Ok Hr. Numan,
Bedankt voor uw reactie. We zoeken verder wat te doen.
groet
Ok Hr. Numan,
Bedankt voor uw reactie. We zoeken verder wat te doen.
groet
Euhhmmm ik kijk nt effies op Asia Airways… maauuu kloppen die prijzen ???
ik bedoel… :
Going Out
http://booking.airasia.com/skylights/images2/arrow_right.gif
Siem Reap(REP) to Kuala Lumpur LCCT(KUL) 12 Nov 2007 Departs 1135 Arrives 1440 AK 847 49.50 US
???
is dat nou echt zo goedkoop ?? is wel een enkeltje hoor…
maar ik wil dus in 1 maand :
Bkk
Chiang Mai
Siem Riep
Kuala Lumpur
en dan vanaf Kuala Lumpur met de trein naar Krabi
daar naar Kho Sumai, vanaf Kho Sumai enkeltje naar BKK …
maar die prijzen vallen me echt giga mee gewoon, als ze kloppen,
ik heb doorgeklikt maar dit is inc taxes and fuel costs enzo,…
iemand ervaring hier mee???
Fer…
Ja hoor, je kan er vanuit gaan dat die prijzen kloppen. Zowel AirAsia als NokAir zijn prijsvechters, dus enigszins te vergelijken met bijvoorbeeld Easyjet en Ryanair hier in Europa…
Heb zelf ook al een aantal maal met AirAsia gevlogen voor 99 Baht (zo’n 2 euro), wel exclusief taxes…
Prijzen kloppen helemaal; Heb deze maand nog met (Thai) Air Asia gevlogen. 3 retour tickets voor nog geen € 140.00 waarvan meer als 90% opgaat aan taxes enz. Zie het maar als de Ryanair van het verre oosten.
groet,
Joe
WOW!!! :zon02::zon02::zon02:
okay, en als ik nu in siem riep aankom, en besluit daar 3 dagen te blijven en meteen wel alvast een ticket te boeken naar Malaysia (K.L.)
komen er dan extra kosten bij ? of is het dan echt veel duurder?
Dit zou ik willen weten omdat ik dan mijn berekeningen wat beter kan indelen…
Wel echt te gek als je al van te voren boekt dat het zo goedkoop is…
hoop dat het “last minute” ook goedkoop is… aangezien ik helemaal geen data’s weet nog…
ik hoor het wel,
in iedergeval SUPER bedankt voor de zeer snelle reacties!!
Fer :dope:
Op de website van Air Asia kan je vaak kiezen uit verschillende vluchten naar dezelfde bestemming, maar met een anderen vluchttijd. overdag zijn de prijzen vaak hoger, dan aan het begin of het eind van de dag; ik zou zeggen pak het verschil en je weet het. Maar waar spreken we over, niet meer als een paar honderd baht (taxes blijven hetzelfde). Als je voor elke 100 Baht = € 2.20 aanhoud, dan blijven de prijzen een lachertje.
Groet,
Joe
ja idd, alleen wat ik me afvraag…
kan je alleen online boeken, want heb namelijk geen credit card… nogal vervelende ervaring mee opgedaan…
kan ik bijvoorbeeld ook gewoon in een tourdesk dat soort vluchten fixen??
en dan iets van 1 tot max 3 dagen van te voren…
Chiang mai >> Siem Riep
Siem Riep >> Malaysia (kuala lumpur)
gaat het om want dat is net wat te lang voor met de trein…
ik hoor het wel ![]()
Wel tof forum dit… erg behulpzaam allemaal
zo snel en al 3 reacties
Groetjes
Fer
Jammer om te horen, dat je slechte ervaringen hebt met creditcard betalingen. Ik doe eigenlijk niet anders en heb tot nu toe geen slechte ervaringen met de diverse (Thaise) sites gehad. Je kan bij de diverse lokale tour-operators ook tickets van Air-Asia boeken… maar nog steeds geldt hoe eerder je een ticket reserveert/koopt, hoe goedkoper de prijs.
groiet,
Joe
Ja als ineens je credit card gejat is met nog wat andere dingen… wordt je niet echt vrolijk van… uiteindelijk alles wel weer goed gekomen maar 100% vertrouwen der in heb ik niet (creditcard werken wel goed daar niet van maar als tie gejat is heb je een dik probleem… geen zin in dikke problemen in die maand)
Maar iemand ervaring hierin met hoeveel het scheeld?
is dat bijvoorbeeld 20 euro op een ticket? of praten we echt over meer dan 100 euro verschil??
Greets
Fer
wij zijn voornemens om komend jaar naar Thailand te gaan en maken daarbij ook binnenlandse vluchten.
Kan iemand ons vertellen of er veel prijsverschil is tussen het boeken via internet of het rechtstreeks boeken van een binnenlandse vlucht op de luchthaven bij een reisbureau?
Graag reacties svp.
Hoe later je boekt, hoe groter de kans dat de gewenste vlucht vol is!
wat is de reistijd tussen de twee vliegvelden in Bangkok.
onze aankomst in Bangkok op vliegveld Donmueang is 17.40
onze terugvlucht naar nederland is vanaf vliegveld Suvarnabhumi om 23.40u
redden we dit?
groeten, Jolanda
Tijd zat, ondanks de dikke spits. Je hebt ongeveer een half uur nodig om DonMuang af te komen, vervolgens moet je 2 uur van te voren inchecken… dan heb je 3½ uur om je tussen de 2 vliegvelden te bewegen - neem de taxi, lukt altijd.
Groet,
Joe
thanx! ik ben gerust gesteld
groet, Jolanda
ps we vliegen van Trang naar Bangkok met Nok Air. de boeking was zo geregeld (op www.nokair.com). dankzij tips op dit geweldige forum.
Bangkokair is een boutique-airline met bijna het alleenrecht op Koh Samui… en daar moet je dan voor kiepen. Als je echt budget wil reizen moet je de nachttrein naar Surat Thani nemen (scheelt een hotel overnachting) en dan de boot naar Koh Samui. De nachten voor de parties hoef je niet te reserveren, boten zat die je er heen willen brengen (kunnen wel vol zitten). Backpackers hebben tevens geen moeite met overnachten, dus daar hoef je ook niet voor te reserveren.
Groet,
Joe
Online reserveren van een binnenlands vliegticket zonder credietkaart is mogelijk. Je besteld je ticket via de website, krijg dan vervolgens op je mobiel een sms met een code en bevestiging van je reservatie, met deze gegevens ga je vervolgens naar een Seven/Eleven op de hoek van de straat en betaal daar je ticket.
Poep simpel…
Nb Ik spreek hierover een 1-2 Go ticket!
Hoi Peet,
Zie een reactie op je andere berichtje mbt AirAsia ook hier:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=214930#post214930
Hallo Peet,
Nogmaals:
…others (international) en dan je postcode.
Inchecken is 2 uur van te voren (de counter wordt opdat moment pas toegewezen).
Heb geen vertraging ondervonden op mijn vluchten.
Groet,
Joe