Zo zit weer te wachten op hem… T’is eindelijk zaterdag, het leek wel jaren… Haha… Duurt altijd lang als je ernaar uitkijkt… Nou hopen dat hij zo komt… Maar hij had gezegt dat hij elke zaterdag of zondag kon komen… Ben benieuwt…
Ik hoop voor je dat hij snel online komt!!! En jullie even weer lekker kunnen kletsen samen! ![]()
Liefs
yoella,
Is je vriend het hele weekend vrij of maar 1 dag? Mijn vriend is maar 1 dag in het weekend vrij en de ene week is dat zaterdag en de andere week zondag,dus ik hoop hem morgen weer te spreken.Donderdagmiddag ging ik ook ff op msn,en toen zag ik dat hij ook online was zal als ik hem weer spreek eens vragen of hij doordeweeks ook wat vrije tijd heeft.Kon het hem donderdag niet vragen,omdat ik hm maar heel kort kon spreken.
Ik hoop dat je vriend snel online komt.
groetjes
Ja mijn vriend heeft ook soms zaterdag en soms zondag… Duss… ff kijken als hij nu komt… want morgen moet ik namelijk weg…
Hopelijk is vandaag je LUCKY DAY yoella! ![]()
Nee, hij is niet geweest… Vandaag is het niet me Lucky day… Misschien morgen… iig komt morgen zijn broertje wel op msn…
ik kan niet wachten… Als het maar niet 8 uur s’ochtends is… net als eerst… :S
Hee meid, de dag is nog niet om!
Mizz, wat naar dat je een hele dag voor niks zit te wachten. Kunnen jullie niet iets afspreken waardoor jij weet wanneer hij zal komen.
Ik weet zelf dat dat eindeloze wachten veel frustratie geeft.
Sterkte met wachten. Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Ja idd Fransijn… Nu heb ik op hem de hele dag zitten wachten… en zondag ook nog… Was dus echt boos… Ook omdat hij die week daarvoor gezegt had dat hij op zaterdag of zondag kon komen… Nou weet ik wel, dat het niet altijd kan in het leger… Maar toch… Zo ga je gewoon automatisch denken… Hij heeft ook geen mobiel bij zich in het leger, alleen een simkaart… Dus als hij slim is, doet hij die nu ff in iemands anders zijn mobiel… Maarjah… Me zwager is ook niet op msn geweest…En zijn mobiel staat ook al 2 dagen uit, echt heeel vaag… Alles zo ineens tegelijk… Is er iets bijzonders nu dan ? in het leger ??
Geen idee of er iets aan de hand is in het leger.
Het is met die jongens soms van het ene uiterste in het andere. Wel op msn, niet op msn.
Soms 7 smsjes op een dag dan een dag soms niets. Het blijft altijd een verrassing.
Sterkte allemaal.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Mijn vriend had ook gezegd dat hij gister op msn zou komen,ik dus zitten wachten,maar helaas hij is niet geweest.Ik weet ook niet of het misschien een speciale dag was gister voor het leger ofzo.Nu maar hopen dat hij aankomend weekend wel op msn komt.
groetjes
Nou, Turken en afspraken moet je een beetje met een korrel zout nemen… Ik vraag mn vriend altijd om even mn gsm te laten overgaan als hij op msn zal komen, moet ik tenminste geen hele dag wachten totdat hij eindelijk van plan is om te komen !
Hoe moeilijk het soms ook is we blijven van ze houden:love: :love: :love: :love: :love:
hahaha…ja fransijn…:Dwat bezielt ons!!! ![]()
Nou… Soms heb ik wel het idee dat het beter is om te stoppen… Maar toch als ik hem dan hoor verander ik van gedachte… Heb het 1x tegen hem gezegt dat ik er mee wou kappen… Toen was hij ineens weg van msn, en kreeg opeens allemaal lieve smsjes… ( net of hij het niet gelezen had op msn… weet je wel… ) Maar toch hou ik nog steeds van hem… :love:
Ik heb ff op Seni gevraagd of er wat aan de hand is in het leger… en idd… Het was gisteren een feestdag en daardoor konde ze niet op msn komen… En ze zijn druk aan het inspecteren op mobiels… Vandaar dat mijn zwager zijn mobiel al een tijdje uit heeft staan… Hoop dat het goed afloopt, want als ze het zien, is hij de lul…
Zo zie je maar Mizz, er is steeds weer een of andere verklaring.
Gelukkig maar.
Alles komt altijd wel ooit eens goed en ooit komt er een verklaring voor iets dat je dacht van zo, dit was het dan… Heb ik ook vaal Mizz maar toch blijf ik er altijd in geloven. Het is niet altijd even gemakkelijk maar we moeten ook rekening houden met de afstand en de taal zodat er soms iets verkeerd kan opgevat zijn terwijl hij het eigenlijk niet zo bedoelde !
succes meid !
Dat heb ik ook,ik blijf vertrouwen in mijn vriend dat kan hij nu wel gebruiken in het leger.Al hoor ik soms tegenstrijdige dingen over hem,maar die probeer ik naast neer te leggen,is best wel moeilijk,maar ik praat er wel over met hem als ik hem weer zie.
groetjes
hey Turkijelover
Het beste is om alles uit te praten wanneer je elkaar ziet, zo is de kans op misverstanden ook kleiner! als je het via internet doet is de kans ook groter dat hij boos word en zomaar offline kan gaan en kan je geen kant meer uit !
Hoi sevgilim,
Die gedacht heb ik ook en dat risico wil ik niet nemen,als hij online is kletsen we gewoon over van alles en de serieuze dingen bespreken we wel als hij met verlof is.
groetjes