ik heb je net alweer gesproken… en je gemailt met een hele zooi vragen die je maar ff moet beantwoord als je tijd hebt… uhh moet… als je dat wilt natuurlijk…
jaaa nog maar 12 nachtjes! maar goed, dit is niet t goede topic… dit is nl leger en niet vriendje om dit allemaal te vertellen…
Yoella, ik hoop dat Selman heeel snel wat laat horen en anders laat de zeemeerminnenman Tunafish wel weer wat horen
Pfff… ik kan er ff niet tegen hoor… Hij heeft nog niks van zich laten horen, terwijl hij gewoon al een paar dagen thuis zit… zaterdag moet hij al weer terug… Hier wordt ik dus gek van… Eerst zit hij lief te doen enz. en nu laat hij niks van zich horen… Ik denk dat ik al genoeg weet nu…
Mizz-Styloow,Hij zal vast nog wl van zich laten horen voordat hij weer naar het leger moet.Maar zijn familie en vrienden wilen hem natuurlijk ook graag spreken,dus kop op !!!
De vriend van mijn ex heeft geprobeert om hem te bellen,maar ze zeiden dat hij vanavond wacht liep,nu gaan we het morgen nog een keer proberen,hoop dat we hem dan wel te pakken kunnen krijgen.
Hé Mizz, kop op hè. Er zal nu aan alle kanten aan Selman getrokken worden door vrienden en familie.
Heb geduld met hem. Het is ook allemaal zo ingewikkeld.
Ik heb dus al 4x gebeld… hij heeft weer niet opgenomen… dus ik had gesmst… bel me ff terug als je tijd heb… nog steeds niks gehoord… ik wordt nu dus echt gek… hij begrijpt toch wel dat ik ook wat van hem wil horen !!!
mijn vriend zn verlof zit er alweer op. morgen om 10 vertrekt hij naar zn nieuwe plaats.
we hebben wel een leuk weekje gehad hoor:D gemsnt…iedere dag gebeld en lkkr veel gesmst. daar moet ik de komende week mee doorkomen. want hij neemt zn gsm niet mee. hij zou wel zo snel mogelijk een nieuwe kopen.
Ik heb dus echt een k*t week gehad… Ik was helemaal bij dat hij vrij had… en nu eindelijk goed met hem kon praten… nou duss niet… Maarjah… Franka had ook al geprobeert te bellen… ( ik dacht… misschien ander nummer, dat hij dan opneemt… ) Maar bij haar nam hij ook niet op… Duss ik denk dat hij gewoon echt geen tijd heeft… of zoiets… Ik vind het ook zoo raar… zo heeft hij nog nooit tegen mij gedaan…
hey meid ik vind het ook echt heel k*t voor je. om het maar ff bot te zeggen. maar het is zo.
kan me voorstellen dar je niet weet wat je er van moet denken.
maar, misschien is hij idd wel veel bij zijn familie, die moet ie nu ook weer een jaar gaan missen. zn vrienden, hij heeft maar een week in iedereen te zien. jou kan hij in de weekenden via msn spreken, zn moeder heeft daar vast geen verstand van.
hij zal vast snel wat van zich laten horen, hij weet toch dat je naar hem gebeld en gesmst hebt, hij weet dus iig dat je nog van hem houdt. iest wat je hem niet moet doen laten vergeten.
zodra hij kan neemt hij heus contact met je op.
ik wil jullie even op de hoogte houden van mijn plannen. De plannen zijn enigzins verandert…mijn vriendje komt niet meer naar nl maar ik ga 21 februari naar hem toe
we kunnen al snel beginnen met werk en leek het ons verstandiger om dat te doen en verderop dit jaar een keer naar nl te gaan. Mijn moeder gaat mee voor 1 week yeahhh dus heb er echt veel zin in. Nog maar 9 nachtjes en dan begint mijn avontuur.
Turkije lover: succes met je ex…ik hoop dat jullie er uit komen.
Yoella: ik hoop dat je vriend snel iets van zich laat horen…ik snap dat je je k*t voelt om t zo maar ff te zeggen. Ik zou het ook niet leuk gevonden hebben. Wat is nou 1 smsje of belletje denk je dan??Maar hij zal wel een verklaring hebben…heb nog ff geduld.
Filliz: geniet ervan wanneer je vriend vrij heeft!
hey leonie…wat super dat je zo snel al gaat:D:D:D echt heel leuk voor je!! lkkr werken met zn 2e…ook top dat je moeder meegaat!!
heb je al van alles gepakt, wat neem je zoal mee, zal wel heel wat ander zijn dan voor een gewone vakantie…
vind het echt leuk voor je…maar je houdt ons hier toch wel op de hoogte he als je straks lkkr in turkije zit…voor god weet hoelang…!!
nou meid…veel succes met alles, het is je gegunt!!
ja t pakken moet ik nog doen maar moet zeker een lijstje maken wat ik mee neem. Kan gelukkig 30kg meenemen en mn moeder ook dus dat red ik wel!
Tis wel moeilijk om van iedereen afscheid te nemen…maar ik wil echt vaak terug vliegen om iedereen te zien!
:@ miss stylow Raar dat je vriend niks van zich heeft laten horen zeg?!? Ik hoop voor je dat hij nog senl van zich iets laat horen.
:@filiz Leuk dat je vriedn vrij was mijne ook ik heb net als jou veel gesmst en hem nartuulijk veel geezien op msn. Mijn vriend neemt ook niet zijn mobiel mee maar, probeert over een paar maanden hem wel mee te krijhen. Wanneer zie je je vriend weer en waar zit hij eigenlijk in het leger?
:@ Lcm Echt leuk dat je je vriend al weer zo snel ziet. Ons wel op de hoogte houden he;) .
Jaaahh me vriend was op msn… Hij heeft het ff flink te horen gekregen hoe ik er over denk… Hij zegt dat z’n mobiel bij z’n zus was… die had hem nodig want die was ziek en is zwanger van een tweeling. Maarjah, of ik dat moet geloven. Dan is die zus waarschijnlijk helemaal gek geworden van die belletjes van mij. whaha… Maarjah… hij is nu weer terug het leger in. En hij heeft z’n mobiel mee genomen…
Waar zijn die vriendjes van jullie heen ? Mijn vriend zit in Hatay en het broertje zit in Afranbolu…
Lcm. Wat super dat je over een paar dagen voor ALTIJD bij hem bent… !! Hou ons op de hoogte he.
@victoria…mn vriend zit in de buurt van bodrum…geen idee eigelijk hoe dat plaatsje heet. in april ben ik 11 dagen in side. hij probeert dan ook een paar dagen vrij te nemen. lukt dat niet, dan ga ik een dag naar hem toe met een vriend of met zijn broer.
in juli of augustus heeft ie 3 weken vrij, en dan ga ik naar hem toe. was het al maar vast zo ver…mis hem zo!!
maar ik zal vast niet de enige zijn…wanneer zie jij jouw vriend weer?
@: filiz Ik zie mijn vriend waarschijnlijk in augustus eindelijk weer. Hij zit in Istanbul ben er over aan het denkne dat ik miss. een weekendje zou kunnen gaan. Ik wil ook dast ik mijn vriend nu weer kan zien!!!
mn vriend vertelde woensdag dat zijn chef hem naar een dorp verder op had gestuurd. nog 2 uur met de bus. hij zit nu in een of ander gehucht. met maar 20 man en 5 chefs.
Mijn vriend zit nu voor een jaar in Istanbul, hij heeft het er gelukkig naar zijn zin en zegt dat hij wel geluk heeft dat hij hier nu zit. Maar zijn er ook mensen die hier misschien iets meer weten over Istanbul als legerplek?