Hoop dat je vriend het niet al te moeilijk krijgt in het leger en ja dat zal best wel wennen zijn als je nu bijna dagelijks contact heb,denk niet dat dat in het leger gaat lukken of hij moet een leuk baantje krijgen.
@dece…die 15 maanden gaan vanzelf voorbij…waarschijnlijk niet zo snel als dat je wilt…maar tis te doen…de eerste 7 maanden hebben wij alleen telefonisch/sms contact gehad…de laaste 8 maanden moest ie steeds naar de stad om papieren af te geven en had dan vaan uren over om op msn te komen>>3 of 4 keer per week…en dat heeft ie nu door zn werk niet…hehe
hopen dus dat je vriend het treft in het leger…
iig succes ermee…
ik geloof dat er hier ook nog ergens een topic ober het leger is…??
groetjes
filiz
Hey Iedereen,
pff wat is het lastig een vriend in turkije te hebben. Je moet iemand volledig vertrouwen. Maar hoe doe je dat als je achteraf als je thuis bent hoort van een meisje dat ze met je vriend naar bed is geweest… Is dat waar? of probeerd iemand te stoken! Hij zegt uiteraard dat hij eerlijk is, maar dat zou ik ook zeggen.
Wha ik word gek!
kussie
Goh Faithfull dat is ook wat zeg,hoe kotm dat meisje aan jouw emailadres dan?
hmm lastig chica,
maar ik denk dat als hij serieus met je was geweest, dat je nu echt wel contact met hem had gehad hoe druk hij ook mag zijn!
iedereen heeft wel even 5 minuutjes op een dag tijd voor een belletje of smsje…
ik ga in december terug naar antalya naar mijn vriend, gelukkig hebben wij elke dag even contact zodat ik zeker weet dat ik er niet alleen voor kom te staan als ik weer terug ga!
succes
groetjes,
D.
hey faithful.
dat is iets waar we nooit achter zullen komen of er moeten fotos zijn waar hij staat te kussen met een ander.
en hoe goed ken je die gene die het tegen jou heeft gezegt???
miss. proberen ze jou wel gek te maken. omdat ze hem ook leuk vindt.
sterkte er mee,
xx
Hoi Karin,
en dat is iets wat ik nooit te weten kom. Ik kreeg een msn adres van een vriend van me vriend. Dat was van een Nederlands meisje die net een week terug is van vakantie. Ze zegt een leuke tijd met hem te hebben gehad als je begrijpt wat ik bedoel! Ik weet niet of ze gewoon jaloers is en die vriend mij eigenlijk liever als zijn vriendin ziet of dat ze echt eerlijk zijn. Helaas denk ik dat het tweede eerder de waarheid is dan het eerste…
Toch ga ik in ocotber terug, Het is me vakantie en die laat ik hierdoor zeker niet verpesten. Bel me ‘vriend’ vanavond ben benieuwd wat hij te zeggen heeft. Maar zal uiteraard zeggen dat iedereen liegt…
xxx
Faithfull,ik zou ook in oktober gaan als ik jouw was dan kan je er met je vriend face to face over praten…
wanneer ga je terug inokt. en waar in turkije???
als dat meisje de waarheid spreek dat zal ze ook echt wel fotos van hem hebben, vraag anders om een foto waar ze samen opstaan, dan weet je genoeg en als ze die niet heeft dat zal ze alles wel verzinnen.
xx
of vraag dingen die je eigenlijk alleen kan weten, als je echt met hem samen bent geweest!..
Jeetje faithfull, dat is niet niks. Toch vind ik het een vreemd verhaal, jij krijgt een emailadres van een vriend van je vriend (lekkere vriend trouwens, maar dat doet er nu even niet toe) die geeft jou een msn adres van een wildvreemd meisje die je dit verhaal verteld? Beetje vreemd, vind je zelf ook niet? Misschien is die vriend wel helemaal verliefd op je en probeerd hij op deze manier de relatie tussen jou en je vriend te verpesten. Weet je zeker dat dit een vriend van je vriend is? Heb altijd begrepen dat ze elkaar in dit soort situaties toch wel een hand boven het hoofd houden…? Ik kan het mis hebben hoor, maar ik zou inderdaad eens een goed gesprek met je vriend hier over hebben. En zoals de anderen al aangeven er moet toch iets te vinden zijn om erachter te komen wie hier nu liegt.
Heel veel succes!
Nou… Ik ben dus het andere meisje waar Faithfull het over heeft. En ik baal net zo erg van deze situatie. Ik ken hem al 5 jaar en het werk steeds serieuzer… (dacht ik) hij heeft me afgelopen winter zelfs ten huwelijk gevraagd. (om even aan te geven hoe serieus ik dacht dat het was) Ik weet zeker dat Faithfull niet liegt want er zijn dingen die ze niet had kunnen weten als ze niks met hem gehad had. Gelukkig hebben Faithfull en ik goede gesprekken gehad (zelfs gezellig) en weten we zeker dat we geplayed zijn. samen hebben we besloten niet meer op zijn smsjes, telefoontjes enz. te reageren. hoewel dit erg moeilijk is proberen we sterk te blijven.
Eigenlijk mogen we blij zijn dat we met elkaar in contact zijn gebracht… dan hoeven we tenminste geen tijd en geld meer aan die sukkel te spenderen. Voor hetzelfde geld waren we er nooit achter gekomen.
Zijn er nog meer mensen die zoiets hebben meegemaakt?
jeetje wat een verhaal…
@faithfull&marmarisfreak…ik wens jullie igg alle 2 sterkte!! en jullie hebben gelijk…aan zo iemand moet je geen aandacht of wat dan ook schenken!!
groetjes
filiz
Hey marmarisfreak,
LOL jij ook hier!! Haha… zo kom je elkaar dus ook nog eens hier tegen :D.
Wordt gestalkt! Als dit na een week niet ophoud ga ik er zeker over nadenken me nr te veranderen! Maar ga er vanuit dat als hij na een week nog niks heeft gehoord vanzelf ophoud. Zonde van ze geld. Belt me echt om 00.30 ? Hallo mensen moeten de volgende dag werken!! En maar smsen dat ie zich zorgen om me maakt omdat ik niks van me laat horen…:S Sterk houden en niet reageren. Had gister een zo’n 4 smsjes getikt van laat me met rust met je leugens… maar ik denk doe het niet…Dus heb hem niet verstuurd. Man ik trost op mezelf!
G… is gister met hem wezen praten… K. zag er treurig uit volgens hem. Naja eigen schuld! En dan vraagt G. nog of ik hem niet nog een kans wil geven! HAHAHA LOL
Eerst zegt ie dat als die meisjes hem geen reet doen en dat wil ie een kans…:S No way dus!
Helaas dat we dit hebben moeten meemaken! Het is vervelend dat zulke jongens het erom doen. Als je dan wel een keer een goeie turk tegenkomt dan ga je toch twijfelen omdat je een negatieve ervaring hebt gehad…
Maar ben blij dat ik me geld nu gewoon kan spenderen aan winkelen ipv aan zo’n sukkel. Totaal geen respect voor andere of zelfrespect. Jammer…
XxX
O… wat erg dat ie je niet met rust laat… ik heb nog niks gehoord… maar ik ben ook niet zo boos op hem geworden als jij … want het was mijn eigen schuld… ik had toch gezegd dat het mocht?? en hij heeft jouw bestaan tegenover mij niet ontkend. op zijn manier is hij best eerlijk tegen mij geweest. hij zal het nu eerst proberen goed te praten bij jou en dan weer lief gaan doen tegen mij schat ik zo. (maar ja, ik dacht dat ik hem kende, maar dat viel ook er tegen) Ik hoop dat ie je snel met rust gaat laten, dat scheelt jou een hoop moeilijke momenten. of ben je al in het geirriteerde/ boze stadium. Ik heb vanacht weer kut geslapen. lag toch weer te denken.
Heb je m nog op msn gehad?
Kus
Had gister wel ff een moeilijk moment maar niet zo zeer om hem te smsen dat ik hem mis maar meer om hem mee te delen dat hij nou eens moet ophouden met smsen en bellen. Hoe duidelijk kan een mens zijn. Ik ben dus al in het geirriteerde stadium. Tegen G zeggen dat alle meiden je niks doen en vervolgens smsen dat ie zich zorgen maakt om mij omdat hij maar niks van me hoort… Ja right…
Hij is niet meer op msn geweest. Ik heb er ook geen behoefte aan om hem te spreken.
Hij ontkent nog steeds in alle toonaarde dat hij vreemd is gegaan. Ik zei laatst nog tegen hem of hij het niet een beetje achterlijk vond van zichzelf… eerst jou smsen kom alsjeblieft terug en 3 seconde later mij dat hij me mist… Gladjanus! Zegt ie nog tegen me ik heb haar nummer niet eens… hahah
Ik hoorde van de week natuurlijk van je van dat smsje… One kiss before ect. Knap dat je dat kan ontvangen en weet terwijl hij je nr niet heeft. Telepathie?? haha
Ben er echt zooooooo klaar mee! In het begin toen ik smsjes van hem kreeg had ik nog de neiging om er bij weg te swalmen maar nu… ik lees ze en ik walg ervan.
Dat iemand zo kan liegen, zo geraffineerd. Zonder enige gevoelens mensen kwetsen en er geen traan om kunnen laten. Vervolgens nog ontkennen en keihard liegen. Hij leeft in zijn eigen wereld die hij naar zijn hand zet. Vol leugens en bedrog. Als je dat eenmaal hebt dan kom je daar niet zo makkelijk meer uit. Als je weet hoe makkelijk liegen is en hoe makkelijk mensen erin trappen waarom zou je het dan niet doen? Zo denkt hij…
Hij heeft me gekwetst en het intresseerd hem geen reet. Zulke mensen hoef ik niet in me leven. Walg van hem als persoon. Het lieve onschuldige jongetje spelen maar ondertussen in het gewoon een leugenachtige ‘volwassen’ kerel die dondersgoed weet dat hij doet.
De enige reden dat hij me nog belt is omdat zijn eer is aangetast. Iemand heeft ontdekt dat ie een leugenaar en een bedrieger is. Iemand heeft ze masker van ze gezicht getrokken en daarom is hij geirriteerd en boos. Niet omdat hij vreemdgegaan is of dat zoals hij zegt andere liegen, NEE omdat zijn kleine geheimpje geen geheim meer is. Begin hem steeds meer door te krijgen GRRRRRRRRRRR Wil er eigenlijk ook geen woord mee aan vuil maken.
XxX
idd… je hebt helemaal gelijk…
Geen woord meer aan vuil maken. Ik wou dat mijn zwakke momenten minder werden… Moet ook niet teveel op dit forum rondneuzen want dan denk ik alleen maar aan wat had kunnen zijn en komen de traantjes echt wel. Ik wou dat dit allemaal snel over was. Heb je je ticket al kunnen verkopen?
We spreken elkaar snel.
Liefs
Jeetje meiden, wat een verhaal.
Ik wens jullie heel veel sterkte.
wat een verhaal pfff ik hoop zo iets niet mee te maken.
Faithful hoelang kende jij hem al??
Marmaris freak jij kende hem 5 jaar toch??
heel veel sterkte en volhouden om niet te smsen.
xx
Tot op de dag van vandaag zijn we allebei sterk… Hij blijft stug volhouden maar wij reageren er allebei niet op… ben benieuwd wanneer hij op houdt.
Liefs