Goedkope vluchten binnen Thailand en de regio (aanrader!!)

Bedankt voor je reactie CXXIS. We denken er nu over om door te vliegen naar Phuket. Daar is het nu wel 100% veilig.

Dames en heren ik heb een vraag over de betaling bij Air Asia.
Ik probeer 2 enkele tickets te boeken voor Chiang Mai - Bangkok op 15 augustus. Ik heb echter geen creditcard… Is het mogelijk om met een Rabo reader van de Rabobank te betalen?? Ik krijg het niet echt ontdekt op de site.
Hoor het graag!

Dave kan je hierbij helpen .

Succes

Helaas heb je inderdaad een creditcard nodig om een vliegticket van Airasia te boeken via internet deze moet wel op je eigen naam staan. Het enige wat je dan zou kunnen doen is als je in Thailand bent het vliegticket boeken alleen betaal je dan vele male meer.

Dit is inderdaad een probleem op het moment, via de Air Asia website betalen met Raboreader lukt niet.

Zoals ik altijd doe ik stap gewoon een lokale ries bureau binnen en boek een ticket… maakt mij niet uit wat het kost… en het hangt voglens mij ook van het seizoen af…

Sinds kort is het bij NokAir (www.nokair.com) ook tickets te boeken naar Koh Samui & Koh Pha Ngan.
Je vliegt dan vanaf Bangkok (Don Muang) naar Nakhon Si Thammarat, vervolgens met de bus verder naar de pier in Surat Thani en vanaf daar verder met de Hi-speed Catamaran naar Koh Samui of Koh Pha Ngan.

Zie dit topic of de website van NokAir.

hallo,

weet iemand of er ook een vlucht van thailand naar birma/myanmar gaat?

groetjes,Laura.

Je kunt goedkoop vliegen vanaf Bangkok naar Yangon met AirAsia, wat ik persoonlijk een erg goede maatschappij vind.

1 like

super bedankt, George!

Weet jij toevallig ook of je dat beter vanuit thailand kan boeken of al in NL? en enig idee wat zo’n vlucht ongeveer kost?

Groetjes, Laura!

Een ticket van Bangkok naar Yangon is via diverse maatschappijen te boeken. De goedkoopste is airasia.com. Hoe eerder boeken, hoe goedkoper. Een retour is er vanaf zo’n € 60 als je enkele maanden vooraf boekt. 1 maand vooraf betaal je € 125. In deze prijs zit airport tax en extra kosten voor bagage.
ff surfen naar www.airasia.com om meer te weten over prijzen en voordelen!Ook nog zeggen dat er in bangkok(kao san road/tanao road)een reisbureautje is van Air Asia,waar je eventueel een ticket kunt kopen!

1 like

Nu alleen nog een goedkope prijsvechter voor tickets van Amsterdam Naar BKK met de kerst :biggrin: De laagste prijs die ik nu nog tegen kom
is rond de 1000€:mad:

Mochten jullie nog wat weten houd ik me natuurlijk aanbevolen :chin:

Hallo Rik, heb je je al eens aangemeld bij vliegennaar.nl?

Hier kun je zelf plaatsen aangeven waar je heen wilt en de prijs voor een ticket en dan krijg je bericht als er tickets zijn rond die prijs. Ik vind het erg handig.

Groetjes, Laura.

Wanneer wil je exact weg en hoe lang wil je wegblijven ? Flexibel of zit je echt aan vaste data gebonden ?
Kan altijd ff voor je kijken, maar kerst is nu eenmaal gekkenhuis…

Toont Aeroflot 1-stop vlucht
EUR 627,51 p.p.
(Totaal EUR 627,51) Geldig voor alle leeftijden
T
Vlucht naar Bangkok Aeroflot Vertrek 13:00 Amsterdam (AMS) vr 03.12.2010 Vluchtnummer: SU230 SU553 Aankomst 08:40 Bangkok (BKK) +1 dag Reistijd: 13:40 1 Stop
Vlucht naar Amsterdam Aeroflot Vertrek 10:15 Bangkok (BKK) ma 20.12.2010 Vluchtnummer: SU554 SU403 Aankomst 19:25 Amsterdam (AMS) Reistijd: 15:10 1 Stop
gevonden op “Kilroytravel”!!

Volgens mij wil ie juist met de kerst naar BKK…met deze vluchten is ie voor kerst alweer terug…

De bedoeling is om zo rond 25-12 weg te gaan en tussen 16 en 20-01-2011 weer terug te gaan. Het nadeel is gewoon dat rond deze periode hoogseizoen is in Azië. Maar goed je weet het nooit he :wereld:

Ja hoor daar sta ik al bij ingeschreven maar ik dacht met alle Know-how hier wie weet :chin:
In ieder geval bedankt voor de tip!
Groetjes
Rik

Emirates voor EUR 936 (excl 15 euro reserveringskosten); heen op 25dec, terug op 16jan. Wel drama overstaptijden in Dubai, zowel heen als terug, maar de betere aansluiting is stuk duurder (www.vliegtarieven.nl).

China Airlines zelfde reisdata EUR 976.

Heen 25dec, terug 18jan met EVA Air voor EUR 897 (excl 15 euro reserveringskosten).