Het Turkse leger

eigenlijk zouden wij gaan trouwen als hij uit het leger zou komen,maar helaas heeft mijn vriend het voordat hij het leger inging uitgemaakt,zoals ik jullie al verteld heb.Dus voorlopig geen toekomst plannen :frowning:

hey yoella,

Mijn ouders en familie en vrienden staan achter mijn beslissing en vinden het erg knap van me om te zien dat ik echt een grote stap durf te nemen om voor mijn eigen leven te kiezen. Tuurlijk vind iedereen het jammer omdat we elkaar veel minder zullen zien maar iedereen heeft wel gelijk een vakantieaddresje :slight_smile:

het zal soms wel moeilijk worden…had ik ook af en toe toen ik stage liep in turkije…dan miste ik vooral mn sociale contacten…lekker naar vriendinnen en lekker shoppen met mn moeder…maar ja je moet het tegenover elkaar afwegen.

Ik persoonlijk heb niks met Nederland…heb ik altijd al gezegt…Heb altijd geroepen dat ik naar t buitenland wilde:) alleen familie en vrienden laat je achter en dat is best moeilijk.

maar heb hele lieve ouders en vrienden die me onwijs steunen…ik kon het niet beter treffen.

Yoella…praat er nog niet te veel over met je vriend…hij zit nu in het leger en vraagt alle begrip van jou…hij kan niet helder denken en realistisch denken dus moet je dit belangrijke onderwerp aan snijden wanneer je denkt dat jullie er aan toe zijn.

x

Hay lcm…

Wat super dat je ouders, vrienden… enz. allemaal achter je staan… :wink: idd vakantie adresje is voor hun nu geregelt… haha… Kan je al dingen regelen om hem naar Nederland te laten komen voor vakantie ?? ( omdat hij in het leger zit… ) Denk ik dat het allemaal wat lastiger is daarom…

Mijn vriend begon dat onderwerp over later… en ik heb dat gesprek maar gestopt en gezegt dat we het daar later wel over hebben… want ik merkte ook dat hij heel anders was… Zaterdag kan ik weer met hem praten, afwachten hoe hij dan is… ( Maar hij is nog altijd lief hoor… :slight_smile: )

Vandaag weer een brief op de post gedaan… Mijn vriend zit ook nog te wachten op de andere brief die ik gestuurd heb…:mad: pff… wat duurt dat lang zeg !! Bij jullie ook ??

Groetjes…

:@ mizz

Ik heb ook een brief gestuurd hij heeft het ook nog steeds niet gehad:mad: die is al bijna 4 weken onderweg. Maar ik had tpg gebeld zeggen ze dat die nog kan aankomen omdat ze een achterstand hadden door de vele kerstkaarten rond kerst. Ik hoop dat die brief nog aan komt. Ik ga nu een pakketje sturen met een kadotje voor valentijn maar wel naar zijn huis adres die krijgt ie dan wel waarschijnlijk en hij heeft verlof als het ongeveer bij hem aan komt:) .

Gaan jullie naar je vriend ook iets sturen voor valentijn? Nog een beetje vroeg maar weet ik ten minste da het bij mij op tijd aankomt je weet maar nooit met die turkse post:confused: .

groetjes Victoria

@lmc…voor jou gaat het nu wel heel lkkr snel he…!! wou dat wij alvast zo ver waren!! moet heerlijk zijn om je op je emigratie te kunnen richten…en dan lkkr voor altijd samen…!! meid…een beetje jaloers ben ik wel hoor;)maar ik vind het ontzettend tof voor je. en echt geweldig dat je je vrienden en je familie achter je hebt staan.
mijn moeder is zich er ook op aan het voorbereiden dat ik waarschijnlijk over 2 jaar voor een paar jaar naar tukije gaan. haha miss een beetje vroeg maja.!! vorig weekend heb ik mijn vriendinnen over soner verteld en ze namen het allemaal super goed op…waren ook al druk aan het plannen wanneer ze zoude komen…

@mizz…ik zou mn brieven aangetekend opsturen. je betaald er meer voor maar je bent er zeker van dat ze aankomen. toen ik net terug was van vakantie in oktober heb ik mijn vriend foto’s opgestuurd. toen ben ik heel onverwachts naar hem toe gegaan. en een dan naar mijn komst, precies 1 week nadat ik de foto’s had opgestuurd, zijn we ze samen gaan ophalen.

@victoria…ik weet niet of ik iets opstuur…zou geen idee hebben wat! wat geef jij je vriend. parfum gebruikt ie vast niet in het leger, neej zou geen idee hebben…

groetjes

filiz

@yoella: het is zeker lastiger nu hij in het leger zit om alles te regelen, maar we doen ons best:) En het is heel normaal dat je je vriend ziet veranderen…of moodswings heeft zoals iemand die zwanger is hahaha!
En die brieven kunnen idd heel lang duren.

@ victoria: ik heb vorig jaar een grote kaart gekocht met muziek erin van grease your the one that i want oeh oeh oeh :slight_smile: en die kwam precies rond valentijn aan. Was wel grappig want die kaart werd gecontroleerd etc…en er zat iets diks in vanwege die batterij van de kaart. Toen riep de hoogste officier mijn vriend en vroeg wat dit was…dus mijn vriend bekeek het en zei dat het van zijn vriendin was voor valentijn. Die officier dacht dat er iets van een bom in zat hahahahahaha…hij drufde hem niet open te maken! Te hilarisch niet…

Ik zou wel uitkijken met pakketjes…alles word gecontroleerd in t leger en ze laten niet altijd alles door…

@filliz: ik hoorde ook altijd zulk soort verhalen toen mn vriend nog het leger in moest of hij zat er net in waar ik jaloers om was…wel goed bedoelt hoor maar toch wou je dat je in een tijdmachine kon stappen en verder zou kunnen reizen naar de toekomst:) maar voor iedereen komt zn tijd…klinkt heel cliche maar ik heb er ook meer als 4 jaar op moeten wachten…het is het wachten zeker waard!

Grappig te horen dat je moeder er ook al van uit gaat dat je naar turkije gaat! Zo heeft mijn moeder ook altijd gedaan! Ze knuffelt mij nu extra veel en doet leuke dingen met me omdat we dat straks niet meer zo snel kunnen doen.
Mijn vriend is wel heel lief voor mij…hij zei: als je gewoon ff naar huis wilt stuur ik je gelijk met het vliegtuig…je moeder hoeft zich daarover geen zorgen te maken:)

:@ filiz Ik heb hem een grootte kaart met muziek gestuurd, echt grappig. Ik wist ook niet wat ik allemaal zou geven parfum heeft ie al weleens van me gehad. Ik ben naar gewoon gaan shoppen en ben van alles leuks tegen gekomen, een lolly in de vorm van een hartje, zeep in de vorm van een hartje, een kussentje in de vorm van een hartje met I love you erop en een sleutelhanger en hij krijgt de helft met mijn voorletter er op en ik heb de andere helft. Wat leuke kleine dingetjes ik wis ook niet wat ik moest geven.

:@ icm Leuk dat je ook een kaart met muziek hebt gestuurd, heb ik ook gedaan. Maar ik stuur het niet naar het leger maar naar zijn huis adres, want mijn vriend heeft verlof begin feb en kon dus wel wat makkelijker die kadotjes daar heen opsturen.

Wat hebben jullie vorig jaar van je vriend gehad voor valentijn? Ik kende mijn vriend toen nog niet we zijn pas een half jaar samen.

hey,
Ik wil mijn (EX) vriend ook wel wat sturen voor valentijn,kan hem toch nog niet vergeten en wil toch echt voor hem gaan.

Lcm weet jenog waar je die kaart van jou vorig jaar gekocht heb??Leuk dat jullie de stap gan nemen en dat jij daar gaat wonen en dat iedereen ook achter je staat,dat geeft je een extra lekker gevoel natuurlijk!!!

groetjes

hey turkije lover:

die kaart heb ik gekocht op utrecht centraal…je kunt overal die muziekkaarten kopen. Bij de ako of bij andere boeken/sigarenwinkeltjes

bedankt Lcm,ik zal eens kijken,ik heb ze namelijk vorig jaar in mijn plaats niet gezien.Wil hem toch een kaart sturen,tis voor hem ook niet makkelijk in het leger.

vind het een erg leuk idee die geluid kaarten…!!
ga ik miss oo kw el doen;)

@Imc…hahaha…jahh heel hilarisch…zie je iedereen al dekking zoeken.waahh een BOM!! haha is het dan een valentijnkaart…super!!

groetjes

filiz

ja idd hahaha was erg lachen!

Ik had mijn valentijnskaart met geluid gekocht bij de Expo, daar hadden ze wel leuke liefdes kaarten:) .

Shit… :mad: Ik kom net uit school, kijk ik op me telefoon… 1 oproep gemist… en jaaah hoor, natuurlijk precies mijn zwager… ( ook in het leger ) Maar met z’n eigen mobiel… :slight_smile: En eerst lag die nog thuis, dus ik denk dat hij die nu bij zich heeft…

Jaah… bij de Expo heb ik ook leuke kaarten gezien… Ik heb een zakje met hartjes snoepjes gekocht… met i love you, i miss you erop enz. En een kaart gekocht, waar dus ook die hartjes opzitten… :slight_smile: Maar dat is eigelijk niet speciaal voor valentijn…

Groetjes Yoella…

ik ga mijn valentijnkadeautjes gewoon aan mijn vriend geven want ik zit dan in turkije!!! ik vertrek 4 feb en kom de 14de weer terug dus de dag zelf zijn we niet samen maar de 10 dagen daarvoor wel!! en dan maar duimen dat de tijd heel snel gaat voor zijn volgende verlof!!!

groetjes myrna x

ik ga op zoek nar de kaart met muziek van Grease,hoop dat ze die dit jaar ook hebben,en anders maar een andere hele leuke kopen.Maar mag je naar het leger ook pakketjes sturen dan,dacht eigenlijk dat dat niet mocht of ligt dat er aan waar ze zitten??

Myrna,Lekker dat je 10 dagen naar je vriend kan,hoe lang moet hij nog in het leger???

Mijn vriend heeft ook 4 februari 10 dagen vrij van het leger… Alleen helaas kan ik daar dan niet heen…

Hee…

Heeft t broertje van Selman je gebeld!! Maar niet gesproken dus…

Ik was aan t werk dat je t me vertelde… K3 aan…dansen en doen in de klas haha…

Ik moet binnenkort ook maar even kijken voor een leuke valentijnskaart…

Groetjes Franka

Ow en Yoella… in de mail, moest ook nog een foto van Os staan!!

@mizz…leuk van die hartjes…!!

@myrna…ohh wat super dat je in februari naar je vriend toe kan…!! echt helemaal geweldig:D:D

kusz kusz

filiz

Heyy Franka… :slight_smile:
Dan moet je wel snel zijn, met die valentijnskaart… de post doet er erg lang over… Mijn brieven zijn nog steeds niet aangekomen…

Oww… whaha :slight_smile: Dat is heel wat anders dan wat wij dachten… :smiley:
Wel jammer dat je die foto niet kan zien… Dan moet ie toch nog maar een keer op msn komen…

Groetjes…