ik ben blij dat je leuk vindt daar.
als het goed is elke zaterdag zondag vanaf 8 of 9 tot 4 of 5 uur hebben ze vrij. bij ons was het zo dat we een dag moesten kiezen. zondag of zaterdag naar buiten te gaan. ik weet niet hoe die nu is.
als je paar adress detail geeft bijvoorbeeld (Foca Deniz us komutanligi) en waar hij exact in het leger is dan kan ik voor jou opzoeken.
Kadir je hebt het er maar druk mee… Volgens mij moeten ze nu ook nog kiezen of ze zaterdag of zondag vrij willen, want mijn vriend komt ook meestal zaterdag of zondag…
Jandarma komando er egitim alayi… Is dat okey ?? Anders wil ik het ook wel morgen aan me vriend vragen… Echt heeel erg bedankt Kadir…
niks te danken… het is maar kleine moeite… het is 7 de Jandarma plekje volgens me…heb je geen post adress?..
Zo iets: 7. Jandarma Komando Er Egitim Alayi 4. Boluk’te Foca
ik denk dat ze in de landmacht. effe kijken wat ik kan vinden. maar je als je de telefoon nummer hebt hoe kan je naar hem doorverbienden krijgen. het is lastig. maar goed. dat is de andere fase…
Ja idd, het is de 7de plek… Ik heb het adres in een berichtje naar je toe gestuurd…
Is het echt zo moeilijk om hem dan aan de telefoon te krijgen ? en Kan hij mij niet gewoon bellen dan ? Hij belt wel, maar alleen op zaterdag of zondag in een telefooncel of zoiets…
gister de foto’s die sony had opgestuurd ontvangen…
zo mooi… heeft ie zich helemaal moeitje gedaan om met kiezelstenen seni seviyorum askim te schrijven. hartje erbij. en hij zit ernaast. en nog eentje…ook heel mooi… ben er zo blij mee!!
mijn vriend is allang in t leger geweest, maar hij was heel trots op een foto, daar zit hij in zijn legeroutfit en dus met blauwe pet, maar zie nergens legermensen met een blauwe pet… dus was niewsgierig wat hij dan heeft gedaan… heb t nog niet aan em zelf gevraagd, omdat dit soms gevoelig ligt… toch?
maarre, nogmaals ik vind het, ik denk ook de andere meiden, superlief dat je zo behulpzaam bent!!
Yoella…
ik heb het telefoon nummer…0090 232 814 93 57
goedkoop te bellen kij maar naar www.teledump.nl of www.telediscount.nl of www.123bel.nl ze geven een 0900 nummer die kost maksimaal 10 eurocents per minuut. goedkoopste was 123bel laaste keer. elke week bel ik daarom weet ik het… maar goed. ik hoop dat je hem kan bereiken. ik ben benieuwd.
franka…jullie zijn heel lief. die dingen wat ik uit zoek zijn niet moeilijk voor mij en kleine moete gewoon. en ik vind hier iedereen zo aardig en praten over die dingen wat ik mee gemaakt heb. leger, liefde, pijn van afstand.
over blouwe pet. laat eens effe zien. stuur me effe…ik denk dat ik nieuwe groep aan het maken ben met msn… gaaf. turkse leger liefdes hahahah… maar ja in Foca had ik jongens ze waren kapper of bakker of schoonmaker maar toch maakte ze fotos met M16 of Comando camuflajes. weet je wel heel artistice fotos… geeft niet joh… dat is kleine schattige kindergevoel. en kleine boef gaat naar leger en eerste keer in zijn leven krijg die een wapen om te schieten en leren hoe die mensen af kan maken. dat is toch bizaar. als je effetjes denk. je kan gek worden als je dat echt niet wil. dus blouwe pet of roze pet allemaal helpt voor schauduw…:):).
ik weet niet wie er hotmail heeft maar als jullie hotmail hebben , kunnen we via msn ook contact houden. mijn adres [EMAIL=“Kadir_sert@hotmail.com”]Kadir_sert@hotmail.com
ook wie is online>?
via internet kon ik niet vinden het telefoon nummer …daarom smsde ik naar mijn broer of hij kan het vinden. hij is gevonden
Maar je moet meer geven…ik bedoel waarschijnlijk zijn er meerdere leger base in het centrum van Mus.(sory hoor ik zag jouw bericht net…) ik was aan zoeken via internet sommige turkse paginas… het is echt moeilijkals je niet zoveel hebt. als je compleet adres hebt geef me het alsjeblieft. dan kijk ik of ik wat kan vinden…
groeten
je gaat niet geloven maar ik heb iets van 180 fotos gevonden over Mus/merkez…effe kijken of ik paar telefoon numers kan vinden… http://www.bulvargsm.com/mus_resimleri/
groeten
Kadir…
P.S.: waar is iedereen.? gingen jullie uit…zaterdag natuulijk…:):)ehehe ik ben de oudje…ik zit achter de PC…:):)…
Heeel erg bedankt Kadir… Weet je ook wanneer ik het beste kan bellen ? Ik zit nu te wachten op hem… op msn… Haha… Ik hoop dat hij nog even komt, want normaal belt hij altijd even…