wat is het rustig op dit topic de laaste tijd…!!
mijn vriend smsde me gister z’n adres. ben meteen beginnen te schrijven, en heb vandaag een brief…jaa 3 kantjes vol…op de post gedaan.
ben benieuwd wanneer ze aankomen
groetjes
filiz
wat is het rustig op dit topic de laaste tijd…!!
mijn vriend smsde me gister z’n adres. ben meteen beginnen te schrijven, en heb vandaag een brief…jaa 3 kantjes vol…op de post gedaan.
ben benieuwd wanneer ze aankomen
groetjes
filiz
@filiz: Dat zal wel een week of 3 duren… Hoop niet dat je er veel meer dingen bij in heb gedaan, want dan kan het nog wel langer duren!
X Cyn
ik heb hem aangetekend verstuurd. vorige keer toen ik dat deed duurde het een weekje voordat ie er was.
hij is nu ongeveer even zwaar dan toen.
ik heb goede hoop ![]()
groetjes
filiz
Oh dat is inderdaad sneller? En wat betaal je daar nou voor dan?
X Cyn
Bij mij heeft het langer dan 1 maand geduurt… voor het aankwam…!! Had het met priority gestuurd. ( kan misschien ook temaken hebben met de drukte, was met oud en nieuw… duss )
Idd het is erg rustig hier de laatste tijd !! Filiz, wat leuk dat je zijn adres hebt nu !! Lekker foto’s sturen, hele lange brieven schrijven, enz. Heerlijk !!
Mijn vriend zit nu precies 1 week in Hatay. Ik had hem vorige week nog gesproken op msn, toen was hij daar aangekomen met de bus,dook hij nog ff het internet cafe in en toen naar het leger… Daarna heb ik niks meer van hem gehoord… Maar ik maar me nu niet zo veel zorgen meer… Hij heeft beloofd wanneer hij kan bellen, msnen, etc. dat hij het me dan zou laten weten… Dus ik wacht rustig af…
En hoe is het bij jullie ??
@cynthia…6 euro nog wat. niet abnormaal veel.
@mizz…wat fijn dat je hem toen nog gesproken hebt:) hij zal je ook vast wel bellen ofzo wanneer hij kan.
vind jullie het niet al opschieten? eerst als iemand vroeg>>waneer komt je vriend uit het leger, moest je zeggen februari 2007. nu kan je gewoon februari zeggen.
over nog niet eens een jaar zijn we er al vanaf ![]()
ik wacht ook rustig af. geduld is een schone zaak, dus:)
groetjes
filiz
JAAHH idd nu nog precies 1 jaar !! Deze 3 maanden vind ik eigelijk best wel snel gegaan… Af en toe heb ik dan welis zo’n rot dag. ( zoals vandaag ) Maar de dag erna is alles weer normaal. En als je gewoon kan schrijven, bellen, enz. dan vliegt de tijd helemaal voorbij…!!
Groetjes…
@victoria: je hebt geluk of eigenlijk heeft je vriend geluk dat ie in istanbul zit… geen terroristen enz. waar hij mee te maken krijgt. ik ken jongens die daar hebben gezeten en die vertelde dat t heel relaxed is daar.
t is idd voor de meesten van ons nog een jaar wachten totdat onze mannen uit t leger komen maar toch vind t ik nog lang wachten hoor! dit gevoel komt natuurlijk omdat ik mijn schat vorige week heb gezien dus heb ik t nu wel ff moeilijk hoor… ik hoop voor ons allemaal dat deze 12 maanden heel snel voorbij vliegen net als de afgelopen 3 maanden hebben gedaan!!!
ik zie mijn liefste waarschijnlijk pas weer in juli of augustus maar in de tussentijd ga ik heel hard werken aan mijn cursus turks zodat mijn schatje trots op mij kan zijn!! ![]()
groetjes myrna x
Toen mijn vriend in het leger zat (Izmir of Istanbul denk ik) moest hij niets lastigs doen of zo, iets met muziek? of zo denk ik dat hij me ooit es vertelde en daarmee was het uit, nou erg lastig heeft hij het niet gehad daar :d
Idd… het ligt er ook heel erg aan wat hij moet doen in het leger.
Myrna… Ik kan het me helemaal voorstellen dat de tijd dan langzamer gaat… Ik heb mijn vriend niet gezien, dus voor mij is dit “normaal”… En ik heb hem ook helemaal niet gesproken in zijn vakantie… ( maar dat staat volgens mij al ergens op de vorige blz. ) Dus het is eigelijk allemaal een beetje minder geworden… Door dat rot leger !!! :mad: En mijn vriend heeft ook geen mobiel bij zich… dus een smsje of dat hij me tel. laat over gaan, zit er al helemaal niet in… Maarjah, ik wacht rustig af… ( Geduld is een schone zaak… idd Filiz ) Zijn broertje heeft wel een mobiel en die laat mijn mobiel eigelijk altijd overgaan… En als ik dan terug bel, neemt hij heeel snel op… ( wat dus eigelijk niet de bedoeling is ) Helaas zit hij niet bij mijn vriend, anders had het een stuk makkelijker geweest…
Maarjah, ik mis ze echt heel erg…
Groetjes…
Hoi Mizz styloow,
dat is niet zo prettig dat je je vriend al een tijd niet heb gesproken.Maar gelukkig heb je wel contact met zijn broertje beter iets dan niets toch?Hoop wel voor je dat je hem snel weer spreekt,wachten duurt zo lang he.
groetjes
Idd wachten duurt heeel lang…!! Maarjah die eerste 3 maanden hebben we ook overleeft, dus dan moet dit ook wel lukken, hoop ik…
tuurlijk lukt het…!!
als we met zn alle blijven aftellen, komen we er wel;)
kus kus
filiz
Ik had me me zwager gesmst ( hij heeft z’n mobiel bij zich in het leger ) Of hij mij zijn adres kon geven en ook of hij het adres wist van mijn vriend… Toen kreeg ik een smsje terug, Ik weet zijn adres niet, want ik heb nog niet met hem gepraat. Maar hij heeft zijn telefoon meegenomen. En zijn broertje’s adres heb ik nu… Maar als ik mijn vriend bel, dan staat zijn telefoon gewoon uit, dus ik denk dat hij hem gewoon niet mee heb genomen… ( Hij ging er later in als zijn broertje ) Maar ik vind het toch een beetje vaag…
Groetjes…
Hoi Mizz-Styloow,
Waarschijnlijk heeft je vriend zijn mobiel alleen aan staan als hij vrij is.Je kunt hem een smsje sturen met aan afleverrapport dan krijg je een smsje terug wanneer hij z’n telefoon aanzet en dus je smsje leest,dan weet je gelijk dat zijn telefoon aanstaat en kun je hem bellen.
groetjes
Hay Turkije Lover…
Volgens mij heb ik dat niet op me mobiel… ( ik ga toch maar is goed zoeken… haha ) Maar die dag dat hij in het leger moest, had ik hem ff op msn… Toen vroeg ik ook of hij z’n mobiel bij zich had… Hij zei toen van niet, maar als het kon dat hij dan wel een mobiel kreeg, en mij dan gelijk zou smsen… Maarjah, dat was al 2 weken geleden… Maar ik wacht af…
Hoi,
Als het goed is kan iedereen dat instellen,alleen ligt het eraan welke provider je hebt of je dan misschien nog een code voor je bericht moet zetten.
groetjes
Owww jah… Ik heb Telfort… Ik weet niet of jij daar iets van weet… Anders ga ik me boekje er maar ff bijpakken… ![]()
Ik heb ook Telfort en bij mij staat ontvangst-rapport ook aan!
Altijd handig! Weet je in ieder geval of de telefoon aan staat of niet.
Wat voor telefoon heb je?
Ja, dan moet het bij mij dus ook kunnen, want mijn telefoon is nog niet zo heel oud… Ik ga ff kijken… Is idd wel makkelijk nu…