Het Turkse leger

Kadir,
Bedankt voor de link met de foto’s van Mus.Ik zal je het adres wat ik heb gekregen mailen,hoop dat je er wat mee kan.

Yoella,
Heb je je vriend inmiddels gesproken of ben je ng steeds aan het wachten,hoop echt voor je dat hij op msn komt.

groetjes

Haha… ben nog steeds aan het wachten… Ik denk dat hij niet meer komt… :frowning: Anders probeer ik straks wel ff te bellen… :slight_smile: Hij zal wel verbaast zijn, als hij mij aan de telefoon krijgt… Ik kan toch gewoon Selman (achternaam) Lütfen… En dan hoor ik het vanzelf wel toch ? :slight_smile: Haha… Ben benieuwt of het gaat lukken met mijn turks… :smiley: :stuck_out_tongue: Dat wordt lachen…

Groetjes Yoella…

ik ben benieuwd Yoella…laat ons snel weten…beste tijd meestal na 7 s avonds uur als hij geen wacht dienst heeft ten minste op die tijd

francisca…ik heb het adress naar mijn oom gemaild. hij is bezig nu om een telefoon nummer te krijgen. hij zei ook dat het een beetje moelijk is. dus effe wachten of hij iets kan vinden…

wat was nog meer… oh ja…etimesgut fotos…ik had geen succes daarover gisteren. het is heel interessant dat er weinig foto van etimesgut is. ik weet niet waarom. alleen van gemeente en daar heb je niks aan…maar goed…never give up Rambo:)

hey Meiden…ik heb mijn hotmail adress aan jullie geven om mijn naam in jullie contact listen te zetten. maar krijg ik in eens zoveel junk mails. en ook heb ik een hacker attackt gekregen. Dus ik heb een nieuwe adress aan gemaakt special voor jullie. ik ga daar online zijn hele tijd. willen jullie deze e mail gebruiken?. [EMAIL=“khannl@hotmail.com”]khannl@hotmail.com alvast bedankt.

groeten

Kadir

Hee Kadir!

Ik heb je ff toegevoegd hoor :wink:

Eerst op dat andere hotmailadres en nu op die nieuwe… maarre WAAR BEN JE DAN? :wink:

De foto heb ik zelf niet, hij liet em echt lang zien voor de webcam… hij was dr supertrots op…

Yoella, jammer dat je em niet hebt gesproken!! Hoop dat je em snel spreekt… ow je gaat bellen he vanavond hihi, ben nieuwsgierig!!

Groetjes Franka

Hoi,

Me (ex)vriend was net online 3 kwartier met hem op de msn geweest,maar hij vindt het dus echt niks in het leger.Het was er nu -15 en het sneeuwt er.Hij is zo eigenwijs, ik weet echt niet wat ik ervan denken moet.Maar vond het wel lekker om ff contact te hebben al was het niet zo heel positief en helaas hij had geen webcam.

Kadir,
Ik wacht rustig af zoals je kunt lezen heb ik hem net op msn gesproken,maar heb niet om het telefoon nummer gevraagd omdat ik ook wat andere dingen wilde vragen.

pfff… ik ben weer terug…wat was een nightmarrie zeg…ook…waar waren we. Mus telefoon nummer heb je al denk ik…ik hoop dat je kan hem berieken…ik denk niet dat het alleen genoeg is om naam te zeggen. staat er duizenden afkortingen…als je iets verders willen vragen, hoor ik het wel.

Filiz…heb je deze al gezien. best wel veel Fotos. kan andere meiden ook zien hoor… fotos van de stad waar ik geboren ben…
http://www.trabzonspor.nl/resimler1.htm

Ik hoop ook dat ik hem kan bereiken en dat hij me wil spreken natuurlijk.Maar ja dat is afwachten he.

Mizz styloow heb jij je vriend nog gesproken op msn?

@miZz…en he je hem gebeld…? ben benieuwd…laat je snel wat weten? mijn eerste keer naar het leger bellen was een ramp…snapte niks van wat die vrouw allemaal zei…haha.

@turkije lover…nou top toch dat je hem op msn hebt gesproken. als hij helemaal zeker was dat ie niks meer voor je voelde. zou ie toch niet zo lang met je praten…:wink:

@kadir…mooie foto’s hoor!! zou er graag eens naartoe willen…

groetjes

filiz

Neej, heb hem niet gesproken op msn… en nog niet aan de telefoon…:frowning: Misschien is het beter om het eerst even tegen hem te zeggen, dat ik het telefoon nummer heb… en of hij het goed vind als ik soms bel… anders gaat hij zich weer zorgen maken hoe ik dit allemaal wist… Dat kan ik beter uitleggen op msn… dus ik wacht nog even… ik denk dat hij van de week nog wel komt… en anders zeg ik het tegen z’n broertje…

Groetjes Yoella…

Filiz,
Ja dat hou ik zelf ook wel een beetje in gedachten,maar heb soms ook wel momenten dat ik er niet zo positief over denk hoor.Hij doet zo anders en koeltjes dat het wel moeilijk is en ik het er ook erg moeilijk mee heb.Dat klote leger ook!!!

Mizz styloow,
heb he veel contact met z’n broertje?Is wel lekker dat je toch ook met iemand van zijn familie kan praten.Maar hij zal het toch vast niet erg vinden dat je hem belt in het leger??Hij zal juis wel heel verast zijn denk ik.

geen nieuwe meiden met nieuwe het leger vragen?..ahahahah

groeten

nee helemaal niemand :wink:

Groetjes!

yeah!!!1

mijn vriend is uit het leger!!! yeahhhhhhhhhhhhhh
ik ben echt zoooooooo gelukkig! het is zo onwerkelijk! Ik kan het gewoon niet geloven! yeahhhhhhhhhhhhhhhh

Lcm…!!! Wat SUPER…!!! ik ben zoo blij voor je…!!
Ga er maar lekker van genieten… :slight_smile:

Groetjes Yoella…

wat doe jij hier dan…ga maar lekker weg…!!!..:):)…ik ben blij voor je… genieten van…

groeten

Lcm… neeee je moet hier wel blijven hoor… :slight_smile: Ik wil wel weten hoe het met je gaat enz. en wat je gaat doen nu…Trouwens… ik had ergens een berichtje gevonden van jou, toen je vriend net in het leger zat… :smiley: En ?? is de tijd snel gegaan ??

Groetjes Yoella…

hey lcm Kei vet dat je vriend nu klaar is met het leger:) !!! Ik wil ook wel graag op de hoogte worden gehouden van jouw. Heeft je vriend nu meer gehoort over zijn visum of hij kan komen?

Groetjes Victoria

helemaal top lmc.!! super gewoon dat het voorbij is voor jullie, nu kunne jullie lekker samen verder…!! maak er iets van…:smiley:

groetjes

filiz

Hey Lcm,

Echt tof voor je zeg,ben ook blij voor je hoor!!!Ga er maar lekker van genieten!!
En hou ons op de hoogte

groetjes