Ja, maar het duurt nog zoo lang tot dat ik hem zie… ( Oktober ) En vind het ook weer zo zielig om boos te gaan doen tegen hem op msn… Hij komt wel voor mij op msn, om ff gezellig te kletsen enz. Duss voor ons duurt het nog wel ff tot de sirrieuze gesprekken. En nu gewoon gezellig met hem praten op msn, als hij er is… Pff dan ben ik altijd zooo blij…
Dan maakt het je hele dag weer goed…![]()
Vandaag nog precies 10 maanden…!! Dan is hij er eindelijk uit…!! ( Sorry, moest het ff kwijt ) En waarschijnlijk is me zwager z’n mobiel afgepakt…
Ik hoop dat ik ze allebij snel kan spreken… Maar nu ga ik er niet meer zo naar uitkijken, want dan komen ze nooooit…
ja yoella…we zitten op 1/3e…![]()
eigelijk gaat het best wel snel…naja nu teminste…soms heb ik ook echt van die dagen dat het echt allemaal niet wil hoe ik wil dat het gaat.
deze week horen we of mn vriend volgende maand een paar daagjes naar huis mag…ben zooo aan het duimen!! hoop echt dat hij nag…wil hem zo graag wee zien!!
liefs
filiz
Owww… spannend !!! Laat je het wel ff weten, als je nieuws hebt ?
Ik vind de tijd ook wel snel gaan… Alleen soms welis zo’n dag, dan lijkt er geen eind aan te komen. Maar ik vind het best wel meevallen… Nog 2x dit en dan zijn we klaar… Heeerlijk, kijk er echt nu al naar uit…
Ik denk ook wel dat jij het een stuk makkelijker hebt, hij heeft z’n mobiel bij zich, je kan hem bellen en smsen wanneer je wil… Mijn vriend heeft dat niet, dus is een stuk lastiger… Mijn zwager had ook een mobiel, maar die staat al paar dagen uit… Ik denk echt dat hij is afgepakt… Ik mis het nu al, die smsjes van hem… Hoop niet dat hij een erge straf heb… Hoor het misschien zaterdag of zondag wel…
Heb net me vriend gesproken op msn,ze waren ff vrij zaten met z’n allen in het internet cafe leuk om te zien hoor,alleen liep er de hele tijd een mannetje rond,zal wel toezich zijn ofzo hahaha.Maar ben vergeten te vragen waarom hij zondag er niet was,maar ja is ook niet zo belangrijk was allang blij dat ik hem nu sprak.
groetjes
ja klopt mizz…we smse iedere dag en hij belt me eigelijk iedere week wel een keer op. vind dat erg fijn. waarhij zit wordt niet zo erg gecontroleerd, waarschijnlijk omdat hij maar op een kleine basis zit niet meer dan 20 man.
wat super dat je je vriend net gesproken hebt turkije lover:D
ja…volgens mij worden ze echt met alles gecontroleerd…ook post die je verstuurd wordt eerst door de chef gelezen, vind het een beetje ver gaan maja.
ik had een paar weken een kaart opgestuurd met tweety erop. had die chef gevraagd hoel oud ik was, en of ik dan niet een beetje te oud was voor dat soort kaarten…haha waar bemoeid die man zich mee??
liefs
filiz
Najaaahh… Dat vind ik ook te vergaan Filiz !! Je wil niet weten wat ik en een vriendin opgestuurd hebben naar me zwager… whaha… ( Hij is zo gek als een deur, dus ik dacht, vind ie wel leuk… ) Ik en die vriendin gaan volgend jaar samen op vakantie naar mijn vriend en zijn broertje… Duss, dan heb je wel wat nodig… weet je wel… whahaha… Dus had me vriendin erop geschreven, bewaar dit, totdat we in turkije zijn… Haha… Schaam me wel een beetje dat dit gecontroleerd wordt, maar is wel grappig… ![]()
Vandaag ook chocolade en foto’s opgestuurd naar me vriend… Ben benieuwt wanneer hij het krijgt en of hij me woordenboekje al heb gehad… ( is nu ongeveer 2,5 week onderweg… Zal die er al zijn ?? )
hahahaha…SUPER mizz:Dhahah
hahaha…zou dat gezicht van die man wel willen zien!! schitterend:D
groetjes
filiz
Nou zeg dat wel Mizz,ze zullen wel raar opgekeken hebben daar hahaha lachen hoor.
Whahaha… Ja, ik en me vriend hebben er ook zo om moeten lachen… We waren haar broer’s kamer aan het ‘inspecteren’ en toen kwamen we dus paar dan die dingen tegen… whaha
gelijk ingepakt en opgestuurd… Ben benieuwt wat die man zegt van het controleren… :D:D:D
ben benieuwd wat die broer zegt als ie ze mist;)
Hahaha… hij belde me net… Hij was in Irak… Had gezegt dat we een condoom hadden opgestuurd… Whaha… nou heeft ie dus iets terug gestuurd in het turks… Snap er geen reet van…whahah ik versta alleen no sex asker… whahaha
Tsja, zo probeer je de boel maar wat extra op te fleuren. Humor!!!
Heb je ook wel nodig op z’n tijd, anders hou je het allemaal niet vol.
Succes meiden.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
kreeg gister n smsje…>>hey ja sorry maar ik kom niet ik heb geen zin, maar ik hou nog wel van je<<
ik terug>>uhh?? wat krijgen we nu, mag je niet of heb je geen zin<<
kreeg ik weer>>hahaha grapje, ik heb nog niet kunnen vragen, morgen kan dat pas<<
ik heb toen nog maar even terug gestuurd dat ie af en toe maar n idioot is;)
vandaag kreeg ik dan wel een serieus smsje:D
en…jaaaaaaaa:D:D:Dhij mag komen:D8 hele dagen…kan zo niet meer w88!!!:D:D:D
liefs
filiz
Geluksvogel, wanneer ga je hem zien?
Zoooo Super…
Maar… waar ga je hem zien dan ?? en wanneer ?
in side…de 27e april:D
Ik wil mee ![]()
van mij mag je meid:D