Ja deze twee had ik inderdaad ook gezien. Emirates is inderdaad een drama dan toch liever iets meer betalen en dan rechtstreeks. Ik wacht het nog even af wie weet komt er nog een hele leuke aanbieding voorbij.
Wellicht, maar ik acht de kans vrij klein. Tijdens de kerstperiode worden de stoelen over het algemeen wel goed gevuld, dus zal een airline niet zo heel snel een aanbieding in de markt zetten… Maar wie weet…
Moest ik van jou zijn Rik,dan zou ik (de prijs die Dave heeft vermeld897euro)Dit ticket vastleggen,want voor die periode zul je praktische niets goedkoper vinden!
Plus,hoe langer dat je wacht hoe moeilijker dat het gaat worden om nog een ticket te bemachtigen/of je moet je eigen blauw betalen!
Eerlijk gezegd,spreek voor eigen rekening:ik zou niet aarzelen.
In iedergeval nog veel succes met je zoektocht naar goedkope tickets!
Jij zegt het ik dacht het net ook hoor.Hoe langer ik wacht hoe moeilijker het gaat worden (en duurder) straks na deze dag hard werken lol2 meteen maar lekker boeken. Dan maar iets meer maar dan in ieder geval wel Nieuwjaar vieren met de familie :chin:
Thanks Rik
Groot gelijk Rik ! Bevalt het je vriendin een beetje in Alkmaar? Waar komt ze precies vandaan in Thailand?
iK boek me ticket eind septemeber begin oktober voor 28-12-2010 heen en 02-02-2010 terug…Ik zie wel of ik een mooie aanbieding tegen kom?
En nu ff ontvangen bij Dave!!lol2lol2
Alle gekheid op een stokje Rik,gewoonlijk als ik vliegtickets besteld voor december,doe ik dat gewoonlijk in het voorjaar!!(dan ligt alles open qua:prijzen!)
Ben nu al volop aan het zoeken voor Mei 2011(en het zal met Egyptair zijn)voor een belachelijke prijs van 472euro.Voor December zal wel wat andere koek zijn,maar ik heb hier op wwz een goede vriend die me daarwel zal bij helpen!!![]()
Ja het bevalt heel erg goed hoor,ze vind zelfs het weer:zon02: ok haha. In het begin moest ze wel eventjes wennen,alles is natuurlijk wel hel erg anders als in Thailand. Maar goed dat ging haar erg goed af.Nu is ze goed bezig met haar Nederlandse taal(zelf studie). Ze woont en werkt zelf in BKK maar komt uit Si SaKet.
Goed om te horen dat ze het hier naar haar zin heeft ! En het weer…wacht maar tot ze hier een keer in de winter is met sneeuw en ijs ![]()
Mijn vriendin vond het toch maar vreemd om op bevroren water te staan…
Ja heerlijk hoor is toch iets heel spannends een totaal nieuw land met nieuwe ervaringen. Dan is het afwachten of het allemaal wel bevalt. Ik kan me het helemaal voorstellen hoor. Ze wil heel erg graag sneeuw en ijs zien en voelen. Maar goed vd week werd het iets frisser,en toen ik aangaf dat het in de winter nog veel kouder is werd het al iets minder haha. Maar als ze terug is gaan we de mvv opstarten dus als de IND een beetje meewerkt kan ze haar winterjas aantrekken :lol:
Hoi Rik, Mijn vriendin komt ook uit Si Saket,namelijk in Phrai Bueng,zo’n 35minuten van Si Saket!!
Wat vind jij van het stadje Si Saket,ikzelf vind het daar maar een saaie bedoening,buiten de avondmarkt aan het treinstation is er praktisch niets te zien in het stadje!!
Ik ben er nog nooit geweest,in December gaat mijn eerste keer worden. We zijn samen al vaker weg geweest maar dan gingen we naar Ko Samet etc. Nu dus een week naar Si Saket (het dorpje ligt er ook een 30/45 min. vandaan maar ben even de naam kwijt)om kerst en nieuwjaar te vieren met haar familie en daarna gaan we door naar?? Maar ik had inderdaad al begrepen dat ik mezelf er niet al te veel bij moest voorstellen.
Nu dinsdag zijn er akties bij Air Asia (09-11-2010 ).
Succes Frank.
heel zeker daarmee opletten, de lange vlucht max 20 kg en dan kom je aan en vlieg je met bv nok air en daar sta je dan, te veel kg. en dan moet je bijbetalen. tickets boeken thuis via internet en erop letten dan je de kg aanpast.
Groeten,
Eddy
ps: wij vertrekken op dinsdag 16 nov voor 6 weken naar Thailand, naar ons huisje in nong bua lamphu waar het nog niet veel geregend heeft.
Er zijn weer aanbiedingen bij Air Asia !
Wees vlug!
succes
Hallo, ik probeer nu een vliegticket te kopen via airasia.com helaas werd de verbinding verbroken net op het moment dat ik probeerde te betalen. Weten jullie of ik meteen een mail krijg als ik heb geboekt? ik heb namelijk geen mail gekregen dus ik denk niet dat de boeking rond is
Hallo Niels,
Je krijgt inderdaad onmiddellijk een mail van ze met allerlei vluchtgegevens.
Heb 3 weken geleden geboekt en betaald en kreeg meteen een reactie van ze.
Even later de tickets per opvolgende mail.
Auk>>>
Opnieuw acties bij Air Asia .
AIR ASIA PROMO!!!
Heb net binnenlandse vluchten geboekt voor juli 2011
Bangkok - Chiang Rai 675.5 bath pp
Chiang Mai - Bangkok 875.5 bath pp
inclusief bagage 20kg:cheer:
Weet iemand of er binnenkort weer vanaf Bangkok gevlogen gaat worden op Ranong?