hey lieve meiden!!
ja ik ben echt zo intens happy! bedankt voor al jullie lieve berichtjes!!
Tuurlijk blijf ik hier lezen en berichten sturen!!Zo helpen we elkaar niet??
hey lieve meiden!!
ja ik ben echt zo intens happy! bedankt voor al jullie lieve berichtjes!!
Tuurlijk blijf ik hier lezen en berichten sturen!!Zo helpen we elkaar niet??
hee!!
wat leuk voor je!!! Echt super!! Snel naar em toe ![]()
groetjes Franka
Yoella, jij nog gebeld trouwens ![]()
Enne Iris… zie ik jou hier nou hihi…
Groetjes!
@yoella: de tijd is echt voorbij gegaan als ik er aan terug denk! Ik heb mijn gedachtes gewoon op leuke dingen gezet…bijv ik liep stage voor 6 maanden in turkije…ik heb hem bijna elke keer om de 3 weken kunnen zien…het was maar 1 dag maar ik deed er alles voor om hem te zien. dus zo is de tijd ook snel gegaan. Btw wat grappig dat je nog een berichtje van mij gevonden haha…
@victoria: we zijn bezig…ik ga van de week de papieren opsturen en dan een afspraak maken…hopen dat alles goed komt
@filiz: thanx meissie! we gaan er zeker wat van maken!!jij ook succes
@turkije lover: ik hou jullie op de hoogte!!jij ook onwijs veel succes! over ongeveer 1 jaar zullen jullie net zo op en top gelukkig zijn als ik:)
dikke x leonie
Leonie, gefeliciteerd.
Wat heerlijk dat jullie je nu op de toekomst kunnen gaan richten.
Veel succes met alles en vooral heel veel geluk met elkaar.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
thanx!!
jullie ook allemaal heel veel geluk! er komt voor iedereen een tijd van geluk:)
die van mij is nu aangebroken. Wie lang wacht word beloont niet? Ik heb nu meer als 4 jaar gewacht en we hebben het dubbel en drwas verdient vind ik
Tebrikler…Gecmis olsun…
selamlar
Kadir
Lcm,
Ik hoop dat het wachten voor mij ook beloont wordt en dat hij toch van gedachten verandert,maar ik weet het echt niet.Ik wil echt wel wachten op hem,maar het is echt moeilijk als je niet weet waar je aan toe bent.Had gister ook echt een dipdag hierdoor.Maar ik wens jullie alle geluk toe!!!
Mizz Styloow,
Heb jij je vriend al gebeld en zo ja hoe ging dat?
groetjes
Nee ik heb hem nog niet gebeld… Ik denk dat hij in het weekend wel op msn komt, en dan zal ik het eerst even vragen… Nog maar 1 weekje voor hem, en dan heeft hij lekker 10 dagen vrij…
Pff, dan ga ik elke dag msnen, bellen, smsen, enz. Ik kan niet wachten… ( en hij ook niet, denk ik… )
Turkije lover… Heb je nog contact met hem gehad ? Ik denk dat het wel goed komt hoor… Misschien moeten jullie eerst goed praten… Hij heeft toch ook bijna verlof ? of niet ? ( Ik haal volgens mij nu alles door de war… )
Groetjes Yoella…
Hoi Mizz Styloow,
Ik heb na zondag geen contact meer met hem gehad,hebben zondag wel 3 kwartier op msn gezeten,maar hij deed erg koeltjes.Hij vindt het nog steeds niet leuk in het leger.Hij heeft na de kerst al een week verlof gehad,ik ben toen 2 dagen bezig geweest om een ticket te boeken,maar helaas zat alles vol,daar baalde ik erg van hoor.Hij heeft nu nog 20 dagen vrij,maar hij weet niet wannneer die die gaat opnemen,omdat hij in het oosten is,is het best wel duur voor hem om naar huis te gaan.Hij wil ze misschien aan het eind van zijn leger periode opnemen.Ik hoop echt dat het nog goed komt tussen ons maar ik weet het echt niet!!!
groetjes
Dat is zeker balen dat je niet naar hem toe kon…!! Maar gelukkig heb je zondag met hem gesproken, ik hoop dat hij dit weekend weer komt… want volgens mij hebben ze soms vrij. ( teminste waar mijn vriend zit wel… ) Mijn vriend heeft over 1 week vrij… en de volgende 20 dagen neemt hij in Oktober… ( heeel toevallig, want dan ben ik er ook…
)
Ik hoop dat je hem snel weer spreekt… ( We blijven wel een beetje positief he ?
)
Groetjes Yoella…
Hoi,
Heb net me (ex)vriend weer gesproken op de msn,en ook gezien.Hij ziet er niet blij uit moet ik zeggen.Het is er erg koud en 1 dag in het weekend is hij vrij.Ik heb verder noet gevraagd over hoe en wat tussen ons,kan ik maar beter ff laten rusten denk ik,maar we hebben gewoon lekker gebabbeld over andere dingen.Ik vond het wel heel fijn om hem weer te zien hoor.Maar het blijft wel moeilijk die onzekerheid.
Yoella,Heb jij je vriend nog gesroken op msn of heb je hem gebeld?
groetjes
ik heb het gehoord van nieuws dat er 1 meter sneeuw ligt in het centrum van Mus en Antalya 20 grade zeiden ze…nou…dat is toch wel fijn dat je gezien hebt…daar moet je blij zijn en met andere dingen effe bezig houden…anders maak je jezelf beetje gek… net als andere 2 mil. soldaten moet die ook effe geduld hebben…het is moeilijk. maar het is nie de enige. voor jullie allebei is de beste om effe sterker staan tegen alle moeilijkheden…toch?
Hayy turkije over… wat super dat je hem gesproken hebt…!!
Mijn vriend heeft ook 1 dag in het weekend vrij… Dus ik hoop dat hij morgen op msn komt… Vorige week zat ik ook te wachten, maar toen kwam hij niet. Dus nu extra hopen
En volgende week heeft hij natuurlijk vrij…
Groetjes Yoella…
Het zijn lastige tijden voor iedereen die een vriend in het leger heeft.
Er zijn veel onzekerheden van wanneer je elkaar spreekt via msn (met of zonder webcam), belt of smst.
Het is vaak niet mogelijk wanneer jij het net even nodig hebt of andersom.![]()
Maar ook al zit je vriend niet in het leger, loop je ook tegen bepaalde dingen aan.
Nou sterkte allemaal met het wachten op de volgende “ontmoeting” op welke manier dan ook.
idd Fransijn…
sory ik heb nog geen tijd gehad om te terug schrijven…maar ik doe het vanavond…ik wil ook met iedereen in echt kennis maken…ik hoop dat we een dag kunnen bepalen en gezelig een dagje uit…
ik en met charlies angels…:)![]()
Hoi Kadir,
Ja het is leuk elkaar in het echt te ontmoeten.
Alleen ik kan heel april niet wanneer ze een meeting willen organiseren.
Maar ok ooit zal het wel lukken.
Hoor nog wel van je.
ik weet niet voor die april meeting of alle leger vrouwen meedoen…het lijkt me dat zo stil is…ik weet nie waarom…maar goed…ik denk dat we moeten effe kijken of we wat kunnen verzinnen…Franka, ik en Yoella mischen gaan we in februarie wat doen…met zijn alle organeseren is het beetje lastig…maar kleine groepjes kan altijd denk ik
@turkije lover…wat leuk dat je hem alweer gesproken hebt. ik zou ook idd niet te veel op de zaken vooruit lopen en het voorlopig over leuken dingen kletsen. wanneer hij verlof heeft bijvoorbeeld?? dan kan je er dan naar toe en dan serieus over jullie 2 praten…ik hoop echt dat het allemaal goed komt. maar zoals yoella al zei…we blijven positief!!
@fransijn…je hebt gelijk. een relatie op afstand is altijd moeilijk, ook als je vriend niet in het leger zit.
groetjes
filiz
Hoi,
Hij weet nog niet of hij verlof neemt in de zomer,hij zit er ook aan te denken om het verlof aan het eind van de leger periode op te nemen,dus wie weet zie ik hem niet eens in de zomer,maar ja dat is dus nog afwachten.Hoop hem volgende week weer te spreken op de msn.
Mizz-Styloow,ik hoop dat je vandaag je vriend te spreken krijg,zal voor je duimen!!!
groetjes