Het Turkse leger

@ Yoella:
Zou er niet te diep over nadenken. Ga even voor jezelf na als het omgekeerd zou zijn en jij een film van hem zou krijgen. Wat zou jij dan het liefste willen zien? Maakt niet uit wat denk ik, als hij er maar op staat. Laat hem je huis zien, je kamer, de plaats waarin je woont. Belangrijkste is dat hij jou ziet!!

JaJa GOED IDEE !! Ga ik doen… Moet alleen nog ff een camera ergens vandaan toveren… :smiley: Maar dat komt wel goed denk ik…

leuk idee idd:D

ben zelf ook nog opzoek naar wat orgineels…maar ik zie mezelf nog niet mn dagelijkse dinegn op video vast leggen…

iemand nog ideen…?

groetjes

filiz

Trouwens… vorige week ofzo, werd ik gebeld door een turks nummer… Dus ik gelijk opnemen natuurlijk… ( Dacht dat het mijn vriend was ) Is het dus iemand die alleen turks praat, begreep er niks van… Dus ik vroeg gisteren aan me vriend of hij dat nummer kon… En jaa hoor, zegt hij : Askim, it’s my father… Waarom heeft hij jou gebeld ?? Tja, dat wist ik dus niet. Maar hij zou het wel ff vragen… Ik weet ook niet hoe hij aan mijn nummer kom, want ik heb hem nog nooit gezien of gesproken… Maarja, van het een kwam het ander en nu ga ik dus in Oktober naar zijn ouders en familie toe… Vind het zooo raar dat z’n vader mij belde… Maar ik en me vriend hebben wel gelijk ff een praatje over me “schoonouders” gehad… :D:D

haha leuk yoella…:smiley:
kom je je schoon ouders te zien in oktober:)…al zenuwachtig…?

liefs

filiz

Spannend Yoella, maar wel ontzettend leuk toch?

leuk hoor…je moet turks leren hahahahaah

Haha… nou ik weet eigelijk niet of dit nog gaat gebeuren… Was net op school… En me vriendin heeft contact met zijn broertje… Dus ze zegt, hey ik heb nog een turks nummer… wie is dat ? Dus ik kijken… Is het me vriend !!! Terwijl hij tegen mij zegt, dat hij geen mobiel bij zich heb in het leger en mij niet belt of smst enz. Ben nu dus zooo boos op hem… Hij krijg het zaterdag op msn wel te horen… wie hier de baas is…!!! En ik ga nu direct een boos smsje naar hem sturen…

Hoi Mizz-styloow,Hoe komt je vriend aan het nummer van je vriendin dan?Misschien was dat smsje wel voor jou bedoelt en heeft hij per ongeluk naar je vriendin gestuurd,je zegt dat hij heeft gezegd dat hij zijn mobiel niet bij zich heeft,misschien dat iemand thuis bij hem een smsje heeft gestuurd met zijn mobiel.Maar natuurlijk moet je het hem wel vragen als je hem weer spreekt!!

Groetjes

@Mizz: zo naar voor je dat hij een sms stuurde naar je vriendin! Laat maar es ff voelen wie de baas is! soms hebben ze het nodig !

@yoella…jee das minder zeg!! ik zou hem zeker zeggen wat je ervan vindt…maar om nu te zeggen wie de baas is:Pgeloof niet dat turkse mannen daar zo blij mee zijn;)

@kadircik…horen we ook weer eens wat van jou! hoe is 't…?

liefs

filiz

Yoella, wees voorzichtig met je reactie, want dingen zijn vaak net anders als je denkt.
Denk eerst goed na en vraag het goed aan je vriend wat er eigenlijk aan de hand is.

Daarna kun je boos worden of niet.

We maken allemaal wel eens zulke situaties mee.

Succes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

ja …prima Filizcik…en met je?..het is best wel druk…:frowning:

Het is allemaal een vergissing… Er stond 11 februari bij het tel. nr. En daar had me vriendin natuurlijk niet op gelet… Haha… Stress stress voor niks… Want op 11 februari was ik bij haar, en heb ik hem gebeld met haar mobiel… Dus dat stond er gewoon nog in… Pff… zo ben gelijk opgelucht… :smiley: Dacht ook eigelijk al… Waarom zou hij dat doen ??? Hij is zo helemaal niet… Maarjah, dus het familie bezoekje gaat in oktober gewoon door :smiley:

haha…gelukkug yoella…

@kadir…ja gaat prima hoor;)

liefs

filiz

Oww gelukkig is het maar een vergissing,maar was natuurlijk wel ff schrikken voor!!!

Ja idd… Maar ben nu alweer druk bezig met kaart kopen voor z’n verjaardag… en chocolade opsturen… enz :smiley: Dus alles is gewoon weer goed…

chocolade opsturen?! Ik hoop voor jou dat hij niet in een te al warm gedeelte van turkije verblijft :stuck_out_tongue:

Hahahaha Jaaahhh !! Daar heb ik dus niet bij nagedacht…

Zo zie je maar weer Mizz, wees niet te snel met je reactie. Eerst nadenken, dan doen.

Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN