Hallo, ik ben hier nieuw.
Wil ook graag mijn verhaal even delen.
4 jaar geleden heb ik een jongen ontmoet in Alanya.
Toen was ik 14, heb er toen ook niks mee gedaan.
Vorig jaar sprong er wel iets over, maar dat is niks geworden.
Toen ik hem dit jaar weer zag was er wel degelijk iets. Maar ik wilde er niet echt aan en hij was erg verlegen. Uiteindelijk, mede dankzij het doorzeuren van zijn beste vriend en een collega van hem, is het toch wat geworden. Hij was ontzettend lief voor me en in oktober ben ik ook nog terug geweest en hebben we het heel leuk gehad samen. Het was voor ons allebei absoluut niet puur een vakantieliefde.
Toch heeft het geen standgehouden, vooral omdat hij het leger in moest en daarbij was het belangrijk dat hij daarvóór wel aangaf van mij te houden maar dat ik doorhad dat hij op dat moment niet bereid was net dat beetje extra moeite te doen dat nodig is als je zo ver weg woont.
Ik geef nog steeds heel veel om hem, maar voor hij uit het leger komt is het sowieso geen optie omdat hij er dan niet vol voor kan gaan. En zelfs dan is het nog maar de vraag of het werkt tussen ons, dus eigenlijk zou ik hem gewoon moeten vergeten. Stom genoeg kan ik dat alleen niet en ik mis hem verschrikkelijk.
Ik zit echt watertandend jullie verhalen te lezen, ik ben overigens nieuw hier. Heb in juli 2007 wel al gesnuffeld op deze site, omdat ik ook verliefd terugkwam uit Turkije, maar gelukkig ben ik niet de enige, dat blijkt wel.
Ik had hem wel mijn mobiele nummer gegegeven, maar acheraf bleek ik een foutief nummer doorgegeven te hebben ( dom dom, kweet ut ). Gelukkig heb ik via via, zijn nummer kunnen achterhalen, en vervolgens is de sms-periode aangebroken. Uiteindelijk ben ik in oktober nog een weekje teruggegaan, en het was wederom liefde op het 1e gezicht. Was heel verdrietig toen ik weer naar huis moest, met in mijn gedachte een lange lange winter :crybaby: Wederom nog wel gebeld zo af en toe, en nog wat gesms’t enzo, maar die periode die er tussen kwam, werden steeds langer. Ook omdat ik bij mezelf het besef ging krijgen, dat het wellicht beter was, om hem toch maar proberen te vergeten? En ik was zelf ook in de gedachte dat hij toch ook wel elke week een ander zou hebben? ( dat soort reacties las je tenslotte ook op deze site ). En tot mijn grote verbazing, krijg ik vorige week een uitnodiging van hem op msn:smile:
Dus nu ben ik weeeeeeeeer vreselijk verliefd. Dit is voor mij toch wel de grote bevestiging dat hij me inderdaad nooit vergeten is, en ik denk dat ik niet lang na hoef te denken, waar ik dit jaar naar toe ga op vakantie, haha. En het voordeel is, dat ik nu ( vergeleken vanaf oktober ) niet meer zolang hoef te wachten.:zon02: Ik kan niet wachten…alleen het vervelende is, dat ik waarschijnlijk er ook alleen op af moet, maar misschien ontmoet ik hier nog wel iemand ? Tenslotte is alles mogelijk, toch ?
Mirjan,waar ga je heen dan en waar hebben jullie elkaar leren kennen?
Hey Turkij lover, ik heb hem vorig jaar in Gumbet ontmoet. Hij zal aanvankelijk dit jaar in Alanya gaan werken, omdat daar ook zijn beste vriend werkzaam is, maar hij is sinds vorige week toch weer terug in Gumbet ( overigens wel in een ander hotel nu ). Groetjes Mirjan
Wat leuk Mirjan,wanneer ga je weer.Leuk dat het contact tussen jullie nu weer hersteld is.Succes
Ja, dank je wel. Ik weet nog niet precies wanneer ik ga, maar dat ik ga is zeker, en het zal zeker weer toppie worden ( zal de verwachting maar niet té hoog leggen voor mezelf, want daar ben ik dan weer te nuchter voor, en dan kan het alleen maar meevallen, toch ? ). Zal vanavond ( want ik zit nu op m’n werk…) jouw verhaal even lezen, lijkt me ook heel leuk. En jij bent vast en zeker een Alanyafan ?
Nee geen alanya fan,maar Kusadasi…![]()
Mirjan! Wat leuk om te lezen over je lover in Gümbet… mag ik vragen in welk hotel hij werkte… Mijn vriend werkte namelijk ook in Gümbet… ![]()
Hey Cynthia, tuurlijk mag je dat vragen…No problemo:hihi: Hij werkte in Eken Resort en gaat dit jaar aan de bak bij Bella Casa Hotel, tenminste…als dat door gaat. Volgens mij begint het seizoen aankomend weekend ? Volgens de berichten dan hè, vind het persoonlijk vrij vroeg, maar oké. In welk hotel werkte jou lover ? Groetjes, Mirjan
hoi Mirjan,
Wat leuk dat je ook een turkse vriend hebt…
Mijn vriend werkt ook jaarlijks in gumbet en het is de bedoeling dit jaar weer.Wanneer ga je dit jaar?Ik ga samen met mn vriendin de 1ste weken van juli,als je alleen moet mischien kan je meegaan.
Hoi Mirjan, mijn vriend werkte in het World of Wonders, Isis hotel en Rexene Resort… en hij heeft ook nog even in Torba gewerkt…
Bella Casa ken ik ook… ben ik ooit geweest toen het nog Anka was…
Hoi Marieke,
wat leuk dat jou vriend in Gumbet werkt, en welk hotel of bar is dat eigenlijk ? En heeft je vriendin ook een turkse vriend ( in Gumbet ), weet je wat ik doe, ik stuur je anders wel ff een email, anders wordt het straks helemaal zo’n chatsite…:hihi: als je dat oké vind natuurlijk, want ik zou best heel graag met jullie meewillen in juli, want zoals de zaken er nu voor staan, moet ik er nog steeds alleen op af, en dat vind ik toch wel heeeeel erg eng, hihi. Groetjes, Mirjan
Hoi Cynthia,
en die stippeltjes staan zeker voor het feit dat je het er niet zo heel geweldig vond…:crybaby:.( in Anka dan, hè ) Zit nl. ff op de vakantiewijzer te kijken, maar daar word ik ook niet heel erg vrolijk van ( van sommige berichten dan hoor ). Maar het schijnt…:frown: dat het nu helemaal verbouwd is, daar ben ik nog niet helemaal achter eigenlijk.
Groetjes Mirjan
Anka is inderdaad verbouwd… en dat is nu Bella Casa… maar dat is nog steeds niet geweldig schijnt…
Ja, zo’n vermoeden had ik ook al, helaas…
nou ja, dan verzin ik maar wat anders…
hoii,
als je wil kan je me gerust een pbtje sturen hoor.