Vrijdag ben ik thuis gekomen van hem… vanaf zaterdag tot gisteren belde we elke dag met elkaar!
Ik belde hem wel altijd, maar het waren soms lange… soms korte gesprekken.
Gisteren belde we weer… en over trouwen gesproken, gisteren vertelde die ook aan de telefoon of ik met hem wilde trouwen van de winter al!
Ik was / ben hartstikke blij… en hij zei: Vertel het tegen je ouders, en laat me weten wat ze er van vinden ja?
Nu probeer ik hem te bellen… al vanaf een uur of 12… maar hij neemt niet op.
Kan het zijn dat zijn beltegoed op is? Dan kan ik toch niet bellen?
Soms hoor ik namelijk helemaal niets als ik hem bel… geen overgaan toon…
En soms wel…
Maar hij neemt niet op, en nu ben ik hartstikke nerveus en bang!
ik heb ooit hetzelfde gevoel gehad toen mijn vriend niet oppakte (nu mijn man) en hij was gwn zijn gsm ergens vergeten! ik voelde me precies hetzelfde als jij nu!
woont hij bij zijn ouders?
je moet niet bang zijn!
hij zal wel oppakken !
zijn ouders zijn in istanbul, en hij is werkend in Turgutreis!
Maar eergisteren is die gestopt in het hotel… en is die opzoek naar ander werk ( bodrum of antalya of terug naar istanbul)
Maar we bellen elke dag met elkaar, en gisteravond om hollandse tijd 21.00 belde ik hem… en was die enthousiast… ( zoals altijd ) en toen kreeg ik het leuke nieuwsje van: Ik wil zo graag met jou trouwen! Ik mis je.
En toen vroeg ik: Can i call you tomorrow back? en zei die: Yes
En nu probeer ik al vanaf 12 uur te bellen… maar neemt die niet op.
probeer effe aan iets anders te denken! (al zal dat mss wel moeilijk zijn)
en als je echt zo ongerust of bang bent stuur een sms naar zijn ouders om hem te bereiken ofzo…
Maak je niet gelijk ongerust. Waarschijnlijk is gewoon de batterij van zijn telefoon op en heeft hij geen lader bij zich, of hij is ergens waar hij toevallig niet zo goed bereik heeft of heeft de telefoon inderdaad ergens vergeten. Of hij hoort de tel. gewoon niet omdat ie misschien druk bezig is.
Probeer het vanavond laat gewoon nog eens! Succes.
hey je zei dat hij mss onderweg is naar istanbul!
op de bus mag je gsm niet aanstaan of moet je hem op stil zetten!
maar je mag geen gesprek voeren!
mss is dit de reden wel!
Laat je eens niet zo gek maken joh! Als hij idd in de bus is, mag hij niet opnemen en moet zijn tel zelfs uitstaan.
Ik heb het ook wel eens gehad dat hij niet opnam en ik helemaal gek werd, maar toen bleek het te komen doordat hij zijn telefoon was vergeten.
Je hebt hem nu genoeg gebeld en je moet even wachten op een seintje van hem.
Maak je echt geen zorgen meid en denk vooral niet aan negatieve verhalen en dat soort onzin want iedereen is anders en als hij gisteren zei dat hij met je wilde trouwen is dat vandaag echt niet veranderd.
Ik heb hem naar 30 x bellen weten te bereiken, door dat hij zijn telefoon 1 x liet overgaan, en ik dus moet terug bellen. ( kennen jullie vast wel, het 1 x over laten gaan.)
Hij had zijn telefoon niet bij hem inderdaad, en toen een vriend zag dat ik veel gebeld had… rende die naar zijn telefoon en zo liet hij hem 1 x over gaan.
Het nare nieuws is, dat ik hem een tijd niet meer kan spreken.
Op mijn telefoon heb ik maar een eenvoudig prepaid kaartje…
In een week tijd heb ik 80 euro!!! gebruikt om hem te kunnen bellen.
Daar is nu inmiddels vanavond een einde aan gekomen…
Ik moet oppassen, want anders zit ik straks in de nesten door continue beltegoedjes te kopen en zo niks overhou!
Ik heb hem gebeld, het uitgelegd… en dat ik dus wel van hem hou… maar ik anders echt in geld nood kom!
Hij snapte het… Ik kon nog net zeggen dat ik hem geweldig vind, en graag met hem trouw ( het is de bedoeling dat we volgend jaar trouwen!!! ) en ik snel van me liet horen…
En op dat moment viel de telefoon uit… beltegoed op…
Nu kijk ik naar de maan… en bedenk ik me dat hij daar ook naar kijkt… en uiteraard naar de foto’s in mijn kamer.
We kennen elkaar vanaf 2006… al heel lang… alles gaat goed
Elke dag met elkaar bellen
quote]
Mijn ex en ik waren bijelkaar sinds 2004,en ook alles ging goed,hoelang je bijelkaar bent geeft geen garantie voor de toekomst.Maar vind het leuk voor je dat jullie gaan trouwen.Gefeliciteerd.