Hoeveel Contact Heb Jij Met Je Vriend

Hoeveel contact hebben jullie gemiddeld met je vriend, smsen ,bellen en hoe vaak zien jullie elkaar op msn? Hoeveel contact is genoeg zodat je zeker weet dat het goed gaat? Wat zijn jullie ervaringen zou er graag wat meer vcan weten.

groetjes mij :slight_smile:

hoi victoria

Ik zie mijn vriend ongeveer om de drie maanden, verder hebben we ongeveer dagelijks contact via een sms-je en ik bel hem een paar keer per week omdat ik nu weet hoe ik heel goedkoop naar turkije kan bellen). Maar ik denk dat het echt om vertrouwen gaat ,als dat er is dan zit het meestal wel goed. Maar dat ligt voor iedereen misschien wel anders. Ik heb vertrouwen in mijn vriend en hij in mij als dat er niet is dan houd het niet stand naar mijn idee. Maar ik denk dat er geen standaard voor staat hoe vaak je contact heb met iemand voor mij gevoel gaat het echt om vertrouwen hebben in elkaar.

groetjes

hey lian,

ik heb zelf ook dagelijks contact met hem per sms gem. 4 keer per dag soms veel meer. ik ben hem af en toe en hij mij ongeveer een of twee keer per week en hoe bel jij hem dan zo goedkoop? We msnen af en toe paar keer in de week we willen elkaar tocgh graag blijven zien. Ik denk ook vertrouwen maakt een hele boell goed.

groetjes Victoria

op het moment heb ik minder contact met mijn vriend omdat hij nu in het leger zit. gister heeft hij me gebeld.

smsen elke dag bellen wannneer we zin hebben dat is soms elke dag soms om de week maar omdat hij heeft met werken van 8 tot 12 gaat het soms moeilijk lang leve smsjes :slight_smile:

Denk inderdaad dat je je niet moet meten aan de hoeveelheid contact van andere personen, die wellicht heel anders in elkaar zitten als jij en je vriend. Intuitie volgen…vaak weet je wel als er iets niet goed zit…maaaar wil je dat eigenlijk niet weten.
Maar ook andersom…weet je dat het goed zit…is dat ook zo!
Wel denk ik dat omdat je niet letterlijk elke dag bij elkaar kan zijn, je miss meer contact zal hebben dan een nederlands stel…?

Ik “zie” mijn vriend nog altijd bijna elke dag online, al is het maar even. En een smsje sturen we altijd.

Groetjes Canis

hoi victoria

Ik bel via een 0900 numr. naar mijn vriend en dan kost het maar 0,15 per minuut. Ik weet het alleen als je van je vaste nr. naar zijn mobielnr. belt. Nou eerst bel je 09009754 dan krijg je iemand die zegt dat het 0,15 per min. is en zegt er iemand dat je je nummer in kan toetsen ,en de rekening wordt naar de kpn of net waar je op bent geabonneerd gezonden . Maar op die rekening staat niet hoeveel mint. je hebt gebelt en zo alleen het bedrag en zo kunnen ze het bellen zo goedkoop maken. Maar het schilt echt veel hoor.
Als je anders dan van vast naar mobiel belt moet je een ander nr. intoetsen maar ik weet niet welke, als ik het toevallig weer zie dan laat ik je het wel weten (ergens op het forum)
groetjes lian

www.televergelijk.nl
hier staan die nummers op.

ben deze week al 3x gebeld door mn vriend :smiley:

Ik ben het met canis eens, dat je niet teveel moet gaan vergelijken met andere personen…

Ikzelf chat elke dag ( door de week ) minimaal 1,5 tot 2 uur met mn vriend, en ook smsen we nog wel een keertjuh. in het weekend issie meestal bij zn ouders en smsen of bellen we een aantal keer…

Ik ben het ook met Canis en Ezzzz eens…
Ik spreek mijn vriend nu ( in de drukke tijd met de toeristen ) bijna nooit op msn, omdat hij in een hotel werkt. Over een paar maanden is dat weer anders, dan stopt hij met werken, dus dan is er tijd zat… :wink: Maar nu smsen we elke dag… en bellen af en toe.

Hee,

Ik heb iedere dag contact met mijn vriend…smsen en bellen.
Mailen soms en MSNen niet. Hij heeft geen MSN.
Op zich niet erg want hij is toch aan het werk.
Ook ben ik het wel eens met degene die zeggen dat het niet zoveel uitmaakt hoeveel contact je met elkaar hebt, als je elkaar maar vertrouwt…en tot nu toe doe ik dat nog steeds…mis em wel de ene dag veel meer dan de andere dag…dat klinkt wel bekend denk ik…

Groetjes!

ik ben net een week terug uit turkije.
ik ben daar een half jaar geweest en we woonden daar samen en hebben ook 2 maanden bij zijn familie gewoond. dus nu ik hier ben is t heel vreemd voor mij om hem niet de hele dag te zien… ik moet er echt aan wennen want hij gaat over een paar maanden t leger in en dan moet ik hem heel lang missen :frowning:
maar we bellen om de dag en smsen af en toe. we hebben nu 3 keer online gezeten en we mailen af en toe… dus regelmatig contact!!
xx

Inderdaad, ik ben het ermee eens dat je niet teveel moet vergelijken met een ander… Ikzelf spreek mijn delelamin elke dag. Als er een keer wat tussen komt dan blijft het bij een smsje… Normaal gesproken dus via internet met de cam…
Toch frapant dat zoveel vrouwen een relatie hebben met een man uit turkije.:slight_smile: Zouden de nederlandse mannen het dan echt zo slecht doen hier, of is het gwoon allemaal veeeel te interessant zo een relatie op afstand, die onstaan is op vakantie…
KUs

Belgische/Nederlandse mannen vind ik persoonlijk véél minder gevoelig. Turken geven je eens een roos of zo, maken het anders gezellig met iets kleins. Met zoiets kleins kunnen ze toch tonen dat ze je graag hebben. Hier in Belgie komen mn vriendjes altijd af met dure cadeau’s zoals een gsm of zo en daarbij voel ik me niet gemakkelijk terwijl in Turkije ze maar iets kleins nodig hebben om het duidelijk te maken, ook dankzij dat Turkse jongens beter hun gevoelens kunnen uitdrukken en toch echt man zijn …

ja daar heb je wel gelijk in maar dat zijn hun truucjes ook he… daar vallen wij vrouwen voor. Maar ondertussen is grotendeels maar op een ding uit… maar ben er wel van overtuigd dat dat bij mijn vriend niet het geval is

Ja precies… Ik vind het belangrijker dat je zeker weet dat hij van je houd en dat hij het niet voor iets anders doet…

Mijn vriend gaat bijna in het leger… dus waarschijnlijk hebben we dan veel minder contact, maar ik weet wel dat hij van me houd en dat ik hem kan vertrouwen, dat als hij uit het leger komt… hij er nog steeds voor me is…

Groetjes Yoella

Hope sooo
Maar wordt wel moeliijk he

wat wordt moeilijk ??
:confused: Sorry…

Groetjes Yoella

IK heb thuis geen vaste lijn, heeft er iemand tips hoe ik goedkoop vanaf m’n mobiel naar Turkse mobiele nummers kan bellen?

dan moet je even kijken op google en goedkoop bellen naar turkije intikken… Ik zelf bel met een 0900 nr naar hem… Kom je er niet uit laat t even weten