Het Turkse leger

Victoria,

Weet je al waar je vriend heen moet voor de reat van zijn dienstperiode?Ik hoop voor je dat het een gunstige plaats is.

groetjes

Filizcik…
je zegt dat het 400 km ver van Antalya is. weet je de naam van het plekje.? dan kan ik kijken of ik wat informatie kan vinden.

groeten

her kadircik…

neej de naam weet ik niet. hij zei wel dat het ook niet zo ver van bodrum af was. maar bodrum lijkt mij meer van 400 km van antalya…?
hmzz…toch nog eens goed navragen

groetjes

filiz

:@

Hey ik heb gehoort dat hij naar Istanbul gaat, dus nu is het zeker. Ben er echt blij mee, gelukkig niet naar het oosten. Hij heeft zaterdag 10 dagen verlof dus zie hem ook weer veel op de cam:) . Pfff ben echt blij moest het ff kwijt!!!

Groetjes Victoria

victoria…wat leuk voor je vriend dat hij naar istanbul gaat!! helemaal super ook natuurlijk dat je hem veel op de cam gaat zien!!
ben blij voor jullie alle2…:D;)

groetjes

filiz

Victoria… Echt super !! Dacht jouw vriend eerst dat hij naar het oosten moest ? Mijn vriend weet het ook al, maar ik heb niks meer van hem gehoord… Zaterdag heeft mijn vriend ook 10 dagen vrij :smiley: Ik hoop dat mijn vriend niet naar het oosten hoeft… ( maar hij denkt zelf wel dat hij daarheen moet … )

Groetjes…

Victoria,Leuk voor je dat je vriend naar Istanbul gaat,daar kun je hem ook wel een paar keer bezoeken denk ik,echt fijn voor jullie dat hij niet naar het oosten hoeft.

Mizz-Styloow,Hoop dat je snel wat van je vriend hoort.

vouuuw cool…Istanbul. je kan voor 2 dagen daar heen zelfs in het weekend…toch…waarschijnlijk is de vrij dan hele zaterdag en zondag…

groeten

Hey allemaal bedankt voor jullie lieve reacties:) .

:@ Mizz stylow
Mijn vriend dacht al dat hij naar Istanbul zou gaan of daar in de buurt. Hij zij voor 95% maar dat weet je nooit zeker in Turkije, maar gelukkig is het Istanbul geworden. Meestal is het wel dat iemand die eerst in heet westen of midden van turkije heeft gezeten dan naar het oosten gaat en als je dan eerst in het oosten hebt gezeten dan vaak naar het westen daarna gaat. Mijn vriend heeft wel geluk gehad eerst Ankara en nu Istanbul. Ik hoop dat jhe vriend ook geluk heeft.

:@ turkije lover
Ik ben wel van plan om hem daar een keer te gaan bezoeken maar ben maar arm studentje:mad: . Maar ik ga het zeker proberen:) !!!

:@ Kadir
Hebben ze daar dan altijd 2 dagen in het weekend vrij? Ik probeer nu al een beetje mijn zusje over te halen om dan 2 dagen mee te gaan:) . Dan hoef ik in iig nie alleen die kant op.

Groetjes Victoria

Victoria,

zaterdag en zondag is vrij. maar ze moeten in het leger slapen. dat is het regel. maar als hij een formulier aanvraag kan maken, dan kan die hele weekend in zijn eigen huis slapen. dus vrijdag avond weg en maandag terug. snapje…dat noemen ze evci cikmak. toen ik in het leger was wilde ik dat maar ze deden lastig daarover. in istanbul mischien doen ze makkelijker… hij moet het alvast vragen.
idd moet je niet met je eentje naar istanbul gaan. het is een stad zoooo groot …16 mil. mensen. echt nie normaal. ik vindt daar hel druk. en als je niks weet kan je weinig genieten van. vooral met taxi`s…in April ofzo als het kelin beetje lekker weer is ben ik van plan naar istanbul te gaan voor een weekendje.

groetjes

Mijn (ex) heeft de 1ste periode ookrichting het oosten gezeten,en had daarna niet zoveel geluk,want hij zit nu nog een stukje verder richting het oosten,en hij vindt het dus niks daar.Jouw vriend heeft meer geluk gehad en ik hoop voor je dat je hem vaak kan gaan zien.

groetjes

Vliegen naar Istanbul kost echt niet veel meer tegenwoordig. Dus als je vriend daar gelegerd is heb je kans om hem daar te gaan zien. Leuk hoor.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

:@ kadir

Voor mijn vriend heeft dat nie echt nut om aan te vragen om naar huis te gaan, want hij woont in Alanya denk dat ie dan langer onderweg is als hij er is. Maar ik ga ook proberen een keer in het weekend naar hem toe te gaan, dan heeft mijn vriend ook wat vrij.

Groetjes victoria

Mizz-Styloow,heeft je vriend je nog gebeld,of heb jij hem al gebeld, en weet je al waar hij naar toe moet??Hoop voor je dat je hem gesproken heb.Maar hij heeft bijna verlof dus dan kunnen jullie lekker elke dag praten.

groetjes

whaaaa jaa yoella wat gehoord… waarom sta je nou onder de douche mutsie!! hoop dat iemand t snel kan vertalen voor je!!
maarre heb je nou met broertje of met Selman :wink:

ben errug blij voor je hoor!! kussie! en tot snel

Hahaha jaaa Franka… Ik heb wat met Selman… niet met z’n broertje… :smiley:

Jaaah… Dan belt dat broertje, sta ik onder de douche…:mad: Maar gelukkig heeft hij nog wel gesmst. ( in het turks ) maar ik weet al wat het betekend… Selman heeft pas maandag vrij en dat broertje morgen. Ze hebben me post ( de nieuwjaarskaarten enz. ) al gehad… Zoooo dat is snel… :smiley: haha…

Groetjes…
Haha… Tot snel Franka :smiley:

hey mizz stylow

Naar hoeveel dagen is je post aangekomen? Mijne is bij mijn vriend nooit aangekomen:mad: maar ik heb die foto’s daarvan nog een keer naar hem gestuurd. Bij zijn huis want hij heeft vandaag verlof en komt vanavond thuis:) !!!

Victoria… Mijn post is na 1 maand en 1 week ongeveer aangekomen… Heeel vaak komt het ook gewoon niet aan… zoo irritant… Leuk dat je vriend vandaag verlof heeft…!! Mijn zwager heeft ook vandaag verlof… en mijn vriend maandag… Dus ik hoop dat hij nog even morgen op msn komt… :slight_smile: haha… Ik had ook nog meer post gestuurd… maar ik denk dat ik dat telaat gestuurd heb…:frowning:

Groetjes…

bij mij duurde de post tot mijn verbazing de laatste keer maar 8 dagen! t langste dat het bij mij geduurt heeft in t leger was 2 weken valt mee niet

8 dagen maar ??? zoo dat is super !! Op internet of bij het postkantoor zeggen ze altijd dat het 8 a 9 werkdagen duurt, voordat het aankomt. Bij jouw is dat gelukt. Maar toen ik mijn post stuurde was het natuurlijk ook druk, kerst, oud en nieuw en in turkije Kurban bayrami… Misschien heeft dat er ook mee temaken dat het zo laat is aangekomen…

Mijn vriend is weer niet op msn… :mad: Maarjah, morgen is hij eindelijk vrij… Ik hoop dat ik dan gelijk wat van hem hoor, want zo kan het echt niet meer… Ik heb al 3 weken niks van hem gehoord… Ze kunnen toch wel gewoon bellen in het leger ??

Groetjes Yoella…