Het Turkse leger

haha jaaa zker wat anders dan wij dachten… maar ja t kan nog komen want hij stuurt t nog een keer :wink:

ja 3.5 week ongeveer doet t erover!! dus morgenmiddag maar even 1 kopen denk ik, maar de priorityzegels zijn hierzo op…

Groetjes Franka

:@ mizz Mijn brief is ook nog steeds niet aan gekomen, al 4 weken onderweg. Hoe lang is die brief bij jou al onderweg?

Mijn kaarten deden er 3.5 week over… maar die moesten niet naar t leger… weet niet of dat verschil maakt…

Groetjes!

Duurt dat het echt zo lang voordat een kaart aankomt???Als ik een kaart naar zijn huis adres stuur duurt het een 1,5 of 2 weken,worden de kaarten voor het leger soms achtergehouden ofzo???

Ik stuurde em ook niet naar t leger hoor, maar naar zijn huis… een kaart met wat foto’s dr in en hij had em na 3.5 week misschien had hij em wel wat eerder, maar ik reken toch echt op 3 weken hoor!!

Mijn brief is nu 3 weken onderweg… duurt wel lang…
Ik had het met priority gestuurd… en jullie ??

Groetjes…

ik vind t echt zo lang duren allemaal de post!!! bah!!!
ik snap niet dat dat allemaal zo lang moet duren!!
ik ben idd heel gelukkig dat ik hem over 3 weken alweer zie!!
hij moet nog 12 maanden in t leger zitten dus de eerste drie maanden hebben we al achter de rug!! jippie!!

groeten myrna

OO lekker myrna dat je je vriend over 3 weken al weer ziet,dus je kan lekker gaan aftellen.

Ik heb vanmorgen vroeg een mailtje van mij (ex) vriend gehad,maar deze was zo koeltjes,maar ik wil en kan hem nog steeds niet vergeten,ik wil eerst face to face met hem gesproken hebben voordat ik er echt een punt achter wil zetten.Ik hoop dan wel dat hij mij laat weten wanneer hij verlof heeft,zodat ik naar hen toe kan.

@turkije lover…als hij je nog mailt…wil dus zeggen dat ie nog aan je denkt…ik denk dat hij gewoon zelf niet zo goed wat ie wil, met dat leger nu enzo…ik zou idd ook vragen wanneer ie vrij heeft en dan naar m toe gaan om een goed met m te praten…;)ik heb zo het gevoel dat het wel goedkomt…!!

groetjes

filiz

turkije lover…

ik ben het eens met filiz! Ik heb van mijn vriend gehoord dat veel jongens het uitmaken voordat ze het leger in gaan omdat ze bang zijn om je kwijt te raken willen ze het liever zelf afsluiten…dont ask me why!maar het is zo. Ze willen het je besparen en het ook zich zelf besparen…ze denken vaak dat het moeilijker is als je een relatie hebt dan geen relatie in het leger. Hij zal er snel achter komen dat hij juist iemand nodig heeft…hij mailt je en dat is al een klein teken toch?

succes ermee

Hoi,

Ik hoop zelf ook dat hij zich nog bedenkt,lijkt mij ook niet makkelijk in het leger hoor.Maar voorlopig zegt hij dat hij wel vrienden wil blijven,dus ik weet echt niet wat ik ervan denken moet!!!
Jullie zijn hier wel positief dus daar denk ik dan maar aan.

groetjes

:smiley: Altijd prositief blijven he…

Ik sprak gister met mijn schoonbroertje, z’n vriendin… Ze was “very sad” omdat hij in het leger zit, etc. ( je kent dat wel :wink: ) Terwijl ze eigelijk blij moest zijn, ze had de dag ervoor 2 uur lang met hem gepraat op msn en hij had haar ook nog is gebeld !!!

Zo was ik dus eerst ook, maar na 1 maand niet met hem gepraat te hebben… ben ik al blij als hij 1 min. op msn komt…

Groetjes Yoella…

ik was ook in het leger en ik was zelfs getrouwd met Leonie toen. het was helemaal moeilijk. soms kwamen brieven zo laat en in een keer. en ze moeten het opennen en lezen.(ze doen voor alle brieven) maar ja ,een brief met engels. nou er waren weinig mensen om te vertalen natuurlijk…:)…en als ze belt weinig mensen om te snappen naar mij door te verbinden…het leger was niet zo moelijk maar dat voor dingen waren echt klote. en absuluut geen mobile telefoon.

ik wens jullie succes. als jullie vragen hebben, kunnen jullie altijd vragen. ik zal proberen mijn beste te doen om te helpen.

groten

Kadir

hallo Kadir,

Er zijn niet veel Turkse mannen die op dit forum reageren. Jij belicht de dingen weer van een heel andere kant. Dat is ook best eens goed. Wie weet wat we nog van je leren.
Welkom en veel plezier op “ons” forum.

Cok selamlar, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

hey ik heet ook leonie:) maar in jouw geval was het een andere hihihi grappig…ben je nog steeds met haar getrouwd?

ik vind het ook best wel grappig hoor. ik lees die dingen wat we mee gemaakt hadden. en ik weet dat ik zoveel info kan delen met jullie.

ja we zijn nog steeds samen en we hebben een kindje. die is bijna 2…:slight_smile:

x

Kadir

Pfff… :mad: Die brieven…!! De een is al bijna 4 weken onderweg… was een nieuwjaar kaart… whaha, wel stom als hij die nu nog krijgt… Ik ben benieuwt als hij die nog krijgt, voor zijn eerste verlof… ( 4 februari )

Groetjes Yoella…

Hay Kadir…
Wanneer heb jij in het leger gezeten ?? en waar ??

Groetjes…

ik was in Foca/ Izmir underwater comando training centrum…het was 2000…en jouw vriend?

Nee echt ??? :slight_smile: Mijn vriend zit daar nu ook…!! Hoe heb je het daar gehad ?? Mijn vriend vind het “not bad”… Terwijl zijn broertje het echt vreselijk vind…

Groetjes Yoella…