Gewoon een vakantieliefde of toch meer?

marmaris freak en faithful ik wil jullie allebei sterkte wensen!!

Marmaris freak en faitfull,

Ook van mij heel veel sterkte, ik ben wel benieuwd hoe het af gaat lopen…
Hebben jullie nog wat van hem gehoord??

Gr0etjess, xx

Ja… we krijgen allebei nog smsjes van hem. alsof hij niet begrijpt waarom we niet reageren. echt heel irritant!!!

jeetje, nou hopen dan dat hij snel door gaat krijgen dat hij dus echt verkeerd zit…:frown:

kan jj hem misschien niet gewoon beter zeggen h0e het zit, en dat jj er geen zin meer in hebt,
Anders blijft hij misschien wel doorgaan met die smsjes,
:slight_smile:
xxx

Hoi iedereen,

ben ik weer na ff weggeweest te zijn!

@Marmaris-Freak = Zag dat je me ticket te koop aan had geboden op het forum Marmaris Freak.Wil je me hiermee helpen (aangezien je niks hebt gezegd) of wil je niet dat ik heenga om K. te zien? Ik heb je al gezegd je mag hem hebben! Dus daar hoeven we niet om te vechten… Heb niks aan iemand die me niet respecteert en me belazerd. :smiley: (je mag me ticket nog steeds kopen :stuck_out_tongue: haha)

@Fatih&Desi = ik heb hem meerdere malen duidelijk gemaakt dat ik er klaar mee ben. Maar ik denk niet dat hij het helemaal begrijpt… Snap niet wat er moeilijk is aan : I am done with you, we are fineshed ect… maar goed! Hij blijft volhouden dat ik de enige voor hem ben en hij alleen op mij wacht. Ik geloof hem niet. Hoorde van de week dat ie nu weer met een ander Nl meisje zit. Ik weet het allemaal niet maar wil me er niet meer druk om maken. Hij houd vanzelf op want het kost hem alleen maar geld.

Inieder geval alvast een TOP vakantie gewenst…

xxx

Heej Faithful,

Ja gelijk heb jj hoor, lekker laten gaan… Ik hou daar echt van dat belazeren maarjaa,

Gelukkig zjn er ook wel goeie bij, zoals mijn lievjj :D:D

xxx

Dag K.

Ik begrijp volledig wat je bedoelt.
Ben in Juli ook in Turkije geweest, in Alanya.

daar heb ik ook een paar avonden met een turkse jongen opgetrokken, en mijn vriendin met een vriend van hem.
Toffe tijd gehad, maar verder niks dacht ik en gewoon vergeten.
Al zou ik dolgraag naar het buitenland vertrekken maar een islamitisch land als meisje alleen is wat minder veilig gok ik.

We hebben gegevens uitgewisseld en toen ik op weg was naar het vliegtuig kreeg ik al telefoon. Terug thuis kreeg ik nog geregeld telefoon, tenminste ze bellen en leggen op om te zorgen dat je terug belt. Dat heb ik enkele keren gedaanen ook wat gesmsed. Ik heb juist het probleem dat ik er niet vanaf kom!!
Ben namelijk niet verliefd…hij wel, en heeft al een baantje voor mij gezocht en hoop dat ik daar naartoe kom. Tot gisteren nog steeds telefoon oproep gehad en had zijn laatste sms niet beantwoord en vorige gesprekken en smsen geprobeerd om alles af te ronden en dat ook duidelijk te typen maar dat wil hij niet zo te merken…

Toen ik 2 jaar geleden in Turkije / Kemer was, had ik 1/2 dagje met een turkse ober opgetrokken en die bleef ook bellen, smsen, e-mailen etc etc van december tot april dat ik zelf zei van ik heb een vriend nu en toen is het pas gestopt.

Dus je ziet als ze echt willen zetten ze alles op alles om je te bereiken!!
Al hebben ze zelf bijna geen geld of zo, dan verzinnen ze wel iets.

Dus zal toch wel eens nadenken of dat hij echt wel met jou af zou willen spreken, want stel dat je weer ik Turkije bent tja dan kan hij het gewoon weer gezellig maken en wie weet of dat er gevoelens of gedachten bij zijn???

Want het kan goed gaan en kan fout gaan dat kan niemand zeggen…

Veel succes!!! En volg wat je gevoel zegt want dat is uw leidraad.

Groetjesssss…

WOW. hier zijn toch nog mensen met een heldere kijk op deze situaties :thumbsup::thumbsup: :smiley:

@ faithful: ik wilde je idd helpen. heb zelf echt geen interesse om hem op te gaan zoeken. (heb G nog gesproken om msn. of ik hem niet wilde vergeven?? haha. not!)

bij mij is het smsen een stuk minder geworden. niet meer dagelijks in ieder geval. heerlijk! kan ik ook door met mijn leven zonder elke dag aan hem herinnerd te worden. hoe is het bij jou?

@ Marmaris Freak:

Smsen is nog steeds dagelijks. Hij denkt natuurlijk nog steeds dat ik over een week bij hem ben. (tenminste dat denk ik aangezien hij nog steeds smst) Maar het is niet veel boeiends en nieuws.

Heb G. al een tijdje niet gesproken. Kreeg van de week een boos smsje van K. Hij had gehoord dat G. me van het vliegveld komt halen enz. Hij was laaiend haha.

Nadat ik van jou hoorde heb ik namelijk met G gesproken over me vakantie. Hij gaf toen aan dat hij het wel gezellig vond als ik alsnog kwam en dat hij me dan wel van het vliegveld wilde halen. Verder niet op ingegaan. Je weet wel waarom niet…

Volgende week zondag gaat mijn vliegtuig… zucht Zit er soms aan te denken om alsnog te gaan en dan ergens anders heen. Heb toch alleen een ticket. Maja geen zin om mensen te treffen op het vliegveld… Me vluchttijden zijn trouwens wel vervroegd en hij is ALTIJD te laat haha…

Ik wil iedereen die hier een berichtje voor ons heeft achtergelaten bedanken!

Het is jammer dat ik net niet iemand getroffen heb die wel te vertrouwen is. Iedereen die dat wel getroffen heeft wens ik heel veel geluk in de liefde.

xxx

Faithful 4 ever

@ Marmaris Freak:

Dus toch op vakantie geweest zoals ik je gesmst had. Ik kon het gewoon niet laten wel te gaan. Of dat nou goed is geweest of niet ik weet het niet. Ik heb een supertijd gehad twee weken lang. Maar alles is nu nog onduidelijker geworden.

Ik bel je vanavond wel even.

XxX

Even uit nieuwsgierigheid: ben je kunnen “ontsnappen” op de luchthaven of heb je die twee weken met hem doorgebracht?

In ieder geval veel sterkte voor jullie allebei. Jeetje wat een verhaal seg!

Owke, hier het verhaal.

Ik kwam dus aan en hij stond me op te wachten. Geen ontsnappen aan dus! Ik was er heel sceptisch over maar nog steeds de vlinders in me buik. Wel in me achterhoofd dat hij mij bedrogen heeft.

Ik heb twee weken met hem doorgebracht en dat heeft het allemaal nog verwarrender gemaakt. Hij was zo lief. Ik heb zijn familie ontmoet en hij heeft een ring voor me gekocht. Maar… ik ben echt zo onbeschoft geweest. Aangezien ik hem niet vertrouwde heb ik in zijn telefoon gekeken. Daar was een smsje van een engels meisje die zei ik zie je snel mis je, hou van je. :S Dus ik brutaal dat meisje smsen. Ze reageerde dus ik belde haar. Ze had dus een ticket geboekt om K. op te zoeken :S Ze heeft het direct gecanceld.

nadat ik K. erop aansprak zei hij dat hij me leerde kennen tijdens de vakantie en het gewoon leuk was Nu ik echt twee weken met hem doorgebracht heb ziet hij in hoeveel hij om me geeft. Hij heeft gevraagd of ik met kerst terug wil komen en of ik heel de zomer bij hem wil blijven. Dan kan ik met eigen ogen zien dat hij me trouw blijft. Hij wil met me samenwonen en zijn leven met me delen. Ik snap er echt niks meer van…

Maar kan hem niet uit me hoofd zetten :S:S:S:S

Heb een top vakantie gehad. Hij heeft me veel laten zien van de omgeving dus dat was erg leuk.

hmmm en wat nu… hahah

XxX

Ik zou zeggen laat je hoofd niet op hol maken.
Jij bent nu hier en hij zit …kun je toch echt duidelijk opmaken uit de eerdere opmerkingen in deze post …met redelijke grote zekerheid met een ander.
Die ander belooft ie hetzelfde.
Enz etc.

Je hebt nu 1 telefoon van 'm ingezien.
Vele turken , en daar zal hij vast geen uitzondering op zijn, hebben 2 of zelf 3 toestellen.

Ik sluit me aan bij antonieq. ik begrijp wel dat het niet makkelijk is om de realiteit te zien zoals ze is maar probeer de situatie van op een afstand te bekijken.
Je hebt MArmarisfreak waarmee hij al vijf jaar samen is en zelfs mee wou trouwen. je hebt het meisje uit zijn telefoon en er zullen er beslist nog meer zijn waar je nog niets over weet.
Zelfs al geloof je zijn verhaaltje. Wil je echt met iemand samen zijn die mensen zo bedriegt? 'k hoop dat ik niet te prekerig overkom,maar ik zou het zonden vinden als je je hart laat breken door zo iemand. Sterkte!

als ik jou was zou ik die jongen uit mijn hoofd zetten!
ik denk niet dat hij ooit echt te vertrouwen zal zijn:paranoid:

@ Faithful: Ik heb je van de week al gesproken en ik snap je dubbele gevoel… snap ook zo goed dat je die ring niet hebt aangenomen… Hij heeft mij inmiddels weer gsmst of ik wilde komen… maar ik denk er niet aan. Ik hoop echt dat je hem uit je hoofd kunt gaan zetten, je hebt zelf bewijs genoeg gevonden om te weten dat ie je toch niet trouw is… Wie weet gaan we hem volgend jaar met zijn tweeen verrassen… haha lijkt me leuk. Misschien dat ie het dan wel echt uit wil maken haha… omdat hij het zegt.
Ik hoor het wel als je hier in de buurt bent, dan gaan we gezellig wat drinken… Als er iets is mag je me altijd bellen he…
:kus:

o mijn god,!! hoe mis kan het lopen…
jezus zo’n gast is echt erg! natuurlijk zijn er ook meiden/vrouwen waarbij het wel goed gaat, maar toch dit soort verhalen is het gros van de verhalen… het is zo jammer dat te horen… ik zelf word er ook alleen maar achterdochtiger door.
ja ik ken ook een jongen, en ja ik vind hem ook leuk, en ja heb nog steeds contact. maargoed, je weet op een gegeven moment niet meer wat je moet vertrouwen… ik heb daarentegen geen verkeerde verhalen gehoord over hem ofzo, maargoed, zoals ik al zei, de achterdocht is heel erg aanwezig bij mij. ik ga volgend jaar weer naar turkije op vakantie, en ik zal wel zien hoe het dan gaat… en of ik tegen die tijd nog überhaupt contact met hem heb… :P…
ik blijf er dus erg nuchter onder.,
voor alle anderen hier: ik zou zeggen blijf ook nuchter, en gebruik je hollandse nuchterheid waar je hem voor heb gekregen:P

xx

ik vind het zo verschrikkelijk moeilijk :slight_smile: ik weet niet of hij te vertrouwen is. hij zegt uiteraard van wel en ik wil niets liever dan hem te geloven. Tot hier toe heb ik wel het gevoel dat hij eerlijk op mijn vragen antwoord want het antwoord is niet altijd even goed :slight_smile: hij heeft namelijk al veel meisjes gehad en loog hierover ook niet. hij stuurt en belt mij minder dan ik hem maar als ik een berichtje stuur met allerei vragen en onzekerheden (paniekbericht) dan vindt hij toch steeds een manier om te antwoorden en me gerust te stellen. Hij heeft het ook altijd zo druk. Maar als ik het risico niet neem hem te vertrouwen dan ga ik dit mezelf verwijten. Het enige ik nu kan doen is hope dat hij eerlijk is en hem in juli terug zien (ik mag trouwens bij hem en ouders logeren tijdens mijn verblijf, wss doe ik dit niet omdat een hotel me veiliger lijkt –> je weet nooit) Ik heb wel schrik dat ik mss niet het enige (toerist) meisje ben waarmee hij contact heeft en als ik hier dan verhalen lees over meisjes die iemand leerde kennen in Kusadasi maak ik me helemaal druk (ben nogal jaloers :slight_smile: ) In elk geval laat me weten als het ook gaat over iemand uit hotel onura want dan wil ik met die persoon graag namen uitwisselen zodat het zeker niet om dezelfde jongen gaat :wink: )