Goedkope vluchten binnen Thailand en de regio (aanrader!!)

Hallo Aukje, stuur een mail aan Bee van Kamala Thai Style Apartments (thai.style.apartments @ gmail.com) Dit zijn mooie ruime appartementen zo’n 500 meter bij het heerlijke strand vandaan. Zie ook de accommodatie forum van deze site. Er zijn 2 zwembaden de slaapkamer en de woonkamer zijn ongeveer 22,5 vierkante meter groot en daarbij zitten dan nog de badkamer (met warm water douche) en het keukentje met warm water koken, bestek, copjes en borden, magnetron, 2 pits gasstel en een grote koelkast. Er zijn scooters te huur en indien voorradig fietsen te leen. Ze doen ook je was voor THB 60 per kilo inclusief strijken. De appartementen liggen lekker rustig aan het einde van een doodlopende straat. Groet, Chris. :vak02:

AirAsia heeft momenteel weer een aantal promo-tarieven…

Boekingsperiode: nu - 6 september 2009
Reisperiode: 11 januari 2010 - 30 april 2010

Hieronder een aantal van de bestemmingen met de all-in fares (exclusief bagage), van/naar Bangkok Suvarnabhumi:

DOMESTIC

• Chiang Rai (CEI): vanaf THB 399
  • Surat Thani (URT): vanaf THB 399
  • Udon Thani (UTH): vanaf THB 399
  • Chiang Mai (CNX): vanaf THB 599
  • Krabi (KBV): vanaf THB 599
  • Phuket (HKT): vanaf THB 599

INTERNATIONAL

• Phnom Penh (PNH): vanaf THB 999
  • Hong Kong (HKG): vanaf THB 1399
  • Denpasar (DPS): vanaf THB 1399
  • Penang (PEN): vanaf THB 999
  • Yangon (RGN): vanaf THB 1199
  • Taipei (TPE): vanaf THB 1399 (vanaf 25 september 2009)
  • Ho Chi Minh (SGN): vanaf THB 999
  • Hanoi (HAN): vanaf THB 1199

Hier vind je meer info !

dat meen je niet dat je voor 13 euro van Bankok naar Phuket kan vliegen ?

Dat zijn uitzonderingen, maar de gewone prijzen met met name Air Asia en Nok Air zijn prima.

Weet iemand of er, adv vorige acties, nog kortingen te verwachten zijn op Air Asia vluchten van januari en februari 2010. Of moet ik de vluchten nu al zo snel mogelijk boeken?

Er zijn nu promo’s bij AirAsia boekbaar tot 1 nov 2009 naar diverse locaties in die regio. Hoe je het ook wendt of keert haast is geboden.

Groet,
Joe

Ik ben niet helemaal duidelijk geweest. Ik zoek een retourtje naar Yangoon vanuit Bangkok in de periode januari-februari 2010. Is er een kans dat daar ook nog promo’s van komen of is het idd het idd beter om deze nu al te boeken.

Moeilijk van tevoren te zeggen of er voor januari/februari 2010 nog promo-tarieven naar Yangon komen.
Je kan er natuurlijk op blijven wachten, maar komt er geen promo-tarief dan heb je kans dat je meer voor je ticket betaalt dan de prijs zoals die vandaag geldt…

er komen zeker nog aanbiedingen-maar je weet nooit wanneer-hoeveel. de periode rond Chin. Nw Jr-google voor dates 2010-nooit-dan gaan de prijzen juist omhoog. Overigens; tel je centen-als je nu een al lage prijs vindt (ik betaalde ooit rond de 40 EUR voor dat retour) dan zal ook een superpromo daar hoogstens 5/10 EUR afsnoepen-en daar ga je op wachten met groot risico dat het meer wordt? WEL heel goed op de xtras letten-opgegeven bagage kost extra-die verzekering kan je gewoon deleten.

Ik ben onverwacht eerder uit Zuid-Oost-Azië terug naar Nederland gekomen.
Ik heb nu nog 4 ongebruikte tickets, waar ik helaas zelf geen gebruik meer van kan maken.

• Bangkok - Bali
    op 21 december 2009
    vliegtijden: 06.15- 11.25 (200 euro)

• Bali - Kuala Lumpur
    op 17 januari 2010
    vliegtijden: 06.05 - 09.05. (50 euro)
    bagage 20 kg.

• Kuala Lumpur - Londen
    op 19 januari 2010
    vliegtijden: 15.50 - 21.50 (300 euro)
    bagage 20 kg.

• Londen - Weeze
    op 20 januari 2010
    vliegtijden: 07.30 - 09.30 (30 euro)
    1x ruimbagage

Heb je interesse, in alle of 1 van de tickets, laat het me weten, dan kunnen we het een en ander regelen m.b.t. de prijs en de omboekingskosten. [EMAIL=“annickoverkamp@gmail.com”]annickoverkamp@gmail.com

Let op: Air Asia-tickets die voor een promo-tarief zijn geboekt zijn niet ten alle tijde wijzigbaar wat de naam betreft:

Certain selected promotional fares do not allow for a name change. Please refer to fare rules that can be found in your flight itinerary.

Bij de hierboven genoemde tickets kan de naam tegen betaling worden gewijzigd.

Oke, hardstikke goed :slight_smile: !

Hey ik ben tussen 5/12 en 15/04 in Thailand en kom graag langs. Kun je me in een private message adres gegevens en nummer sturen?
Ben laatste dingen aan het regelen.

Dank je wel, tot ziens, groetjes, Muriel Verkaart

Houzz is hier een halh jaar geleden voor het laatst geweest. Dus het kan even duren voor je antwoord krijgt, mogelijk ben je al weer terug in Nederland.

Heeft er iemand ook tips, als je op doorreis gaat naar Australie?
Ik start mijn reis eerst in Zuidoost-Azie en wil half mei naar Australie vertrekken. Ik denk erover om mijn vlucht daar pas te boeken, omdat het wellicht goedkoper is. Heeft iemand daar ervaring mee? En welke stad/plaats is dan het goedkoopst om op te vliegen?
Alvast bedankt!!

groeten Birgit

AirAsia biedt ook lowcost tickets aan van bijvoorbeeld Bangkok of Kuala Lumpur naar Australie. Zie de website van Air Asia: www.airasia.com

Dank je voor de tip. Weet je toevallig of het uitmaakt als ik pas daar boek, dan ben ik namelijk wat flexibeler in de data. Of wordt het dan duurder? Alvast bedankt!

Airasia werkt met het systeem hoe eerder je boekt hoe goedkoper het is. Dus ja het kan soms raadzaam zijn om van tevoren te boeken.

klopt maar das niet alleen met asia air.
heb 3 mnd geleden geboekt van krabi naar bkk voor 2 pers. 45 euro.
mijn vriendin moest onverwachts naar huis zelfde vlucht 50 euro voor 1 pers.