Het Turkse leger

Nee, ik heb hem niet gesproken… Ik zit nu wel met z’n broertje op msn… ( al 3 uur ofzo… ) Selman is ziek. Maar zijn broertje zegt dat hij me morgen wil bellen. I hope so… Want ik moet hem echt spreken… Ik heb hem al 2 weken niet gesproken, niks van hem gehoord enz.

Groetjes Yoella

aahh weer niet op msn gesproken…
hopen dat ie je morgen belt meid!!
xx Franka

Ik hoop het ook zo… Het is zo rot als je hem niet kan spreken of bereiken. Maarjah, we hebben de eerste maand ook overleeft ( had toen die hele maand geen contact… ) Dus deze week moet ook nog wel lukken… Alleen soms is het allemaal een beetje te veel…

Groetjes Yoella…

idd… kop op he meid!!

enne 18 feb word heel gezellig! xx Franka

Mizz-Styloow,Ik hoop ook voor je dat hij je morgen belt.

groetjes

Hij heeft nog niet gebelt…:mad:

Idd Franka…18 Februari wordt heeeel gezellig… :smiley:

Mizz-Styloow,

De avond is nog lang,dus hij kan nog bellen.Ik hoop echt dat hij je belt,maar misschien is hij nog steeds ziek,dat kan natuurlijk ook.

groetjes

yoella…ik hoop ook voor je dat ie nog gaat bellen…komt vast wel goed!!

enne…ik wil niet nieuwsgierig zijn…maar vertel!! wat gaan jullie doen 18 februari…?

groetjes

filiz

Mizz, wie weet hoe rot Selman zich voelt nu hij je niet kan bellen, omdat hij echt ziek is.
Hij zal vast snel contact opnemen, als het mogelijk is.
Probeer maar een beetje te ontspannen.
Leuk dat jullie een uitje hebben gepland met een klein clubje.
Geniet vooral van alle leuke dingen die er op je pad komen.

Sterkte, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

uuuh klein clubje… heeeeel klein clubje! haha Yoella komt iig een dagje naar mij… (spreken mekaar iedere dag al heel lang en vaak op msn :wink: )

groetjes Franka

hey allemaal

Mijn vriend hoort morgen waar hij heen moet voor zijn verder dienst periode, ik hoop echt niet het oosten maar je weet maar nooit. Hebben sommige van jullie ook dat ze deze week horen waar ze strax heen moeten naar hun 10 dagen verlof?

Groetjes Victoria

ja victoria…mijn vriend vertelde het me gister toen hij belde. hij moet in de buurt van bodrum
400 km van antalya…nu ben ik in april in side. hij kan helaas dan geen vrij krijgen. maar ik ga voor een dagje met een vriend naar hem toe:Dik helemaal blij natuurlijk. vertel ik het op school aan vriendinnen. zegt 1tje. je gaat toch niet 4 uur daarvoor in de auto zitten.

naja. ik ga natuurlijk wel. heb het er voor over!!

of vinden jullie het ook dom, en zoude jullie het niet doen…?

groetjes

filiz

Aaahh… had net een heel verhaal getypt… Doet ie het weer niet !! :mad: Najah… ik ga nog een keer proberen…

Idd een heeel klein clubje… maar het wordt wel heel gezellig… :smiley: He Franka ?

Mijn vriend heeft nog steeds niet gebeld… Misschien is hij nog wel ziek ofzo… ( zou best kunnen, want hij is heeel vaak ziek… haha ) Maarjah die 4 dagen kom ik ook nog wel door… En daarna kan ik lekker 10 dagen met hem praten…

Victoria… Mijn vriend krijgt ook deze week te horen waar hij naartoe gaat, na de 10 vrije dagen. Ben ook benieuwd… Ik hoop dat het een goede plek wordt. Wanneer heeft jouw vriend vrij ? ook 4 februari ?

Filiz… Ik zou precies hetzelfde doen als jou… Als je daar toch in de buurt bent, dan zou ik echt wel langs gaan om hem even te zien… ( en natuurlijk ff een foto maken…:slight_smile: ) ookal is het maar voor een paar uurtjes…

Groetjes Yoella…

tuurlijk moet je dan doen filiz! ik had 14 uur gereden voor mijn vriend…was wel voor 10 dagen achteraf maar dat wist ik niet zeker op t moment dat ik mn ticket boekte. Ik dacht dat ik hem maar 1 dag kon zien! ik had het er zeker voor over! zelfs voor 1 uurtje!

Filiz,Ik zou hetzelfde doen hoor,laat je niet gek maken door andere.Als je niet gaat heb je er later misschien spijt van en wat is nu 4 uur,als je elkaar al zolang niet heb gezien.

Vicoria,Ik hoop ook niet voor je dat je vriend naar het oosten moet,jet is daar nu erg koud,ik sprak mijn (ex)vriend zaterdag op de msn en hij zit niet helemaal in het oosten,maar wel die kant op en het was er overdag -15 graden en kardit vertelde dat er nu 1 meter sneeuw ligt,dus niet echt prettig.Laat je het weten waar hij heen moet?

Mizz-Styloow,hij zal er ook vast wel van balen dat hij je niet kan bellen!!!

sterkte allemaal!!!

Yoella… nog 4 dagen!! whaaaa dan is ie vrij… dan kan je weer smsen bellen msnen etc!! superleuk!!

Filiz, DOEN!! je krijgt spijt als je t niet doet… laat iedereen kletsen…

groetjes Franka

hey Filizcik…

leuk dat hij naar dat gebied blijft…je moet gewoon doen…het is ook lekker weer nu daar…enige plekje dat er geen sneeuw ligt.

groeten

@: filiz
Ik zou het er ook zeker voor over hebben om lang in de auto ofzo te zitten als ik mijn vriend dan kan zien. je bent niet gek hoor maar gek op hem en ik zou er ook voor over hebben om hem te zien:o .

:@ mizz stylow
Mijn vriend als het goed is 4 of 3 febrauri 10 dagen verlof. Hij is 4 februari al wel thuis dus kan ik weer lekker veel met hem msnen:) .

het kadirtje…

weet jij wat meer over die plaats…? zou je me er wat info over kunnen geven? alvast bedankt

@llemaal…bedankt voor jullie reacties. ik ga er ook zeker naartoe zoals het nu uitziet. zou er idd spijt van krijgen als ik het niet deed…

kus kus

filiz