Aaaahhhh wat denk je… !!! Smst hij net
Ben zooo happy nu…
top yoella!!!
kus
filiz
Goh das toevallig Yoella!!! En hoe gaat het met hem??Je zult nu wel lekker het weekend in gaan toppie hoor
groetjes
Het gaat gelukkig goed met hem… Jaah mijn weekend kan niet beter !!
Ik heb ook gelijk zijn adres gevraagd… dus ik wacht af op het volgende smsje…
Hoi Hoi,
Ik heb gister mijn (ex) ook weer gesproken en gezien op msn,en ik ben wel een stuk vrolijker nou,hij wil toch verder met mij,ben daar echt blij om,het was een positief gesprek en wanneer hij vrij heeft gaan we elkaar ook zien.Dus nog ff wachten tot de zomer,maar volgende week zou hij weer op msn zijn.Hij heeft mijn kaarten allemaal ontvangen en was daar ook wel blij mee.Maar het leger vindt hij nog steeds niks.
Yoella heb je het smsje al gehad met zijn adres?
groetjes
turkije lover…wat super!! ben echt onwijs blij voor je!! top dat ie zich bedacht heeft, nu maar wachten op de zomer. toppie
groetjes
filiz
Turkije Lover… !! Wat super !!
zie je nou wel dat het goed komt…
Ik kwam zondag avond op msn… Had me vriend me gemailt… Heel lief haha… Alleen hij zei… don’t worry, i will give you my adress soon… Maarjah, waarom geeft hij het niet gelijk ?? Misschien heeft hij wel iets opgestuurd ofzo… ( oww neej, dat moet ik niet denken, straks valt het weer tegen… )
Groetjes Yoella…
Ja ik ben ook erg blij hoor,het begin is er weer.Dat is al erg positief,nu afwachten wanneer hij vrij heeft en we elkaar kunnen zien.
groetjes
:@ turkije lover
Echt leuk voor je dat hij verder met je wil en zo blij is met je post!! Ik ga nu ook post naar mijn vriend sturen want hij is over 10 dagen al jarig.
Ja ben ook erg blij,maar wil aan de andere kant ook nog niet te vroeg juichen hoor.We zullen zien hoe het gaat als ik hem ga zien als hij vrij is,moeten toch een paar dingen besproken worden.
Mijn post duurt meestal 2 weken voordat het aankomt.
@turkijelover…stuur je je post gewoon op met een postzegel…? og aangetekend ofzo…?die van mij is nog niet aangekomen…wordt maandag 2 weken…
groetjes
filiz
Filiz,
Ja gewoon met een postzegel en een priority sticker en is nog altijd aangekomen.
groetjes
hey meiden!!
ik dacht laat ik is ff iets van me horen. T gaat heel super met mij!!We hebben een huısje gehuurd wat super mooi is! mooie tuin erbij met sınassapelbomen en cıtroenbomen! We gaan volgende week ongeveer begınnen met werk! Mn vriend is druk bezig met de hotels! T voelt zo geweldıg hem niet meer gedag hoefen te zeggen en gewoon lekker eleke avond samen slapen en samen wakker worden! t voelt echt nog alsof ık droom! T seizoen begint langzaam wakker te worden! T weer is er super sinds ik hier ben! De hele tijd rond de 20 graden en zon!! Geen jassen meer voor mij hahaha!
hoe ıs t verder met jullie??
xxx
Potverdorrie wat zie ik hier groen van jaloezie… Nee hoor grapje!! Heerlijk dat jullie zo aan het genieten zijn… Kan alleen maar blij zijn, lekker is dat he geen afscheid nemen en wakker worden en slapen gaan SAMEN!!!
Ohhhhh nog even geduld Linda…
Liefs Linda
Toppie zeg dat het goed met je gaat,we kunnen allemaal wel jaloers op je zijn denk.Echt heerlijk voor je en lekker 20 graden,nou daar kunne wij hier alleen maar van dromen,op dit moment begint het hier weer te sneeuwen,brrrrrr.
Heel veel succes, geluk en plezier verder.
groetjes
super meid dat het zop goed met je gaat!! ben ook jalers hoor!! over 2 jaartjes kom ik achter je aan hoor!!
geniet ervan meid!!
liefs
filiz
ik lag gister in bed…en bedacht me>>volgens mij ben ik vegeten turkije op de envelop te zetten…tja was even heel ergens anders met mn ged88 toen ik de brief schreef natuurlijk:)
zou ie nu toch in turkije aankomen…?
pff…zo een chaoot soms ![]()
liefs
Hoop voor je dat hij wel aan komt,maar kan dan wel erg lang gaan duren denk ik,ze moeten natuurlijk eerst de plaatsnaam opzoeken.Zet je trouwens op de achterkant ook altijd je naam en adres??Doe ik wel,ik had toen mijn vriend de eerste maand in erzincan zat een kaart gestuurd,maar die was waarschijnlijk aangekomen toen hij daar weg was en die heb ik netjes ongeopend terug gekregen.Dat was naar 1.5 maand ongeveer,maar vond het al heel wat dat ze hem terug stuurde!!!
groetjes
Ik denk dat hij wel aankomt hoor… Hoe heb jij je brief gestuurd ? Met priority ? Als ik het met priority doe, dan kijken ze bij het postkantoor op de envelop waar hij heen moet…
turkije lover… Dat is een idee !! Ik schreef eigelijk nooit mijn adres op de achterkant, maar ga het nu wel doen. Ik had dus echt niet verwacht dat ze het terug zoude sturen…!! Ik dacht eerder dat iemand anders je foto’s enz. gewoon houd. haha…
Lcm !! Ik zat laatst nog te denken… Hoe zou ze het hebben in turkije… Maar super dus !! Ben blij voor je… Ik hoop dat het bij ons ook zo gaat… want precies over 1 jaar is mijn vriend nu ook vrij…
Vandaag belde me vriend, dat ik op msn moest komen… Heb zo’n leuk gesprek gehad. Hij heeft ook weer z’n adres geschreven… Hij heeft het echt zoooo naar z’n zin in het leger !! Hij zei… Askim, it’s fantastic here…en hij verveelt zich nooit… Haha… Dat had ik dus echt niet verwacht !! Maar zo zie je maar, dat het leger niet altijd slecht is. Zijn broertje zit op een andere plek en hij vind het echt vreselijk !! Mijn vriend vertelde ook dat hij een gids is daar. Hij is daarvoor gekozen omdat hij engels, duits, turks en russisch spreekt. Hij heeft daar dus echt zo’n geluk mee gehad !! Ik weet gelijk wat ik moet sturen… Een Nederlands woordenboekje !!
En hij zei ook nog iets heeel vaags, over dat ik een handtekening op de post moet zetten, maar niet bij gewone brieven… weet iemand daar iets van ?? Echt, ik ben zoo blij nu. Hij vroeg ook waarom staat mijn naam niet in je msn naam ? dus ik snel doen natuurlijk
ik zeg… nou moet jij het ook doen… Zegt ie… Je bent in mijn hart, niet in me msn naam. Ik dacht natuurlijk… JaJa, je zit gewoon met andere te chatten… Daarna nog een keer gevraagd, en toen stond er I love Yoella…
Ben zo blij… Hij is zoo lief. Maarjah, t’is weer een heeeel verhaal geworden, was niet de bedoeling… Dus ik ga weer… Doeiii
ja mn mijn adres staat op de voorkant…heb alleen niet turkije erbij gezet de rest wel…komt goed hoop ik
super yoella dat je zo een leuk gesprekhebt gehad!!![]()
liefs
filiz