Het Turkse leger

Dan ga ik ook mee…whaha

Me vriend was op msn… Hij is ff eten, en dan komt ie weer terug… Dus heb ff te tijd om hier wat te type…whaha…

Hij heeft me nederlandsboekje gehad… hij vind het helemaal geweldig !!! hij leest het elke avond, alleen hij vind het wel moeilijk…ahah… en hij vind het zoooo grappig… :smiley: ben zo blij dat hij het toch heeft gehad… en zoo snel… Tussen de 2 en 3 weken…

Geloof het meteen dat hij het moeilijk vindt, net zo goed als wij het moeilijk vinden om Turks te leren…:confused: :).

@Fijn Mizz dat je boekje is aangekomen.
Gelukkig blijft het contact, al is het soms lastig, toch ook goed.

@Filiz, gefeliciteerd hoor, dat je liefje kan komen.

Hoop rond die tijd ook naar Side te gaan.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Acchhh… wat is ie ook een lieverd…:love:

@fransijn…dankje:)…misschien komen we elkaar nog tegen;)

liefs

filiz

Lekker hoor filiz,je zal vast een fijne tijd hebben samen en geniet er van hoor!!!

Mijn vriend was vandaag ook weer op msn,maar helaas kon ik hem maar kort spreken,omdat ik weg moest daar baalde ik wel behoorlijk van,maar als het goed is komt hij volgende week weer dus ik moet weer een weekje geduld hebben.

groetjes

hey allemaal

ben er een tijdje nie geweest, druk met school:bored: maar ja. Ik heb van mijn vriend gister een brief gekregen echt lief. Hij had er geen foto’s bij zitten,omdat hij er nog geen had maar in de loop van de maanden krijgt hij weer foto’s :smiley: . Hij had bij zijn brief een bloemetje gedaan en in de brief gezet ik had liever aan jou zelf een roos gegeven maar dat gaat niet haha. Ik heb hem ook een brief gestuurd al 3 weken weg dei hij nog steeds niet heeft gehad. Ik hoop dat ie binnenkort aankomt.
Zo te horen gaat het ook goed met al jullie vriendjes naar wat ik allemaal lees hiero.

Groetjes Victoria

Hoi Yoella,

Klopt het dat jou vriend Selman is? Ik ken hem, ik ben vorig jaar 2 keer in Asteria op vakantie geweest en heb daarna een paar weken in het animatieteam gewerkt. Zou wel toevallig zijn.

groetjes

Ja idd… Dat is hem !! :D:D
Ik heb je een bericht gestuurd…
Heb je hem wel een beetje in de gaten gehouden ??
Gedroeg hij zich een beetje ??
Pff… ben wel benieuwt wat je me te vertellen hebt… goed of slecht nieuws ??

Groetjes Yoella

Yoëlla, ik hoop dat je goede berichten zult krijgen.

Ik wordt een beetje nerveus van al deze berichten hoor.
Heb er een naar gevoel van gekregen.

Ik denk aan jullie, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Don’t worry… :wink:
Ik heb goede berichten gekregen…
Ook een paar slechte, maar ik vind ze not bad…
Duss alles zit nog steeds goed tussen mij en Sel…

Groetjes…

Ik heb de verhalen net ook even zitten lezen, bah wat naar allemaal!
Ben blij dat ik de naam van mijn vriend hier of ergens anders niet heb gebruikt…
Ik heb nog nooit op die zwarte lijst gekeken. Maar aan de andere kant kan hij er ook bijna niet opstaan… Hij komt niet uit een toeristisch gebied en was zelf ook op vakantie toen ik hem leerde kennen.
Ik heb het idee dat het vaak ook gewoon gestook is… Wat een streek is dat dan! Ik weet et nu natuurlijk allemaal niet, maar het zit me niet lekker…

Ik denk ook aan jullie!

Liefs Rieneke

Ohw yoella ik ben blij te lezen dat je positieve berichten hebt gekregen!!
Pfieuw :slight_smile:

Dit hoort denk bij Franka… of niet ??
iig niet bij mij :D:D

@yoella…gelukkig dat je niks slecht hebt gehoord…:smiley:

@fransijn…ja door die verhalen krijg je rara ged88…ik heb die vabn mij snel weg gedaan…ze zijn niet allemaal zo;)

liefs

filiz

Idd ik denk dat dit wel bij Franka hoort… pff

Ohw ja sorry, dat hoorde bij Franka… even vergeten erbij te melden :embarrese sorry!!!

Liefs Rieneke

Geef niet Kelebek…

Gisteren was me vriend online… Heb ff verteld dat ik hier dus iemand ontmoet had, die hem dus ook kent… Haha, hij snapte er geen reet van… ( of hij wilde het niet weten, dat kan natuurlijk ook… ) Heb niet goed met hem kunnen praten, want z’n zus was ook online en die is van de week bevallen van een tweeling…

Groetjes…

Net me vriend gesproken online,hij moet volgende maand waarschijnlijk naar Diyabakir voor een maand ivm. de pkk die nu weer actief is in het oosten.Weet niet of ik dar zo blij mee moet zijn,maar hij zou me op de hoogte houden,dus afwachten

Yoella,kan me wel iets bij voorstellen hoor dat je vriend er niks van snapte,dat jijiemand ontmoet hebt die hem ook kent,hoop dat het het hem volgende keer uit kan leggen zal hij misschien wel om moeten lachen denk ik .

groetjes