval dat we samen de vakantie door kunnen brengen en dan kunnen we ook eens goed praten.
groetjes
hey myrna, leuk weer van je te horen. Kan zeker begrijpen dat je het moeilijk hebt. Het is zeker geen leuke tijd, voor hem helemaal niet natuurlijk maar voor jou ook niet… dat wachten tot je hem weer kunt spreken en natuurlijk weer kunt zien… het gaat gelukkig wel voorbij. doe gewoon rustig aan en laat hem idd duidelijk weten wat je wilt en kunt… ook van het telefoneren… vraag hem waarom hij je niet vertrouwt en maak dan gewoon duidelijk dat je aan het werk bent!!
@mizz: balen dat het zo loopt… tuurlijk is het niet makkelijk voor hem om zomaar te bellen e.d. als je in het leger zit (lijkt mij) maar tuurlijk is het toch ff leuk als je iets van hem hoort op je verjaardag… niet meer dan logisch lijkt mij
zeur hier maar lekker van je af hoor ![]()
doe rustig aan
Jeetje, zit het hoer een beetje door te lezen (leger, is bij mij ver van mijn bed show, heeft hij gelukkig al gedaan) maar ik dacht dat mijn relatie door de afstand en het missen enz enz al moeilijk was maar als ik dit lees ben ik er bijna zeker van dat ik er aan onderdoor zou gaan…
Knap hoor dames, enne ik weet niet of het iets helpt maar mijn vriend zegt altijd dat het leger zwaar en niet tof was, maar nu achteraf gezien zegt hij veel geleerd te hebben over het leven en is hij blij het meegemaakt te hebben…
ik zou graag jullie mening willen horen…wat zoude jullie doen?
ik ga dus 27 april naar side en mn vriend heeft dan verlof:Dnou ik helemaal blij
ga het aan mn beste vriendin vertellen waarmee ik ook op vakantie ga zegt ze: ohh…naja je gaat toch niet de hele tijd bij hem hangen he??
een andere vriendin die eegaat zegt: meid jij hebt je vakantie betaald en je moet zelf zorgen dat je het leuk krijgt…
nou ik wil natuurlijk zo veel mogelijk bij mn vriend zijn…mijn vriendinnen zie ik hier vaak genoeg…
maar ik snap ook wel dat we met ons 4e een vakatie hebben geboekt en het dus niet leuk is als ik er nooit ben.
ik dacht mijn tijd te verdelen door s middags gewoon met mn vriendinnen in het hotel te zijn en met hun te zwemmen enzo…
dan kan ik s avonds met mn vriend naar zn familie ofzo en andere dingen doen en s avonds kunnen we met zn alle opstap…
vinden jullie dit een beetje redelijk verdeeld…of zoude jullie het anders doen…? ik wil zoveel mogelijk tijd met hem doorbrengen natuurlijk…
groetjes
filiz
Filiz,
Ik vind dat je het zo goed verdeeld hebt hoor,je vriendinnen snappen toch ook wel dat je graag bij je vriend wil zijn en je hoeft toch ook niet de hele tijd dingen met z’n vieren te doen?ieder moet doen waar ze zelf zin hebben toch?
Vraag aan je vriendinnen wat zij van jouw verwachten en praat daarover.
groetjes
Ik vind dat je het ook goed zo is… hoe jij zegt…
Ik zou in oktober met me ouders en een vriendin gaan… Die is niet mee gegaan, omdat ze al wist dat ik dan elke keer bij S. wilde zijn… Maar dat vind ik ook wel logisch ook…
ja op dat moment ging je toch ook met je ouders erbij, en het is ook logisch dat je op het moment dat het kan bij je vriend wilt zijn.
Ik deed er in oktober ook alles aan. Omdat hij niet mee werkte in kumkoy en elke keer uit Antalya moest komen smste die me als hij er was en dan wilde ik ook meteen erheen. De mensen met wie ik was begrepen dat niet altijd. (ik was met me ouders en vrienden van hun en die vrienden begrepen het niet en me moeder gelukkig wel) Hun weten ook niet dat ik bij hem heb geslapen die nachten, want ja mss uit bezorgdheid of weet ik veel wat vonden ze dat niet fijn daar hadden ze zich vaak genoeg over uit gelaten…
Hoe jij het nu verdeeld heb is okay. Maar op zich je kan toch ook de hele dag met zijn alle zijn, je gaat naar het strand en je vriend kan er gewoon weer bij zijn. ALleen in het hotel dan niet, maar hij kan toch ook gewoon een van jullie worden. Ik vind dat ze best kunnen snappen dat jij je vriend graag wilt zien en ook bij hem wilt zijn in de tijd dat het kan. Want ja turkije ligt nou niet naast de deur. En ja van hun kant snapik ook wel dat ze zeggen ja dan ben je de hele tijd bij hem. ZOals je het nu hebt verteld is het het beste denk, dit in overleg met je vriendinnen zal dat allemaal wel goed komen…!
Filiz, ik vind dat je een prima verdeling hebt gemaakt. Als ze echte vriendinnen zijn moeten ze het kunnen begrijpen.
Ik ging altijd met m’n moeder en zussen en probeerde het ook altijd goed te verdelen. Blijkbaar niet goed genoeg voor hen, want ze gaan nu met z’n 3-en naar Alanya.:sad:
Ga ervoor Filiz!!! Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Mijn vriend was op msn… Goed gesprek gehad… Hij zei… Nu zit ik in het leger, al 5 maanden, en elke dag ga ik meer nadenken over later… en wat ik echt wil in het leven… Ik denk dat het ook soms best wel goed is voor die jongens, net zoals me vriend… Dat ze is echt nadenken wat ze gaan doen als ze eruit zijn enz. Hij zei ook… Ik heb jou nodig en zou je echt voor altijd bij mij willen zijn ?? Nou, dat had hij 6 maanden geleden echt nooooit gezegt… Ben wel blij dat ik overal goed over gepraat hebt met hem…
Ik ben ook benieuwt hoe het met Lcm gaat… Als je er ben… Laat dan even wat van je horen… Ben namelijk heeel er benieuwt…!!!
Groetjes…
Toppie Mizz dat jullie zo’n leuk gesprek gehad hebben hoop dat je nu wat gerust gesteld bent.Geeft je vast een lekker gevoel.
groetjes
bedankt voor jullie racties…ik denk dat ik het idd bij mn planning houd…
@mizz…gelukkig dat jullie een goed gesprek hebben gehad!!
liefs