mij moeder werkt bij thomas cook en dan stuurt ze de post via haar werk en dat schijnt dus sneller te gaan…
toen ik stage liep in turkije stuurde mn moeder post of spulen voor mij mee met de hostess…in zo’n speciaal koffertje! en dat was er dan in 2/3 dagen (lag eraan wanneer het vliegtuig ging) en dan haalde ik het op bij het hoofdkantoor van thomas cook/neckermann
Had vanmorgen vroeg al een mailtje van mijn (ex) vriend,hij had 1 kaart van mij ontvangen na 1 maand.Maar het mailtje was niet zo leuk,hij wil echt alleen maar vrienden zijn,ik heb het geprobeerd maar ja hij is eigenwijs.Ze vrienden weten ook niet wat ze er van moeten denken.Heb nu besloten om maar een tijdje niks van me te laten horen,alleen als hij vansdaag nog op msn komt dan wil ik wel even met hem praten,maar zal er me er bij moeten neerleggen dat het dus echt over is tussen ons,hoeveel ik ook van hem houd.
:mad: Wat rot voor je meid…!! Je weet het… je kan hier alles neerzetten he…
Ik heb wel goed nieuws… Mijn vriend gaat naar Hatay… Ben zo blij… Want dat is iig niet het oosten…!! En zijn broertje gaat naar Safranbolu… Ook niet het oosten…!! Ben zo blij… want ze zeiden elke keer, we moeten richting Irak… Dus dit valt heel erg mee… Morgen is ie lekker vrij…!!
mijn vriend zat zn eerste maand in Iskenderun…ligt niet ver vanaf Hatay!
weet niet of t zwaar is…maar t is er heeel heet in de zomer! hoop niet dat hij langs de grens moet staan in zon grenspost…das echt zwaar
Bedankt allemaal,gister een flinke dipdag gehad,hoop dat ik er snel overheen ben,weet ook niet wat ik moet doen,misschien dat jullie raad weten voor mij.Zal ik hen blijven schrijven en toch nog een beetje hoop houden of zal ik voorlopig maar niks van mij laten horen!!!
Mizz Styloow,dat is niet zo leuk dan voor je vriend als het in Hatay niet zo best is.Heb je je vriend al gesproken daarover en wat zegt hij er zelf van?
Het blijft een moeilijke situatie voor je als je vriend volhoudt alleen verder te willen als vrienden.
Jij houdt nog veel van hem en ziet hem niet als “vriend”, maar als lover.
Zou jij als gewone vrienden verder willen met hem? Dat is de vraag die jij jezelf moet gaan stellen.
Dat zal betekenen dat je je anders moet gaan opstellen ten opzichte van hem. Zou je kunnen?
Laat er even wat tijd overheen gaan voor je dat beslist.
Dat kan niet van vandaag op morgen.
Veel jongens worden nu overgeplaatst. Voor de een zal dit meer gunstig uitvallen als voor de ander.
Ik hoop dat ze allemaal toch een goede tijd krijgen, hoe zwaar het soms ook is.
De meesten zullen na het leger alleen maar sterker naar voren komen.:yes:
Sterkte voor alle jongens, maar ook voor de meiden die hen zo moeten missen.
Ik heb net met mijn vriend gesproken ben zooo blij… Morgen om 7 uur s’ochtends zit hij lekker thuis bij z’n familie. en dan heeft hij een mobiel enz. Hij was zoo lief… En hij heeft al me post precies op tijd gehad… ben zo blij…
@: turkije lover
Ik vind het moeilijk je situatie maar als je hem misschien een beetje meer tijd geeft of dat je even niks van je laat horen (of juist laten zien dat je nog niet over hem bent). Laat ie misschien ook nog van zich horen. Ik hoop dat het nog voor jullie goed komt ik vind het moeilijk om advies te geven.
Mijn vriend heeft verlof en nu bellen en smsen we weer lekker veel, fijn dat het weer kan. Zie hem nu bijna elke dag op msn. Mijn vriend is volgende maand jarig ik wil hem een klein cadeautje sturen naar het leger waar hij zit. Weten jullie wat leuk is en ik wel naar het leger kan sturen? Ik heb al een armbandje van ajax die ik hem voor zijn verjaardag wil sturen omdat hij voor fenerbache is:) .
eigenlijk maakt het nie zoveel uit wat je gestuurt heb…iets te ontvangen is heel leuk. wat toen ik leuk gevonden had, brieven lezen en haar fotos kijken. wat ik ook leuk zou vinden, en kettingje met een kleine foto van jezelf d`r in. als die s nacht bij wacht dienst is, kan die afentoe naar het kijken. mischien overdrijven maar met wacht diensten vlieg die tijd niet.
:D:D:D Mijn dag kan nu echt niet meer stuk… :D:D:D Me vriend weer ineens online… 1 min. maar het was zoo lief… zegt ie… Askim, i only want to say you this… I love you soo much… Don’t forget that… please… Hij zegt… ik heb me moeder gebeld… ze wacht op me… ik mis haar heel erg… Morgen kan ik haar eindelijk zien. Maar dat wou ik alleen even zeggen en nu wacht de bus op me. Dus ik moet nu echt gaan askim… tot morgen… Pfff… nu ben ik nog blijer… haha… ik kan niet wachten tot morgen… ik ga vroeg slapen…haha…
Yoella…het is te druk met turkse cursus…voorbereidingen en les geven kost veel tijd. full time werken …dus als ik tijd heb kijk ik naar de forum en proberen volgen de verhalen…maar ik ben blij voor je dat je meer contact gaat hebben binnen kort…ik zal proberen morgen op msn te zijn…tot kijk
groeten
Kadir
Bedankt voor jullie reacties,ik zal wel even afwachten of hij in het weekend online komt,en kijken of we gewoon kunnen babbelen als vrienden zal voor mij wel moeilijk worden,maar heb nog zoveel vragen.Een vriend van hem heeft aangeboden om hem te bellen in het leger om te kijken of hij dan wat meer verteld over het hoe en waarom,dus waarschijnlijk gaat hij hem deze week bellen.
Mizz-styloow,leuk dat je je vriend weer gesproken hebt,het lange wachten wordt dus toch beloont,geniet ervan !!!