Ben vorige week teruggekomen van een heerlijke vakantie in Turkije.
En jullie raden het misschien al, daar een leuke man tegengekomen.
Ik vind het best lastig en weet ook niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan.
We hebben sinds ik terug ben geregeld contact gehad, via sms, telefoon en facebook.
Op de ochtend van mijn vertrek had ik al tegen hem gezegd: volgende week is er weer een ander. Dit vond hij niet leuk.
Ik denk dat ik dat ook zei om mezelf te beschermen. Nu hebben we dus al een paar keer contact gehad, maar als hij een tijd noemt, is hij er meestal later.
Mijn verstand zegt niet doen, maar mijn hart zegt anders. Ik weet waarom mijn verstand zegt niet doen, namelijk afstandsrelaties gaan niet goed, is hij wel te vertrouwen, je leest zoveel dingen in de media dat ik daar voorzichtig in ben.
Gisternacht heb ik hem voor het laatst gesproken en toen dacht ik dat we gisterochtend elkaar nog online zouden treffen, maar helaas hij was er niet. Heb em toen een sms gestuurd maar daar heeft hij ook nog niet op gereageerd. Nou zegt mijn hoofd een beetje : zie je wel.
Kan iemand mij wat meer info geven over of het normaal is dat ze later komen dan de tijd die jij denkt?
Welkom op dit forum! Wat leuk dat je iemand ontmoet hebt! Mag ik ook vragen waar en hoe enzo? We houden hier wel van een mooi verhaal!
Over de tijden een afspraken dat kan heel erg verschillen, mijn ex was altijd heel trouw in het nakomen van zijn afspraken, mijn askim nu, doet zijn best, maar lukt lang niet altijd, dit komt meestal door het toerisme, kan later worden dan verwacht, kan geen geld izjn voor internet cafe, kan geen verbinding zijn noem maar op!
Ik zie dat je al lekker mee kletst op tkl, dus je hebt de goede plek gevonden waar je vragen kunt stellen en eerlijk antwoord krijgt!
succes met je zoektocht op antwoorden en ondertussen genieten van je verliefdheid!!
Ik heb hem 2 weken terug ontmoet in het hotel bij side. We hadden al meteen een klikje, leuk doen, aardig zijn. Op een gegeven moment heeft ie wel gevraagd of ik zin had ergens mee naar toe te gaan, dit heb ik niet gedaan, omdat ik hem nog niet ken en niet weet wat er volgt. Maar het oogcontact enz bleef. Soms ook wat opmerkingen van he babe, en hij vertelde waar hij hoelaat moest werken. Op 1 van de laatste avonden bracht hij me drinken en zei dat dat koud was en hij heet. Mijn response was, dat weet ik.
Even later had hij onze bestelling opgenomen, maar voor hij terug was realiseerde ik me dat ik nog extra water moest halen voor op de kamer. Dus ben ik zelf naar binnen gelopen. Hij had ondertussen nog meer bestellingen opgenomen dus kwam later dan mij bij de bar aan om drinken te halen. Toen keek hij me verbaasd aan dat ik binnen was. Vroeg wat ik daar deed en vertelde dat ik nog wat water wilde hebben waarop hij zei dat had ik toch kunnen doen. Ik zei dat dat niet hoefde, dat ik dat ook wel kon.
Ik merkte wel aan mezelf dat ik graag daar was waar hij ook op dat moment aan het werk was. De nacht van ons vertrek moest hij tot laat werken. (dat was fijn, zag ik em nog langer). Na zijn dienst ben ik nog even met hem buiten het hotel wezen praten.
Maar op een gegeven moment moest ik terug naar de kamer, mijn vriendin zat daar te wachten, want een paar uur later zouden we vertrekken. Heb toen tegen hem gezegd als je nog terug gaat naar het restaurant gedeelte zie ik je zo nog, want we gaan kijken of er nog iets te eten is. Dit heeft hij gedaan. En toen wij in de hal stonden om te vertrekken heb ik em ook nog gezien en is hij bij ons komen staan.
Wilde eerder vanmiddag al antwoord geven maar toen kon ik bijna niet mijn tekst typen omdat dat heel traag ging met de site of de pc, dus hier mijn antwoord.
We hebben facebook contact, sms, en hij laat mijn telefoon over gaan en dan sms ik terug. Of dan ga ik online als ik dat nog niet ben. Van de week heb ik em een paar keer terug gebeld, maar dat is niet erg slim. Schrok van de prijs. Ik weet dat er vectone is maar daar wacht ik nog ff mee, kost naar mobiel 0,29. Wil proberen zoveel mogelijk via internet contact te houden, kunnen we elkaar ook zien en horen. Best handig dat die mogelijkheid er is.
Hopelijk spreek ik em later vandaag weer.
Met welke maatschappij ga jij naar Turkije en waar verblijf je dan???