Getrouwd

je kan een ortel simkaar kopen! dat kost 10 euro en een beltegoed kaart kan je kopen van 10 en 20 euro! daarmee kan je echt goedkoop naar turkije bellen! bijna hetzelfde als naar iemand in belgie bellen en sms jes zijn ook goedkoper!
en dan heb je ook nog challengerkaarten!

groetjes!

Wauw, super!

Ik mis hem namelijk heel erg.
Jullie hadden het er toch over, dat je in de bus richting Istanbul geen telefoontjes aan mocht hebben?
Gisteren heb ik hem gesproken… even der duidelijkheid dat ik echt om hem geef, maar dat ik niet continue belkaarten kon kopen…
Hij snapte het, en vertelde mij ook dat hij me miste… en we toch samen gingen trouwen binnenkort, en dan samen zouden zijn…

En op dat moment was mijn belkaart op. ( 10 euro van hi )

Ik probeer hem de hele dag te bellen, maar ook de hele dag staat zijn telefoon uit!
Althans, als ik hem bel komt er meteen een bandje met een snel sprekende vrouw.

Hij vertelde me gisteren iets als dat hij naar istanbul ging voor een weekje, om zijn familie hallo te zeggen.

Dus… mocht het geval zijn dat hij in de bus zit, mag hij de telefoon niet aan hebben?

En waar kan ik deze kaart(en) kopen?

als hij op de bus zit mag zijn telefoon niet aanstaan!
en die kaarten kan je in een krantenwinkel kopen!

Hoi allemaal!

Mijn askim was op weg naar Istanbul gisteren, en had zijn telefoon dus uit…
Maar vandaag… staat die nog uit!

Ik ben al behoorlijk onzeker, want in de 2 jaar dat ik hem ken… heeft hij hem amper uitstaan!

Ik ben nog nooit bij zijn familie geweest, wel aan de telefoon gehad… dus ik weet niet in hoe verre hen gelovig zijn wat betreft telefoon aan laten in bij zijn van familie?

Ik heb geen idee… maar wanneer ik bel, krijg ik een turks sprekende vrouwen bandje… en dan: PIEEP…

Ik kan mezelf natuurlijk druk maken om niets!
Mijn moeder zegt: Vanuit Bodrum… naar Istanbul is 14 uur in de bus zitten… hij kan wel slapen, en of zijn batterijen zijn op.

Maar ik maak me toch ongerust!

heey!!

Ik ben ook getrouwd sinds 4 maanden met mijn turkse man:)
Hij komt uit Adana. Ik wilde is vragen hoe het nou is om in Turkije te gaan wonen? is het een beetje te doen voor een meisje uit Nederland? Iedereen heeft altijd zijn vooroordelen dat ik zo snel getrouwd ben, maar het zit gewoon goed. En ik kom zelf uit Nederland maar geef mij maar Turkije. De mensen zijn veel vriendelijker en gastvrij. En die families zijn zo lief daar!!
Ben benieuwd wat jij ervan vind?

Groetjes

Kijk ook eens op internet naar lebara…
smsen kost 9 cent naar Turkije…
Misschien ook een aanrader??!!

Hallo hallo!

Ik heb azim gisteren gesproken, maar hij is bij familie / vrienden.
Hij beloofde gisteren om vandaag op de msn te komen… maar hij is er nog niet!

Mijn askim en ik zijn dus al 2 jaar samen, maar soms snap ik nog niks van hun!
Is het de mentaliteit van hun om dingen te beloven en het niet na te komen?
Wanneer ik daar ben… houd die zich altijd strik aan de afspraken!
Voor mij een uur heen, en een uur terug in de bus zitten om mij te zien… hij hou zich er aan!
De dag, tijd… nooit te laat.

Maar nu ik in nederland ben, en hij zegt vandaag op msn te komen… hij is er niet!

Tips tips tips graag!
Komt het door dat die in gezelschap van familie is?

Ps:

PS: ik heb vandaag een lebara simkaart gehaald, maar mijn mobiel blijkt niet simlock vrij te zijn!
Of het ligt er aan dat ik een samsung telefoon heb.
Want mijn vader, heeft zijn nokia kaartje wel eens in mijn telefoon gedaan… en dat lukte wel.
Erg vreemd dus… en ik baal er ontzettend van!

Voornamelijk omdat hij heeft beloofd op de msn te komen, en er niet is.

Gewoon even ergens langs de markt gaan, zeker bij de grotere markten kan je zo je telefoon simlock vrij laten maken, kost je dnek ik 10 euro, maar kan je er daarna wel elk kaartje instoppen wat je wilt!!
Succes!

Hey Tinkerbellow,
Geniet jij nog wel van je relatie? Maak je niet zo druk om elk dingetje! Snap dat het moeilijk is een relatie op afstand maar probeer je niet zo druk te maken!
Bedoel het niet lullig hoor!

hey Chantal,
alvast proficiat met jullie huwelijk :smile:
ik woon hier heel graag! maar als ik wat mindere dagen heb mis ik mijn familie wel extra hard!
ik woon in istanbul dus van vriendelijkheid van mensen enzo merk ik hier wel niet veel (zelf de buren niet)
maar dat is in toeristische plekjes wel wat anders?
wonen jullie samen in nederland?

groetjes

Volgens

volgens mij mag je je telefoon wel aan laten staan in de bus. Mijn ex liet zijn telefoon altijd aanstaan tijdens de busreis van Istanbul naar Izmir zodat we konden smsen. Ook belde hij me vaak als hij in de bus zat.

Daarnaast, Tinkerbell, jij was toch degene bij wie het juist uit is gegaan? Of zit ik nu verkeerd? Je moet je idd niet zo druk maken, anders maak je jezelf helemaal gek.

@ Chantal. Waarom zijn jullie eigenlijk zo vroeg getrouwd? En hoe zien jullie de toekomt? Hij hier naar NL? Maar zolang je niet boven de inkomensgrens verdient zal het lastig worden… Wat doet je man nu in Turkije? Heeft hij daar een goede baan?

neen je gsm mag normaal gezien niet aanstaan! maar mijn man liet hem ook altijd aan op stil om te kunnen sms’en ,want normaal gezien niet mag!

maar waarom mag dat dan niet?
Als je gewoon rustig doet en geen overlast veroorzaakt is er verder toch niets aan de hand??? Tenminste lijkt mij…

Vorig jaar is er tussen ons een kleine break geweest.
Maar we konden niet zonder elkaar, en toen is het weer aan gegaan ( vorig jr al )
En nu gaat alles super!
We gaan zelfs van de winter trouwen (L)

We missen elkaar heel, heel erg… maar daar hebben we internet & msn voor.

Ik werk in een turks restaurant, en daar vertelde ze me dat je de telefoon absoluut niet aan mocht hebben! Gezien de stromen van je telefoon… kunnen overslaan op de remmen etc etc en er dan ongelukken kunnen gebeuren.
Maar sommige doen het uit eigenwijzigheid toch ( en dat zijn onze turken ook wel! :wink: )

ja dat is idd de reden!
op sommige lijnbussen in istanbul mag je gsm zelfs niet aanstaan!

Yes, inderdaad.

Dus het is in het algemeen verboden! Net zo goed dat je in een vliegtuig je telefoon uit moet hebben geldt dat ook voor de bus daar in Turkije.
Wat soms best irritant is.